راهنمای جامع خرید آمپلی فایر خانگی | به سوی دنیای صوتی حرفه‌ای

منبع: روزانه

2

1402/12/8

09:57


اگر می‌خواهید یک سیستم صوتی با کیفیت در منزل داشته باشید، ما استفاده از آمپلی فایر ضبط خانگی را پیشنهاد می‌دهیم. این تقویت‌کننده بدون ایجاد نویز یا خش خش، صدای …

راهنمای جامع خرید آمپلی فایر خانگی | به سوی دنیای صوتی حرفه‌ای

اگر می‌خواهید یک سیستم صوتی با کیفیت در منزل داشته باشید، ما استفاده از آمپلی فایر ضبط خانگی را پیشنهاد می‌دهیم. این تقویت‌کننده بدون ایجاد نویز یا خش خش، صدای دستگاه متصل را افزایش داده و آن را بدون افت کیفیت پخش می‌کند. 

توجه به قدرت یا توان دستگاه، هنگام خرید آمپلی فایر خانگی  اهمیت زیادی دارد. توان خروجی آمپلی فایر که بر اساس وات یا کیلووات تعیین می‌شود، نشان دهنده قدرت صدا در این دستگاه است.

صدابازار یکی از بهترین منابع تخصصی برای قیمت و خرید آمپلی فایر خانگی در ایران است می‌توانید برای قیمت آمپلی فایر خانگی این لینک را برای خرید دقیق تر ببینید.

یادتان باشد که هرچه میزان اعوجاج در آمپلی فایر خانگی حرفه‌ ای کمتر باشد، کیفیت صدای خروجی هم بهتر می‌شود. پس هنگام خرید این دستگاه به جز توجه به زیبایی ظاهری، بررسی کنید که آمپلی فایر چقدر صدا به شما می‌دهد. در ادامه با بررسی راهنمای خرید آمپلی فایر خانگی، مهم‌ترین نکات در انتخاب این دستگاه را به شما آموزش می‌دهیم:

  • متراژ محیط: هرچه متراژ محیط بزرگ‌تر باشد، آمپلی فایر باید توان بالاتری داشته باشد تا میزان تقویت صدای آن بیش‌تر شود.
  • کیفیت ساخت: بهترین مارک آمپلی فایر خانگی از متریال مرغوب و درجه یک ساخته شده، کیفیت ساخت بالایی دارد و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن کم‌تر است.
  • پهنای باند: توجه به پهنای باند آمپلی فایر نشان می‌دهد که این دستگاه در چه محدوده فرکانسی کار می‌کند.
  • تعداد کانال: تعداد کانال‌های آمپلی فایر سینما خانگی به سیستمی بستگی دارد که می‌خواهید آن را در خانه نصب کنید.
  • توان RMS: هرچه توان RMS در آمپلی فایر بالاتر باشد، دستگاه قدرت بیش‌تری دارد.
  • قبل خرید از خودتان بپرسید فضای نصب آمپلی فایر خانگی چقدر است؟ برای کاربرد مورد نظر شما چه تعداد و چه اسپیکر‌هایی لازم است؟ می‌خواهید صدا چقدر بلند باشد؟
  • از توجه به مواردی مثل نویز، خطی بودن، پایداری، راندمان و محدوده دینامیکی خروجی دستگاه غافل نشوید.

قیمت‌های نجومی؟ نه با آمپلی فایر‌های خانگی ارزان و باکیفیت!

راهنمای جامع خرید آمپلی فایر خانگی | به سوی دنیای صوتی حرفه‌ای

فکر می‌کنید برای اینکه بتوانید آمپلی فایر خانگی بخرید باید هزینه زیادی پرداخت کنید؟ این تصور اشتباه است! قیمت آمپلی فایر خانگی به کیفیت ساخت دستگاه، قدرت و توان، برند، تکنولوژی، تعداد و نوع ورودی‌ها و خروجی‌ها، طراحی، اندازه و امکانات اضافی آن بستگی دارد. صدا بازار نسخه ایرانی سایت‌هایی مانند richersounds.com برای فروش آمپلی فایر خانگی است که می‌توانید در آن لیست قیمت این دستگاه‌ها را مشاهده کنید و محصول مورد نظر را بخرید. 

بهترین آمپلی فایر خانگی قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد و قیمت آن مناسب است. برای مثال از قابلیت پخش صدای ۱۶ کاناله پشتیبانی کرده و یک سیستم صوتی خانگی حرفه‌ ای در اختیارتان می‌گذارد. همچنین بسیار سبک و کم حجم بوده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. 

یک آمپلی فایر خانگی ارزان و باکیفیت، صدای سیستم را با کیفیت بالایی تقویت کرده و آن را از طریق بلندگو پخش می‌کند. به علاوه می‌تواند به‌صورت دیواری یا رومیزی نصب و استفاده شود. آمپلی فایر اسپیکر خانگی با داشتن نمایشگر لمسی، امکان پخش موسیقی را فراهم کرده و برای اتصال فلش و نصب کارت حافظه یک جایگاه مخصوص دارد. این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را دارد و قدرت آن بسته به ابعادش متفاوت است. همچنین دارای قابلیت کنترل صدا و اکولایزر بوده و با اتصال به میکروفن‌های سیمی یا بی‌سیم، در فضا‌های بزرگ هم کاربرد دارد. برای خرید یک آمپلی فایر خانگی ارزان قیمت می‌توانید این محصول را با تخفیف‌های خوبی از petertyson.co.uk تهیه کنید. البته به دلیل محدودیت در خرید از سایت‌های خارجی برای ایرانیان، پیشنهاد ما این است که به سایت‌هایی مانند sedabazar مراجعه کنید؛ زیرا آمپلی فایرهای خانگی در هر مدلی در این سایت با تخفیف مناسبی به فروش می‌رسند. 

بلوتوث و دنیای بی‌سیم: آمپلی فایر‌های خانگی بلوتوث دار کوچک اما قدرتمند

راهنمای جامع خرید آمپلی فایر خانگی | به سوی دنیای صوتی حرفه‌ای

این روز‌ها همه به دنبال تجهیزات صوتی هستند که با قابلیت اتصال به بلوتوث خیلی سریع و راحت به اسپیکر و تلویزیون و… متصل شوند. نسل جدید آمپلی فایر خانگی بلوتوث‌ دار که نمایشگر‌های لمسی دارند، با قابلیت اتصال به بلوتوث نیاز به خرید تجهیزات جانبی مثل کابل را برطرف کرده‌اند. همچنین با داشتن اندازه کوچک، به راحتی قابل حمل بوده و خیلی سریع و راحت نصب و راه‌اندازی می‌شوند. در عین حال قدرت پخش صدای بالایی دارند و به هیچ وجه باعث ایجاد نویز یا خش خش نمی‌شوند. برای خرید این مدل آمپلی فایر خانگی کوچک کافی است هنگام خرید از سایت‌هایی مانند hifimart.com یا سایت صدا بازار به قابلیت‌های دستگاه توجه کنید. 

حرفه‌ای‌ها را به خانه خود دعوت کنید: آمپلی فایر‌های خانگی حرفه‌ای

اگر به دنبال آمپلی فایر برای سینما خانگی هستید، با خرید این دستگاه کیفیت صدای خروجی اسپیکر‌ها را افزایش دهید. با ورود نسل جدید TV به بازار و اضافه شدن قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته، یک آمپلی فایر حرفه‌ ای خانگی می‌تواند خانه شما را به سینما تبدیل کند! بدین ترتیب صدای موسیقی یا فیلم دلخواه شما بدون نویز و قطعی و با کیفیتی بالا در محیط پخش می‌شود. آمپلی فایر باند خانگی یک تقویت‌کننده عالی برای تجهیزات صوتی و گیرنده‌های بی‌سیم است که تجربه شگفت‌انگیزی برای شما رقم می‌زند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو