قتل شوهر سابق زن تهرانی به دست همسر جدیدش / قاتل با ماشین از روی مرد جوان رد شد

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/8

12:57


ساعد نیوز: اختلاف خانوادگی مرد تهرانی را قاتل کرد.

قتل شوهر سابق زن تهرانی به دست همسر جدیدش / قاتل با ماشین از روی مرد جوان رد شد

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: سه‌شنبه اول اسفندماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم جنایی پلیس با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضرب‌ و جرح ناشی از تصادف عمدی با خودروی مزدا در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به قتل رسیده بود.

سردار ولیپور گودرزی افزود: بررسی های اولیه نشان می داد همسر سابق مقتول در حال حاضر همسر فعلی قاتل است و همین موضوع ماجرای این جنایت را رقم زده است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت؛ مقتول که 3 سال قبل همسر خود را طلاق داده بود، روز حادثه همسر سابقش را با متهم که قصد رفتن به محل کار را داشتند مشاهده کرده و به‌دلایل نامشخصی اقدام به تعقیب و گریز و درگیری با آنها در خیابان کرده است و در این میان قاتل به‌قصد تهاجم عمدی مقتول را با خودروی مزدای خود زیر گرفته و این حادثه دلخراش را رقم زده است.

سردار گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متهم را دستگیر کردند و مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو