پاتوق شیطانی رنگ خون گرفت /در شرق تهران رخ داد

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/5

11:47


ساعد نیوز: یک مرد جوان براثر حادثه در پاتوق فروشنده موادمخدر در شرق تهران دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.

پاتوق شیطانی رنگ خون گرفت /در شرق تهران رخ داد

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، بامداد امروز شنبه چهارم آذرماه، ماموران کلانتری 136 فرجام از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را در خانه‌ای در شرق تهران به قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و ماموران تیم تشخیص هویت به همراه قاضی جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدودا 40 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر سقوط از ارتفاع به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، ساعتی قبل از این حادثه مرگبار، ماجرای گروگانگیری یک فرد توسط متوفی در خانه‌‌ای که پاتوق خرید و فروش موادمخدر بوده به پلیس اعلام شده است.

بدین ترتیب فرد گروگان گرفته شده هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: به موادمخدر اعتیاد دارم؛ ساعتی قبل برای خرید مواد به دیدار بهروز که صاحب پاتوق است، رفتم اما در آنجا بهروز با متوفی به دلیل اختلافات مالی با یکدیگر مشاجره داشتند و از من خواستند تا خانه را ترک کنم.

وی ادامه داد: در این میان متوفی که خیلی عصبانی بود با یک چاقو به صورت من ضربه زد و با تهدید چاقو از من درخواست کرد تا شکایتی را تحت عنوان ضرب و جرح با سلاح سرد علیه وی نزد پلیس مطرح نکنم؛ من که خیلی ترسیده بودم به صورت پنهانی با پدرم تماس گرفتم و عنوان کردم که هدف گروگانگیری قرار گرفتم.

مرد جوان توضیح داد: پس از اینکه پدرم ماجرا را به پلیس گزارش داد خیلی زود ماموران کلانتری به خانه رسیدند اما متوفی که متوجه این موضوع شده بود از ترس اینکه به اتهام گروگانگیری بازداشت شود به پشت‌بام رفت و من هم برای زمین‌گیر کردنش او را تعقیب کردم.

او در ادامه گفت: تعقیب و گریز ما ادامه داشت تا اینکه متوفی برای فرار از دست من روی یک نورگیر طلقی رفت اما ناگهان دچار حادثه شد و به پایین سقوط و نهایتاً فوت کرد.

پس از پایان بررسی صحنه جرم در محل حادثه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور قضایی متهمان را دستگیر کردند و ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه (پاتوق) که مقدار زیادی موادمخدر در آنجا کشف شده است، تحقیقات خود را ادامه دهند.

با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس آگاهی برای روشن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو