بازیگران فصل دوم سریال Beef مشخص شدند

منبع: فیگار

2

1402/12/8

15:12


«لی سونگ جین»، کارگردان کره‌ای آمریکایی، چندین ستاره مطرح برای فصل دوم سریال Beef که توسط شبکه «نتفلیکس» پخش می‌شود را اتنخاب کرد.

بازیگران فصل دوم سریال Beef مشخص شدند

«لی سونگ جین»، کارگردان کره‌ای آمریکایی، چندین ستاره مطرح برای فصل دوم سریال Beef که توسط شبکه «نتفلیکس» پخش می‌شود را اتنخاب کرد.

«چارلز ملتون»، «کیلی اسپینی»، «جیک جیلنهال» و «ان هتوی»، جزو بازیگرانی هستند که به فصل دوم سریال مشاجره اضافه خواهند شد. داستان سریال Beef درباره دو غریبه است که زندگی‌شان بخاطر یک حادثه جاده‌ای برای همیشه تغییر می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فصل دوم سریال Beef معلوم شد

«جین» پیش از توافق با نویسندگان و اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون اظهار کرد:

بسیار علاقه‌مندم که بیشترین تعداد فصل ممکن از این سریال را بسازم. در ابتدا، قرار بود به‌صورت آنتولوژی این عنوان را معرفی کنیم که هر فصل داستان جدیدی از Beef را با شخصیت‌های جدید به تصویر بکشیم، اما همزمان، من عاشق «دنی» و «ایمی» و «جرج» و «پل» و دنیایی که ساخته‌ایم هستم؛ بنابراین از همه گزینه‌ها استقبال می‌کنم.

برایم مهم است که با همین عواملی که عاشقشان شده‌ام، به همکاری ادامه دهم؛ اما بدون تشکیل اتاق نویسندگی و هیچ انگیزه‌ای، دشوار است که بگویم به چه مسیری خواهیم رفت؛ بنابراین، امیدوارم که اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون به صورت منطقی عمل کند.

فصل دوم سریال Beef

«چارلز ملتون» بازیگر فیلم May December، «کیلی اسپینی» ستاره فیلم Priscilla و همچنین «جیک جیلنهال» و «ان هتوی» از بازیگرانی هستند که برای پیوستن به فصل دوم Beef به مذاکره با «نتفلیکس» و استودیوی A24 رفته‌اند. گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد که نوشتن فیلمنامه‌های فصل دوم به پایان رسیده و فیلمبرداری از اواخر پاییز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سریال Beef چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو