انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 در پیش نمایش خود 3 میلیون دلار درآمد داشت

منبع: فیگار

2

1402/12/19

11:51


دو قهرمان افسانه‌ای شرکت «دریم ورکس»، آخر این هفته را در باکس آفیس، توانستند به خوبی پیش ببرند و انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 در پیش نمایش خود 3…

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 در پیش نمایش خود 3 میلیون دلار درآمد داشت

دو قهرمان افسانه‌ای شرکت «دریم ورکس»، آخر این هفته را در باکس آفیس، توانستند به خوبی پیش ببرند و انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 در پیش نمایش خود 3 میلیون دلار درآمد داشت.

انیمیشن Kung Fu Pa 4 و تلماسه: قسمت دوم، حالا در گیشه باکس آفیس سینمایی حضور دارند و به رقابت می‌پردازند. تاکنون، انیمیشن خانوادگی «یونیورسال»، 3.8 میلیون دلار از پیش نمایش خود در گیشه، از 4035 سینمای آمریکای شمالی به دست آورده است که این رقم خوبی به‌شمار می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش پیش نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

انتظار می‌رود این یک نبرد نزدیک بین کونگ فو پاندای 4 و فیلم تلماسه در باکس آفیس باشد؛ اما انتظار می‌رود که پو، با صداپیشگی «جک بلک»، برتری جزئی نسبت به قهرمان بین کهکشانی یعنی «تیموتی شالامی» داشته باشند.

پیش‌بینی می‌شود که چهامین انیمیشن پاندای کونگ فو کار ، در آخر هفته افتتاحیه خود، بین 45 تا 50 میلیون دلار فروش داشته باشد، در حالی که تلماسه: قسمت دوم، در دومین آخر هفته اکران خود، با پیش‌بینی 40 تا 45 میلیون دلاری همراه است.

فقدان فیلم‌های خانوادگی در سینماها، باید نوید خوبی برای انیمیشن پاندای کنگ فو کار 4 باشد. علاوه بر تلماسه: قسمت دوم که هفته گذشته تجارت سینمایی را در سال 2024 احیا کرد، هنوز باکس آفیس بزرگ دیگری رخ نداده و انتظار می‌رود که این انیمیشن، دومین اتفاق بزرگ سینمایی امسال باشد.

اولین انیمیشن Kung Fu Pa، کار خود را با افتتاحیه 60 میلیون دلاری آغاز کرد و در نهایت به فروش 632 میلیون دلاری در سطح جهانی رسید. دو فیلم بعدی نیز موفق بودند. پاندای کونگ فوکار 2 با 47.6 میلیون دلار در سال 2011 اکران شد و با 665 میلیون دلار فروش در سرتاسر جهان به فروش رسید. پاندای کونگ فو کار 3 نیز در سال 2016 با فروش 41 میلیون دلاری و مجموع فروش 521 میلیون دلاری رکورد دیگری زد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رقابت این دو فیلم در باکس آفیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو