راهنمای خرید بلیط هواپیما پته

راهنمای خرید بلیط هواپیما پته


منبع: تالاب

1

1402/12/10

12:26


سهولت در خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، در سایت پته باعث شده تا بسیاری از افراد […]

راهنمای خرید بلیط هواپیما پته

سهولت در خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، در سایت پته باعث شده تا بسیاری از افراد بخواهند با راهنمای خرید بلیط هواپیما پته آشنا شوند. ازآنجاکه پته یک موتور جستجوگر قوی و وب‌سایت فروش بلیط هواپیما است، این امکان را میسر نموده تا مسافران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند.

 

نحوه خرید بلیط هواپیما از پته

خرید بلیط چارتری یا سیستمی به صورتی اینترنتی از سایت پته بسیار ساده است. کافی است شما جستجو کنید و منتظر بمانید پته تمام پروازهای موجود برای مبدأ و مقصد سفرتان را پیدا کند. مراحل خرید بلیط شامل وارد کردن اطلاعات، جستجو، مقایسه بلیط ‌های موجود، انتخاب و خرید است. در ادامه درباره مراحل خرید بلیط به‌صورت دقیق صحبت می‌کنیم.

 

۱. تکمیل اطلاعات

با ورود به سایت خرید بلیط هواپیما، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما را در فیلد مربوط به مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران وارد کنید. در صورتی که قصد داشته باشید بلیط برگشت را هم از طریق همین سایت بخرید، می‌توانید روی گزینه یک طرفه کلیک کنید و بلیط رفت و برگشت را انتخاب نمایید. حالا باید روی دکمه جستجو کن کلیک کنید. در این مرحله با توجه به اینکه سایت پته تمام ایرلاین ‌های مختلف را بررسی می ‌کند و اطلاعات همه بلیط ‌ها در مقصد مورد نظر شما را پیدا می ‌کند، یک فهرست بلند بالا برای شما به نمایش در می‌آید.

 

۲. مقایسه بلیط‌ ها

در صورتی که ایرلاین ‌های مختلف، پروازهایی را به مقصد مورد نظر شما داشته باشند، لیست ایرلاین به همراه، قیمت بلیط، ساعت پرواز و … به نمایش در می‌آید. در این مرحله شما فقط باید بلیط ‌های موجود را با یکدیگر مقایسه کنید. حتی می‌توانید با استفاده از فیلتر هایی که در منوی طرف راست سایت پته موجود است، انتخاب‌ های خودتان را محدود کنید. بعضی از افراد فقط به دنبال بلیط ‌های چارتری می‌ گردند. این افراد می ‌توانند با اعمال فیلتر بلیط چارتری، فقط گزینه‌ های مورد نظر خود را مشاهده کنند. بعضی از افراد هم به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستند. فیلتر قیمت و کلاس پروازی نیز برای پیدا کردن بلیط‌ های ارزان مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

 

خرید بلیط شیراز تهران از پته

۳. انتخاب بلیط

در صورتی که در این مرحله بتوانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب نمایید، روی آن کلیک می ‌کنید و اطلاعات تمام مسافران را به‌صورت دقیق وارد می ‌نمایید. در تکمیل این بخش باید دقت بسیاری به خرج دهید. زیرا کوچکترین اشتباه حتی نوشتن غلط نام و نام خانوادگی، می ‌تواند برای شما مشکل ساز شود و حتی گاهی اوقات ناچار می ‌شوید، بلیط خود را کنسل کنید. زیرا اطلاعات بلیط اگر با کارت شناسایی صاحب آن همخوانی نداشته باشد، مورد تائید قرار نمی ‌گیرد.

پرداخت نهایی بلیط از پته

۴. خرید آنلاین بلیط هواپیما

آخرین مرحله، تکمیل خرید بلیط هواپیما در سایت پته است. برای انجام این کار نیز بایستی هزینه بلیط هواپیما را به‌صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی سایت پته پرداخت نمایید. هنگامی که شما گزینه تائید و پرداخت را انتخاب کنید، دیگر خرید شما نهایی شده و به صفحه پرداخت منتقل می‌ شوید. حالا باید یک رمز دوم از کارت ‌های عضو شتابتان داشته باشید تا بتوانید در این مرحله هزینه بلیط را پرداخت کنید.

خرید پرواز از پته

۵. دریافت بلیط و تائید خرید

هنگامی که اطلاعاتتان را در سایت پته وارد می ‌کنید، یک ایمیل از شما دریافت می ‌شود و از این به بعد اخبار مربوط به تاخیر پرواز، کنسل شدن پرواز و … از طریق ایمیل به شما اعلام می شود. حتی لینک دانلود بلیط نیز از طریق ایمیل در اختیارتان قرار می ‌گیرد تا بتوانید نسخه چاپی آن را تهیه نمایید. این مرحله آخرین بخش از راهنمای خرید بلیط هواپیما پته بود.

توجه: قبل از خرید بلیط، بهتر است تمام قوانین مربوط به رزرو بلیط، کنسل کردن بلیط هواپیما، جریمه اضافه بار و… را مشاهده نمایید تا پس از تکمیل فرایند خرید، دچار مشکل نشوید.

 

مزایای خرید بلیط هواپیما از پته

پس از آشنایی با راهنمای خرید بلیط به‌صورت آنلاین از سایت پته، بد نیست با مزایای خرید اینترنتی بلیط در این سایت هم آشنا شوید.

 

صرفه‌جویی در زمان

خرید اینترنتی بلیط یکی از راه ‌های صرفه‌جویی در زمان است. اگرچه امکان مراجعه حضوری و خرید بلیط هواپیما هنوز هم وجود دارد، اما اکثر افراد ترجیح می ‌دهند به‌صورت آنلاین بلیط خود را رزرو کنند. به این صورت نیازی نیست وقت زیادی را برای رفتن به شرکت ‌های هواپیمایی هدر بدهند. زیرا خیلی راحت می ‌توانند از طریق گوشی موبایل و رایانه شخصی، بلیط خود را رزرو کنند.

راهنمای خرید بلیط هواپیما پته

خرید بلیط از پشتیبانی پته

مزیت دیگری که خرید بلیط از سایت پته دارد، این است که مسافران بدون مراجعه به سایت هم می ‌توانند بلیط بخرند. برای انجام این کار هم می ‌توانند با پشتیبانی قوی سایت پته تماس بگیرند و پس از انتخاب مقصد خود برای سفر، اطلاعات شخصی‌شان را برای آن ها ارسال نمایند. به این صورت پشتیبانی سایت پته بلیط را برای مسافران رزرو می ‌کنند و پرداخت هزینه نیز توسط مسافر انجام می ‌شود.

 

قیمت رقابتی در سایت پته

یکی از خوبی‌ های خرید بلیط هواپیما در سایت پته، قیمت‌ های رقابتی این سایت است. مسافران می توانند بلیط مورد نظر خود را در تمام سایت‌ های فروش بلیط هواپیما جستجو کنند و از ارزان‌تر بودن قیمت بلیط ‌ها در سایت پته مطمئن شوند. سایت پته به خاطر رفاه حال هم‌وطنان عزیز، سود کمتری از فروش بلیط برای خود برمی‌دارد تا بتواند بلیط‌ های ارزانتری را نسبت به سایت ‌های دیگر عرضه کند.

 

پشتیبانی فعال و آنلاین

بخش پشتیبانی سایت پته یکی از نقاط قوت این مجموعه است. کارشناسان بخش فروش و پشتیبانی به‌صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در حال پاسخگویی به هموطنان عزیز هستند. به این صورت شما هر زمان که نیاز به راهنمایی داشته باشید و بخواهید اطلاعات دقیقی درباره قیمت بلیط هواپیما به دست بیاورید، می‌توانید با شماره‌ های بخش پشتیبانی تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی دریافت کنید. اگر درباره میزان اضافه بار در پروازهای داخلی و خارجی هم سوالی داشته باشید، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی این سایت، اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید.

 

اطلاع رسانی سریع

بخش پشتیبانی سایت پته در صورتی که پرواز ها تاخیر داشته باشند و یا مشکلی برای پرواز وجود داشته باشد از طریق پیامک یا تماس تلفنی به مسافران اعلام می‌ کنند.

 

استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از مهم ترین مزایای خرید بلیط از سایت پته، امکان کنسل کردن بلیط به‌صورت آنلاین است. تمام افرادی که به‌صورت اینترنتی بلیط خود را تهیه کرده باشند، خیلی راحت می ‌توانند از طریق سایت بلیط خود را کنسل کنند. قوانین استرداد بلیط هواپیما در این سایت مشخص است و مسافران می ‌توانند با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پرواز، جریمه کنسلی بلیط را بپردازند و آن را به‌صورت آنلاین مسترد نمایند. هزینه پرداخت شده پس از کسر مبلغ جریمه، نهایتاً تا ۷۲ ساعت بعد به همان حسابی واریز می ‌شود که خرید بلیط هواپیما از طریق آن صورت گرفته است.

 

سخن پایانی

در این نوشتار درباره مراحل و راهنمای خرید بلیط در سایت پته، اطلاعاتی را ارائه نمودیم. با توجه به مزایای خرید بلیط از این سایت هر زمان که نیاز داشته باشید، می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق تماس با بخش پشتیبانی، بلیط خود را رزرو نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو