بیوگرافی آلینا سولاکر بازیگر زن ترک

بیوگرافی آلینا سولاکر بازیگر زن ترک


منبع: تاپ ناز

1

1402/12/11

18:06


آلینا سولاکر از بازیگران محبوب و معروف ترکی است که با بازی در سریال غنچه های زخمی به معروفیت بسیاری دست یافت و معروفیت او در ایران نیز بسیار گسترده …

آلینا سولاکر از بازیگران محبوب و معروف ترکی است که با بازی در سریال غنچه های زخمی به معروفیت بسیاری دست یافت و معروفیت او در ایران نیز بسیار گسترده بوده است. در ادامه با سایت سرگرمی تاپ ناز همراه شوید تا نگاهی بر زندگی این هنرمند محبوب ترکی داشته باشیم.

بیوگرافی و زندگی آلینا سولاکر

آلینا سولاکر Aleyna Solaker متولد 5 دسامبر سال 1994 در شهر استانبول در کشور ترکیه است.  آلینا از سن 6 سالگی و در سال 2000 فعالیت هنری اش را آغاز کرد.

ثد او 172 سانتی متر است و 56 کیلوگرم وزن دارد که برای مدلینگ ایده آل است.

علایق

او به جز بازیگری به رقص بسیار علاقه دارد و به رقص هیپ هاپ و لاتین مسلط است. ورزش های شنا، اسکی و تنیس را هم به طور مرتب انجام می دهد.

آلینا سولاکر

آغاز بازی جلوی دوربین

سال ۲۰۰۵ با حضور در برنامه Here My Style چهره اش مورد استقبال کارگردان ها قرار گرفت تا اولین دعوت حرفه ای بازیگری را دریافت کند

به این ترتیب سال ۲۰۰۶ وقتی تنها ۱۲ ساله داشت با سریال Kuş Dili (زبان پرنده) بصورت حرفه ای وارد قاب تلویزیون شد.

تحصیل

آلینا هم اکنون در دانشگاه مشغول به تحصیل در رشته تائتر است. این دختر به دلیل داشتن چهره زیبا در صنعت مدلینگ فعال است و مدل تبلیغاتی برندهای معروف است.

آلینا سولاکر

در سال 2015 او در نقش مارال در سریال غنچه های زخمی ایفای نقش کرده است.

ازدواج و همسرش

آلینا سولاکر تاکنون ازدواج نکرده اما آن طور که عکس های اینستاگرامش نشان می دهد تا کنون با دو پسر طی فواصل زمانی رابطه داشته و اکنون با Berk Boyacigil در رابطه است.

بازی در سریال غنچه های زخمی

او در سال 2006 در فیلم kud dili بازی کرد. زیبایی چهره و اندام وی در ترکیه زبانزد است و همین باعث شهرتش شده ، به همین خاطر از او در سریال غنچه های زخمی دعوت شد و این قدم جدی وی برای دنیای بازیگری و شهرت بیشتر بود. او در سریال غنچه های زخمی در کنار گوکچه اکییلدیز (سوگل) ، هازار موتان (جمره) ، چائلا ایرماک (ساغر) ، بیران داملا ییلماز (ایلول) بازی کرده است.

آلینا سولاکر

دوستان نزدیک و نحوه آشنایی با دوست پسر

ازدیگر فیلم‌های او می‌توان به پرچم عشق در نقش طوبی اشاره کرد. آخرین کار الینا سریال خدمتگزاران ۲۰۲۰ است که دنیز بایسال و سکچین اوزدمیر نقش‌های اصلی را بر عهده دارند او با سیمای بارلاس و بهار شاهین از طریق اینستاگرام آشنا شده و با آنها دوست است او با نیل کسر دوست صمیمی است و هر دو آنها در مدلینگ بسیار فعالیت دارند او با داملا ییلماز همبازی اش در سریال گل‌های شکسته مشکل داشته که الان برطرف شده. اسم حیوان خانگی او لایم است نام دوست پسر فعلی او برک است او در ورزش‌های مانند تنیس روی میز و اسکی روی یخ مهارت دارد نام دوست صمیمی او سوده‌است او همیشه در استایل خود از رنگ سیاه استفاده می‌کند. علاقه بسیار زیادی به پدر خود دارد آلینا پوشیدن نیم تنه را دوست دارد و رنگ مورد علاقه او بنفش است. همچنین سن سی پوریاهاهانی هم به آلینا سولاکر علاقه داشت.

بیوگرافی آلینا سولاکر بازیگر زن ترک

آلینا سولاکر

عکس های اینستاگرام  آلینا سولاکر

آلینا سولاکر

همچنین ببینید : بیوگرافی بیران داملا ییلماز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو