بیوگرافی محمد صادقی | عکس های محمد صادقی در کنار همسرش و کارنامه هنری اش

بیوگرافی محمد صادقی | عکس های محمد صادقی در کنار همسرش و کارنامه هنری اش


منبع: تاپ ناز

1

1402/12/24

16:46


محمد صادقی بازیگر کار کشته ایرانی است که با حضور در سریال های تلویزیونی به معروفیت بسیاری دست یافت. ما نیز امروز در سایت تفریحی تاپ ناز قصد داریم نگاهی …

محمد صادقی بازیگر کار کشته ایرانی است که با حضور در سریال های تلویزیونی به معروفیت بسیاری دست یافت. ما نیز امروز در سایت تفریحی تاپ ناز قصد داریم نگاهی کامل بر زندگی این هنرمند از زندگی در آمریکا تا ازدواجش را زیر ذره بین ببریم پس تا آخر این مقاله با ما باشید.

زندگی

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 9 خرداد سال 1336 درد شهر مشهد است. او در سن 17 سالگی دیپلم گرقت و در دو رشته صنایع غذایی و مکانیک ماشین های کشاورزی قبلو شد که به دلیل اینکه به این رشته ها علاقه نداشت برای ادامه تحصیل به حارج از کشور و آمریکا رفت.

محمد صادقی

مهاجرت به خارج از کشور

به دلیل ادامه تحصیل به کشور آمریکا مهاجرت کرد. در این مشور در دانشگاه ایالتی ویسکانسین در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در رشته علوم ارتباطات و ارتباطات جمعی و هنرهی ارتباطی تحصیل کرد و در زمینه سینما و تلویزیون هم آموخت. برای تکمیل تحصیلا بازیگری در چند مدرسه بازیگری از جمله مدرسه سن فورد میزنر و لی استراس برگا تحصیل کرد و در سال 1370 به کشور ایران برگشت.

محمد صادقی

نخستین فیلم و سریال او

محمد صادقی نخستین بار در سال 74 در فیلم فرار مرگبار وارد فعالیت بازیگری شد. نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد سریال ولایت عشق بود که در نقش مامون عباسی بازی کرد.

با بازی در سریال پلیسی خواب و بیدار به کارگدانی مهدی فخیم زاده در کنار دانیال حکیمی بسیار معروف شد.

محمد صادقی

فعالیت مجری گری

او در برنامه کافه فیلم که از شبکه آی فیلم پخش شد به عنوان مجری هم فعالیت کرده است.

محمد صادقی

ازدواج و همسرش

محمد صادقی متاهل است ولی هیچ اطلاعاتی از زندگی شخصی و خصوصی اش منتشر نشده است و عکس دو نفره از او و همسرش هم تا به حال منتشر نشده است.

بازی در سریال بی قرار 2

سریال بی قرار 2 به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام جدیدترین سریال او است. او در کنار لاله اسکندری، سارا خوئینی ها و امیرحسین صدیق ایفای نقش کرده است.

محمد صادقی

علت کم کاری

اصولا بازیگر پرکاری نبوده و نیستم و ممکن است از سال آینده کم کارتر هم بشوم، چرا که در این سالها آموزش و تدریس یکی از دغدغه‌ هایم بوده و هست.

محمد صادقی

نقش مورد علاقه

علاقه‌مند به ایفای نقش‌ های منفی هستم، اما کارگردانان نقش‌ های دیگری می‌ خواهند و من از نقش‌ های متنوع استقبال می‌ کنم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو