مهدی قائدی الان کجاست و تیم جدید مهدی قائدی چیست

منبع: شبونه

1

1402/12/13

10:30


مهدی قائدی الان کجاست مهدی قائدی عضو تیم الاتحاد کلبا در لیگ امارات میباشد در دورانی که فرهاد مجیدی سرمربی الاتحاد کلبا بود مهدی قائدی را به خدمت گرفت اما بعد از گذشت دو فصل و به علت نتایج ضعیف تیم الاتحاد کلبا فرهاد مجیدی اخراج شد و قائدی نیز تصمیم گرفت از این تیم …

مهدی قائدی الان کجاست و تیم جدید مهدی قائدی چیست

مهدی قائدی الان کجاست

مهدی قائدی عضو تیم الاتحاد کلبا در لیگ امارات میباشد در دورانی که فرهاد مجیدی سرمربی الاتحاد کلبا بود مهدی قائدی را به خدمت گرفت اما بعد از گذشت دو فصل و به علت نتایج ضعیف تیم الاتحاد کلبا فرهاد مجیدی اخراج شد و قائدی نیز تصمیم گرفت از این تیم برود و به ایران بیاید.

مهدی قائدی الان کجاست و تیم جدید مهدی قائدی چیست

مهدی قائدی بعد از جدایی از فرهاد مجیدی از تیم التحاد کلبا در اینستاگرامش نوشت:

تو مسیر زندگی، همسفرهای زیادی آدمو تا مقصد همراهی می‌کنن و اینکه کی همسفرت بشه، شاید مهمتر از این باشه که مقصدت کجاست، اگرچه همسفر خوب، آدمو حتما به مقصد خوب هم می‌رسونه.

من خوشحالم که توی این سفر طولانی آدمای بزرگی همسفرم بودن و چقدر خوشبختم که بخش مهمی از زندگیم رو با شخص شما گذروندم آقا فرهاد.
دوست داشتم تا ته این راه رو با هم بریم، ولی نشد اونجوری که شما برام مربیگری کردید ، من براتون شاگردی کنم… البته مطمئنم دوباره من و شما همسفر می‌شیم و اون بار حتما جبران می‌کنم.

می‌دونم که توی ادامه
زندگی و حرفه‌ای‌ حتما مثل قبل موفق می‌شید، چون یه مبارز هیچ‌وقت از نبرد عقب نمی‌کشه.
همیشه تو قلب منی 💙

به نظر میرسد که مهدی قائدی میخواهد به ایران برگردد و برای تیم استقلال بازی کند او مدتی است که همسرش ستاره حسینی طلاق گرفته است خبری که هنوز تایید نشده است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو