علت طلاق مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی مشخص شد

منبع: شبونه

1

1402/12/13

11:19


علت طلاق مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی مهدی قائدی که در اینستاگرامش همه عکس های دو نفره خود با همسرش را حذف کرده است به شایعه خبر طلاق همسرش ستاره معصومی قوت بخشید و به نظر میرسد این دو نفر از هم طلاق گرفته اند. مهدی قائدی همچنین تصمیم گرفته که از امارات به …

علت طلاق مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی مشخص شد

علت طلاق مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی

مهدی قائدی که در اینستاگرامش همه عکس های دو نفره خود با همسرش را حذف کرده است به شایعه خبر طلاق همسرش ستاره معصومی قوت بخشید و به نظر میرسد این دو نفر از هم طلاق گرفته اند.

مهدی قائدی همچنین تصمیم گرفته که از امارات به ایران بیاید و قراردادش را با تیم اماراتی تمدید نکند.

علت طلاق مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی مشخص شد

برخی از کاربران معتقد هستند که ستاره معصومی به او خیانت کرده است و برخی دیگر رفتار زننده و جلف ستاره معصومی و اخلاق او باعث شده که مهدی قائدی قید او را بزند و طلاق بگیرد.

ازدواج انها در حالی رخ داده بود که 7 سال اختلاف سنی مهدی قائدی با همسر بزرگ تر از خودش بود که در نهایت به طلاق انجامید جالب است بدانید که ستاره معصومی از دوستان صمیمی مونا فرخ اذری همسر علی دایی است.

خیلی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی ۷ سال از او بزرگتر و متولد ۱۳۷۰ است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال ۱۳۷۷ است.

مهدی قائدی در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در شهر بوشهر به دنیا آمده است. او دارای ۱ متر و ۶۶ سانت قد است و شماره پیراهن او هم ۱۰ است.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو