بیوگرافی نیکی مظفری شرکت کننده فصل سوم برنامه اسکار

بیوگرافی نیکی مظفری شرکت کننده فصل سوم برنامه اسکار


منبع: تالاب

2

1402/12/13

18:17


نیکی مظفری یک بازیگر سینما و تئاتر ایرانی اسـت کـه در فیلم‌هایي مانند پرنده آبی، […]

بیوگرافی نیکی مظفری شرکت کننده فصل سوم برنامه اسکار

نیکی مظفری یک بازیگر سینما و تئاتر ایرانی اسـت کـه در فیلم‌هایي مانند پرنده آبی، من و شـما، دختران آفتاب و مادر ایفای نقش کرده اسـت. او همچنین در تئاترهایی مانند بیست و چهار ساعت با مریم، سرگذشت نرگس و من و تو و همه ی مردم بـه روی صحنه رفته اسـت. نیکی مظفری علاوه بر بازیگری، فعالیت‌هایي در زمینه معماری و طراحی لباس نیز دارد. او درسال ۱۳۹۵ با هنرمند و نوازنده مهدی یغمایی ازدواج کرد.

 

کودکی نیکی مظفری

کودکی نیکی مظفری

نیکی مظفری از کودکی علاقه‌مند بـه بازیگری بوده اسـت. او درسال ۱۳۷۳ وقتی هفت ساله بود، در مجموعه تلویزیونی «بچه‌ها قصه‌ها» و فیلم «ضلع ششم» جلوی دوربین رفت. نیکی مظفری در دوران کودکی عروسک بازی نکرده و بیشتر بـه همراه پدرش بـه محل تصویربرداری می‌رفته و با دنیای تصویر آشنا شده اسـت.

 

خانواده 

خانواده نیکی مظفری

نیکی مظفری تنها فرزند خانواده اسـت. پدرش مجید مظفری یک بازیگر سینما و تلویزیون میباشد کـه در فیلم‌هایي مانند مرد هزار چهره، من و تو، سرگذشت نرگس و مادر نقش آفرینی کرده اسـت. مادرش را متاسفانه درسال ۱۳۸۴ وقتی ۱۸ ساله بود بـه دلیل بیماری از دست داد. او گفته اسـت کـه از مادرش یاد گرفته اسـت چگونه حرمت پدرش را نگه دارد و دوست دارد پدرش زن بگیرد.

 


مطالب مشابه: یک مصاحبه خواندنی با نیکی مظفری و پدرش


 

تحصیلات نیکی مظفری

تحصیلات نیکی مظفری

نیکی مظفری فوق دیپلم معماری از لندن دارد. او در دبیرستان تجربی خوانده و قصد داروساز شدن را داشته ولی سر از معماری و ان هم در لندن درآورده اسـت. همچنین بـه دلیل علاقه اي کـه بـه بازیگری داشت در کلاس هاي‌ مرحوم حمید سمندریان ثبت نام کرد تا بازیگری را بـه صورت اصولی فرابگیرد.

 

شروع بازیگری 

شروع بازیگری نیکی مظفری

نیکی مظفری نخستین تجربه بازیگری خودرا درسال ۱۳۷۳ وقتی هفت ساله بود، در مجموعه تلویزیونی «بچه‌ها قصه‌ها» و فیلم «ضلع ششم» کسب کرد. او همبازی پدرش مجید مظفری و چهره‌هایي مانند اکرم محمدی بود. اما فعالیت حرفه‌اي او از دوران دبیرستان با تئاتری بـه کارگردانی «هادی مرزبان» شروع شد. او در تئاترهایی مانند «بیست و چهار ساعت با مریم»؛ «سرگذشت نرگس» و «من و تو و همه ی مردم» بـه روی صحنه رفت. 

 

به شهرت رسیدن مظفری

به شهرت رسیدن نیکی مظفری

نیکی مظفری بازیگری را از کودکی شروع کرد ودر چند فیلم و سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرد. اما شهرت او بیشتر بـه خاطر فعالیت‌هایش در تئاتر و همکاری با کارگردان‌هاي‌ معروفی مانند هادی مرزبان، محمد رحمانیان و مهران مدیری اسـت. نیکی مظفری همچنین در زمینه طراحی لباس و مد نیز دارای مدرک و تجربه اسـت. 

 

نیکی مظفری در چه فیلم های بازی کرده است؟

نیکی مظفری در چه فیلم های بازی کرده است؟

نیکی مظفری یک بازیگر و طراح ایرانی اسـت کـه در چندین فیلم، سریال و تئاتر نقش آفرینی کرده اسـت. برخی از آثار او عبارتند از:

 

  1. فیلم چرک نویس بـه کارگردانی علی جناب درسال ۱۳۹۲
  2. فیلم نقطه کور بـه کارگردانی مهدی گلستانه درسال ۱۳۹۴
  3. فیلم اجیر بـه کارگردانی محسن خان جهانی درسال ۱۳۸۵
  4. فیلم سایه‌هاي‌ هجوم بـه کارگردانی احمد امینی درسال ۱۳۷۱
  5. سریال بچه‌ها قصه‌ها درسال ۱۳۷۲
  6. سریال غریب آشنا بـه کارگردانی مهدی صباغ زاده درسال ۱۳۹۲
  7. سریال بچه‌هاي‌ نسبتاً بد بـه کارگردانی سیروس مقدم درسال ۱۳۹۲
  8. تئاتر بیست و چهار ساعت با مریم بـه کارگردانی هادی مرزبان
  9. تئاتر سرگذشت نرگس بـه کارگردانی محمد رحمانیان
  10. تئاتر من و تو و همه ی مردم بـه کارگردانی مهران مدیری

 

جوایز و افتخارات

جوایز و افتخارات نیکی مظفری

نیکی مظفری بازیگر و طراح ایرانی اسـت کـه در چندین فیلم، سریال و تئاتر نقش آفرینی کرده اسـت. او در زمینه طراحی لباس و مد نیز دارای مدرک و تجربه اسـت. برخی از جوایز و افتخارات او عبارتند از:

 

1. دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «بیست و چهار ساعت با مریم» بـه کارگردانی هادی مرزبان

2. دریافت جایزه بهترین طراح لباس در جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «سرگذشت نرگس» بـه کارگردانی محمد رحمانیان

3. دریافت جایزه بهترین طراح لباس در جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «من و تو و همه ی مردم» بـه کارگردانی مهران مدیری

4. دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر برای فیلم «نقطه کور» بـه کارگردانی مهدی گلستانه

5. دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر برای فیلم «چرکنویس» بـه کارگردانی علی جناب

 


مطالب مشابه: عکس کیک تولد جالب نیکی مظفری


 

شغل دیگر 

شغل دیگر نیکی مظفری

نیکی مظفری علاوه بر بازیگری، در حوزه طراحی صحنه و لباس نیز فعالیت دارد. او در چندین فیلم و تئاتر مسئولیت طراحی و تولید را بر عهده داشته اسـت. او همچنین مدرک معماری از لندن دارد ودر زمینه مد و لباس نیز دانش و تجربه دارد.

 

علایق نیکی مظفری

علایق نیکی مظفری

نیکی مظفری یک بازیگر و طراح ایرانی اسـت کـه در چندین فیلم، سریال و تئاتر نقش آفرینی کرده اسـت. برخی از علایق او عبارتند از:

 

1. سفر: او عاشق سفر اسـت و دوست دارد جاهای مختلف را ببیند و تجربه کند.

2. دوستی: او دوستان صمیمی دیگری مانند شقایق فراهانی و تینا پاکروان دارد و با ان‌ها رابطه خوبی دارد.

3. فوتبال: او بـه شدت استقلالی اسـت و بازیکن مورد علاقه‌اش فرهاد مجیدی بوده اسـت.

4. مد و لباس: او در حوزه طراحی لباس و مد نیز دارای مدرک و تجربه اسـت و بـه طراحی لباس کودک و نوجوان علاقه دارد.

 

حواشی زندگی نیکی مظفری

حواشی زندگی نیکی مظفری

نیکی مظفری یک بازیگر و طراح ایرانی اسـت کـه در چندین فیلم، سریال و تئاتر نقش آفرینی کرده اسـت. برخی از حواشی زندگی او عبارتند از:

 

1. ازدواج با مهدی یغمایی: نیکی مظفری درسال ۱۳۹۵ با مهدی یغمایی، هنرمند و نوازنده موسیقی ازدواج کرد. این ازدواج با توجه بـه تفاوت سنی ۱۶ ساله بین ان‌ها، توجه رسانه‌ ها را بـه خود جلب کرد. نیکی مظفری گفته اسـت کـه از نخستین دیدار با مهدی یغمایی، عاشقش شده و وی را همسر ایده‌آل خود میداند.

 

2. فوت مادر: نیکی مظفری درسال ۱۳۸۴ وقتی ۱۸ ساله بود، مادرش را بـه دلیل بیماری از دست داد. او گفته اسـت کـه از مادرش یاد گرفته اسـت چگونه حرمت پدرش را نگه دارد و دوست دارد پدرش زن بگیرد. او همچنین گفته اسـت کـه مادرش برای او یک الگو و یک دوست بوده و از او بسیار دلش می خواهد.

 

3. تقلید از شخصیت‌هاي‌ معروف: نیکی مظفری در برنامه‌هاي‌ تلویزیونی مانند [دورهمی] و [اسکار] نیز حضور داشته و با تقلید صدا و شوخی‌هایش مخاطبان را سرگرم کرده اسـت. او تقلید از شخصیت‌هایي مانند مهران مدیری، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، مریلا زارعی و گلشیفته فراهانی را انجام داده اسـت . او گفته اسـت کـه این تقلید‌ها را برای سرگرمی و بدون هیچ منظوری انجام میدهد و از همه ی این شخصیت‌ها احترام می گذارد.

 

ازدواج نیکی مظفری

ازدواج نیکی مظفری

او درسال ۱۳۹۵ با مهدی یغمایی، هنرمند و نوازنده موسیقی، نامزدی کرد. او گفته اسـت کـه از نخستین دیدار با مهدی یغمایی، عاشقش شده بود ولی بعد از چند ماه متوجه شد کـه ان‌ها باهم سازگار نیستند. 

 

نیکی مظفری در برنامه اسکار مهران مدیری

نیکی مظفری در برنامه اسکار مهران مدیری

نیکی مظفری یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه اسکار اسـت کـه توسط مهران مدیری اجرا میشود. این برنامه یک رئالیتی شو اسـت کـه در ان بازیگران بـه چالش‌هاي‌ مختلفی دعوت میشوند و باید با استعداد و خلاقیت خود پاسخ دهند. نیکی مظفری دراین برنامه با تقلید از صدا و شخصیت‌هاي‌ معروف، توانایی‌هاي‌ خودرا نشان داده و مخاطبان را سرگرم کرده اسـت. او همچنین با هدیه‌هاي‌ جالبی کـه برای دیگر شرکت‌کنندگان آورده اسـت، توجه‌ها را بـه خود جلب کرده اسـت. 

 


مطالب مشابه: عکس های بازیگران جوان زن مجرد ایرانی + بیوگرافی کوتاه بازیگران


 

در پایان

آخرین بازی نیکی مظفری در تئاتر نمایش من و تو و همه ی مردم بـه کارگردانی مهران مدیری بود کـه درسال ۱۳۹۹ اجرا شد. او دراین نمایش نقش یک زن متمدن و مدرن را بازی کرد کـه با مردی سنتی و مذهبی ازدواج می کند. این نمایش درباره تضادها و تفاوت‌هاي‌ فرهنگی و اجتماعی بین زوج‌هاي‌ جوان اسـت. نیکی مظفری برای این نقش جایزه بهترین طراح لباس در جشنواره تئاتر فجر را دریافت کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو