علی صالحی دادستان تهران کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/14

21:24


دادستان عمومی و انقلاب تهران از رشد 10 درصدی اعطای مرخصی به زندانیان و افزایش 28 درصدی استفاده از پابند الکترونیک در 11 ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علی صالحی دادستان تهران کیست؟ + بیوگرافی

رشد 10 درصدی مرخصی زندانیان/ کاهش 54 درصدی بازداشت موقت

به گزارش نم نمک ، صالحی در جلسه شورای عالی قضایی از هفت هزار و 915 مورد بازدید قضات از زندان های استان تهران طی 11 ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت : این میزان بازدید نسبت به مدت مشابه سال قبل ، 20 درصد افزایش را نشان می دهد.

علی صالحی دادستان تهران کیست؟ + بیوگرافی

علی صالحی دادستان تهران کیست؟ + بیوگرافی

وی از رشد 10 درصدی اعطای مرخصی به زندانیان و افزایش 28 درصدی استفاده از پابند الکترونیک در 11 ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود : همچنین از ابتدای سال 1402 تا پایان بهمن ماه ، با جمع آوری 93 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل ستاد دیه و جذب کمک های خیرین و ارائه کمک های بلاعوض به زندانیان بی بضاعت در تهران ، سه هزار و 625 نفر از زندان آزاد شدند.

صالحی در ادامه ، از اعطای 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به زندانیان بی بضاعت از محل اعتبارات ستاد دیه و صندوق های قرض الحسنه در 11 ماه گذشته خبر داد و گفت : از آغاز فروردین ماه سال جاری تا پایان بهمن ماه ، 17 هزار و 250 بسته معیشتی از محل اعتبارات انجمن ها و خیریه ها میان خانواده های زندانیان نیازمند تهران توزیع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین از کاهش 54 درصدی صدور قرار بازداشت موقت و کاهش پنج درصدی قرارهای کفالت منتهی به بازداشت در 11 ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت : میزان دادرسی الکترونیک در تهران طی 11 ماه گذشته بیش از 90 درصد بوده است.


بیوگرافی علی صالحی

علی صالحی متولد شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد است که پیش از این دادستان شهرستان مسیری رئیس دادگستری شهرستان اقلید رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان فارس و دادستان شیراز را در کارنامه کاری خود داشته است و اردیبهشت 98 هم بعنوان رئیس دادگستری استان هرمزگان منصوب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو