اشتهای لاکچری رهبر کره شمالی؛ از گران ترین استیک تا کمیاب ترین قهوه

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/15

15:17


ساعدنیوز: گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی همانند یک پادشاه غذا می‌خورد و می‌نوشد. وقتی صحبت از مشروبات الکلی گران قیمت و غذا‌های لذیذ می‌شود هیچ محدودیتی برای این که دیکتاتور کره شمالی مایل به خرج کردن است وجود ندارد.

اشتهای لاکچری رهبر کره شمالی؛ از گران ترین استیک تا کمیاب ترین قهوه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، یک کارشناس دفاعی بریتانیا که با روزنامه "دیلی استار" صحبت کرده "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی عاشق نوشیدن ویسکی اسکاچ با لیبل مشکی و کنیاک برندی هنسی ایرلندی است که قیمت آن به ازای هر بطری به هفت هزار دلار می‌رسد.

طبق داده‌های تجاری که چند سال پیش توسط اداره کل گمرک چین منتشر شد این مرد 40 ساله سالانه 30 میلیون دلار برای واردات نوشیدنی و مواد غذایی خرج می‌کند. کیم علاوه بر نوشیدنی‌های الکلی ازخوردن ژامبون پارما (درتس شده از پشت پای خوک) که از منطقه پارمای ایتالیاست و پنیر سوئیسی "امنتال" لذت می‌برد.

آشپز سابق سوشی او به آن روزنامه بریتانیایی گفته که کیم و پدرش اغلب با یکدیگر استیک گوشت گاو کوبی ژاپنی (گران‌ترین و پرطرفدارترین گوشت گاو در جهان) و شامپاین کریستال می‌خوردند و می‌نوشیدند.

کیم هم چنین از نوشیدن قهوه گران قیمت برزیلی لذت می‌برد و گفته می‌شود تنها در یک سال حدود 967051 دلار برای آن خرج کرده است. او هم چنین علاقه خاصی به سیگار‌های مشکی برند ایو سن لوران دارد که در فویل طلا پیچیده شده اند.

گزارشی منتشر شده توسط نشریه "مترو" نشان می‌داد که کیم در سال 2014 میلادی به طور منظم شراب "مار" مصرف کرده با این باور که قدرت مردانگی و توان جنسی را افزایش می‌دهد.

نگاه‌های اجمالی به رژیم غذایی مجلل کیم جونگ اون پس از آن صورت گرفته که گزارش‌های اطلاعاتی کره جنوبی فاش کردند که رهبر کره شمالی در حال "نوشیدن مشروبات الکلی و سیگار کشیدن" است و وزن او از 136 کیلوگرم فراتر رفته است.

در این گزارش هم چنین اشاره شده که کیم در حال احتکار واردات از ایالات متحده از جمله سیگار مارلبرو و دارو‌هایی مانند زولپیدم است که معمولا برای درمان بی خوابی استفاده می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو