رهبر کره شمالی مسلمان شد شهادتین را خواند و به اسلام آمد

منبع: شبونه

3

1402/8/16

10:02


کیم جونگ اون رهبر کره شمالی شهادتین را در حساب رسمی ایکس (تویتر) منتشر کرد و بسیاری از کاربران مدعی هستند او مسلمان شده است و به اسلام روی اورده است! رهبر کره شمالی مسلمان شد؟ برخی کاربران دیگر معتقد هستند او در حمایت از مردم غزه چنین عبارتی را به اشتراک گذاشته است! کیم …

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی شهادتین را در حساب رسمی ایکس (تویتر) منتشر کرد و بسیاری از کاربران مدعی هستند او مسلمان شده است و به اسلام روی اورده است!

رهبر کره شمالی مسلمان شد؟

برخی کاربران دیگر معتقد هستند او در حمایت از مردم غزه چنین عبارتی را به اشتراک گذاشته است!

رهبر کره شمالی مسلمان شد شهادتین را خواند و به اسلام آمد

کیم جونگ اون که به عنوان یک رهبر سخت گیر شناخته میشود بر روی مذهب خود نیز بسیار متعصب است و بعید به نظر میرسد که مسلمان شده باشد و احتمال اینکه منظور او از اشتراک گذاشتن شهادتین حمایت از مردم غزه باشد بسیار زیادی است.

رهبر کره شمالی مسلمان شد شهادتین را خواند و به اسلام آمد

لازم به ذکر است که کیم جونگ اون هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نشناخته است و با این کشور رابطه دیپلماسی ندارد و بارها حضور اسرائیلی ها را در خاورمیانه غیرقانونی دانسته است.

به هر حال کیم جونگ اون هنوز به صورت واضح نگفته که منظورش از عبارت شهادتین چه بوده است.

برخی از کاربران نیز معقتد هستند کیم جونگ اون هیچگاه چنین عبارتی را به اشتراک نگذاشته است و به احتمال زیادی دستکاری شده است و یا اکانت فیک است.

گفتنیست در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۲ میلادی، رادیو دولتی کره شمالی برای اولین‌بار تأیید کرد که کیم جونگ-اون، رهبر جوان این کشور همسری به نام «ری سل-جو» دارد. وی علاقه زیادی به ورزش بسکتبال دارد. دنیس رادمن، بازیکن سابق بسکتبال در ان بی ای، در مارس ۲۰۱۳ از کره شمالی دیدن کرد و با کیم جونگ-اون دیدار کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو