بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024


منبع: فیگار

1

1402/12/16

11:56


در سال 2024، آثار متنوعی در ژانرهای متفاوت ساخته و منتشر خواهند شد. ژانر درام و رومانتیک، یکی از زیر شاخه‌های مهم سینما هستند که در ادامه، نگاهی به بهترین…

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

در سال 2024، آثار متنوعی در ژانرهای متفاوت ساخته و منتشر خواهند شد. ژانر درام و رومانتیک، یکی از زیر شاخه‌های مهم سینما هستند که در ادامه، نگاهی به بهترین فیلم های عاشقانه 2024 خواهیم انداخت.

فیلم‌های عاشقانه همواره در دنیای سینما، جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و توانسته‌اند توجه و احساسات بسیاری از بینندگان را به خود جلب کنند. از داستان‌های دلنشین و شیرین تا درام‌های پرشور و غم‌انگیز، بهترین فیلم های عاشقانه جدید ، مجموعه آثار جذابی را نشان ما خواهند داد.

هر ساله، مخاطبان سینما منتظر انتشار جذاب ترین فیلم های عاشقانه هستند تا به مخاطب تجربه‌های جدیدی از عشق و روابط ارائه دهند. سال آینده نیز همچون سال‌های گذشته، با برخی از عناوینی آشنا خواهیم شد که می‌توانند به بهترین عاشقانه های تاریخ تبدیل شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بهترین فیلم های عاشقانه خارجی ، با داستان‌های زیبا، شخصیت‌های جذاب و صحنه‌های دلنشین، توانسته‌اند توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کنند. از داستان‌های عاشقانه کلاسیک تا نوآوری‌های جدید در این زمینه، همه با هم تشکیل‌دهنده یک بازار فیلم پرآوازه و پرفروش هستند.

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

در ادامه لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

در این نوشتار، قصد داریم به بررسی و تشریح بهترین فیلم های عاشقانه 2024 بپردازیم. این آثار، با داستان‌ها و شخصیت‌های متنوع، توانسته‌اند احساسات مختلفی را در بین بینندگان به وجود بیاورند و تجربه‌های جدیدی از عشق و روابط را ارائه دهند.

ارتقا یافته (Upgraded)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: کارلسون یانگ
  • بازیگران: کامیلا مندس، آرچی رنو، ماریسا تومی
  • تاریخ اکران: 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402)

ارتقا یافته یا همان Upgraded، یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول 2024 به کارگردانی «کارلسون یانگ» و با بازی «کامیلا مندس»، «آرچی رنو»، «توماس کرچمان»، «گرگوری مونتل»، «لنا اولین» و «ماریسا تومی» است که به تازگی منتشر شده و توانسته با دریافت نمره 78 از وب‌سایت «راتن تومتوز»، به یکی از بهترین فیلم های عاشقانه آمریکایی تبدیل شود.

این فیلم، در تاریخ 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402)، مستقیماً از شبکه «آمازون پرایم ویدئو» منتشر شد. در فیلم عاشقانه جدید ارتقا یافته، «آنا» (کامیلا مندس)، یک کارآموز هنری است که به واسطه رئیسش، به یک سفر کاری دعوت می‌شود. آن‌ها در این سفر، اتفاقات جالبی را رقم می‌زنند که باعث می‌شود ما بتوانیم از این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 یاد کنیم.

راهنمای یک دختر کوبایی برای چای و فردا (A Cuban Girl’s Guide to Tea and Tomorrow)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: کنجی کامیاما
  • بازیگران: برایان کاکس، میراندا اتو، گایا وایز
  • تاریخ اکران: 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403)

یکی دیگر از جدیدترین فیلم های عاشقانه که در پاییز سال جاری منتشر می‌شود، A Cuban Girl’s Guide to Tea and Tomorrow است که داستان یک فرد به نام «لیلا» را دنبال می‌کند که کار خود را رها کرده تا تابستان را در مسافرخانه عمه‌اش در لندن، صرف پختن غذا کند. این اثر نیز یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جدید محسوب می‌شود که جذابیت بالایی در زمینه داستان‌سرایی خواهد داشت.

ما تمامش می‌کنیم (It Ends with Us)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: جاستین بالدونی
  • بازیگران: بلیک لایولی، جاستین بالدونی، براندون اسکلنار
  • تاریخ اکران: 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403)

اقتباس جنجالی و جذاب It Ends with Us که مدت‌ها منتظر آن بودیم، بالاخره در تابستان سال جاری، اکران خواهد شد. این فیلم، داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که عاشق یک جراح مغز و اعصاب قد بلند و خوش‌تیپ می‌شود.

ما تمامش می‌کنیم، یک اثر عاشقانه آمریکایی به کارگردانی «جاستین بالدونی» و نویسندگی «کریستی هال» محسوب می‌شود که بر اساس رمان مشهور «کالین هوور» در سال 2016 ساخته شده است. با توجه به اینکه این کتاب جوایز زیادی برد، انتظار می‌رود که اثر اقتباسی از آن نیز بهترین فیلم عاشقانه 2024 شود.

امور خانوادگی (A Family Affair)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: ریچارد لاگرونیز
  • بازیگران: زک افرون، جوی کینگ، شری کولا
  • تاریخ اکران: نامشخص

سرویس استریم نتفلیکس، با ترکیب بازیگری «زک آفرون» و «نیکول کیدمن»، به دنبال این است که یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس را در سال به انتشار برساند. این دو بازیگر، در این اثر کمدی و رومانتیک، نقش دو فرد را بازی می‌کنند که به صورت ناخواسته، وارد رابطه‌ای عاشقانه می‌شوند.

A Family Affair، یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جدید است که «نتفلیکس» برنامه دارد تا آن را در تاریخ نامشخصی در سال 2024 منتشر کند. هنوز اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این فیلم منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود که با یکی از پرفروش ترین فیلم های عاشقانه طرف باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن تا سال 2024

عشق دروغ خونریزی (Love Lies Bleeding)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: رز گلس
  • بازیگران: کیتی ام اوبرایان، کریستن استوارت، جنا مالون
  • تاریخ اکران: 3 مه 2024 (14 اردیبهشت 1403)

بهترین فیلم عاشقانه جدید از نگاه منتقدان جشنواره ساندنس، اثر جدید کریستن استوارت ، یعنی عشق دروغ خونریزی است که در ابتدای سال 2024، اکران خصوصی داشت و حالا باید منتظر اکران عمومی آن باشیم.

فیلم عاشقانه 2024 «کریستن استوارت»، در دهه 1980 میلادی رخ می‌دهد و داستان «لو»، یک کارمند باشگاه بدنسازی بلندپرواز را روایت می‌کند که به لاس وگاس می‌رود و به دنبال رویای خود راه می‌افتد. با توجه به اینکه کمپانی A24 تاکنون فیلم ضعیف نساخته، انتظار می‌رود که این اثر نیز تبدیل به بهترین فیلم عاشقانه خارجی شود.

چلنجرز (Challengers)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: لوکا گوادانینو
  • بازیگران: زندایا، مایک فیست، جاش اوکانر
  • تاریخ اکران: 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403)

یکی دیگر از جدیدترین فیلم های عاشقانه سال 2024 که بهار سال جاری اکران خواهد شد، Challengers است. زندایا ، بازیگر نو ظهور آمریکایی، در سال جدید، علاوه بر فیلم علمی تخیلی تلماسه، در اثر درام و تماشایی چلنجرز نیز ایفای نقش خواهد کرد.

او در این فیلم، نقش «تاشی»، یک تنیسور نابغه که حالا به مربی تبدیل شده و درگیر یک مثلث عشقی می‌شود را بازی می‌کند. کارگردانی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino)، باعث می‌شود تا ما با یکی از جذاب ترین فیلم های عاشقانه روبرو شویم. این اثر سینمایی، یک داستان عاشقانه، اما در عین حال هیجان‌انگیز دارد که تلاش و رقابت‌های زندگی ورزشی یک تنیسور معروف در آن به تصویر کشیده می‌شود.

اسم من لوه کیوان است (My Name is Loh Kiwan)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: کنجی کامیاما
  • بازیگران: چوی سونگ یون، سونگ جونگ کی، جو هان چول
  • تاریخ اکران: 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402)

اسم من لوه کیوان است، یکی از بهترین فیلم های عاشقانه کره ای محسوب می‌شود که داستان یک فرد فراری از کره‌شمالی را روایت می‌کند. او به تنهایی، به کشور بلژیک می‌رود و سعی دارد تا پناهندگی خود را به دست آورد.

«سونگ جونگ کی»، با هنرنمایی در فیلم Reborn Rich، توانست توجه مخاطبان و منتقدان دنیای سینما را به خودش جلب کند. او حالا با هنرنمایی در این اثر، می‌تواند به ما نوید بهترین فیلم عاشقانه کره ای را بدهد. فیلم My Name is Loh Kiwan محصول سرویس استریم نتفلیکس است می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس شناخت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2024

ایده تو (The Idea of You)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • بازیگران: نیکلاس گالیتزین، آن هاتاوی، الا روبین
  • تاریخ اکران: 16 مارس 2024 (26 اسفند 1402)

فیلم عاشقانه جدید ایده تو، یک اثر سینمایی جذاب به‌شمار می‌رود که از داستان یک کتاب مشهور، نوشته «رابین لی» ساخته می‌شود. در این فیلم، «سولن» یک مادر 40 ساله مطلقه است که به درخواست شوهر سابقش، دختر 16 ساله خود را به کواچلا می‌برد و وقتی او با «هیز کمپبل» 24 ساله رابطه عاشقانه‌ای آغاز می‌کند، همه‌چیز به طرز شگفت‌انگیزی عجیب می‌شود.

با توجه به داستان جذاب رمان و هنرنمایی بازیگرانی همچون «نیکلاس گالیتزین»، «آن هاتاوی»، «الا روبین» و «ویکتور وایت»، می‌توانیم شاهد یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 باشیم که تا چند روز آینده اکران می‌شود.

قلب‌های تپنده (Beating Hearts)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: ژیل للوش
  • بازیگران: آدل اگزارچوپولوس، فرانسوا سیویل، مالوری وانکه
  • تاریخ اکران: 16 اکتبر 2024 (25 مهر 1403)

«ژیل للوش»، کارگردان محبوب فرانسوی که با آثار کمدی خود به محبوبیت رسیده است، حالا یک اثر جدید به نام قلب‌های تپنده را در سال جدید کارگردانی می‌کند که می‌توانیم آن را یکی از جدیدترین فیلم های عاشقانه بخوانیم.

داستان این فیلم عاشقانه 2024 ، طی 20 سال طول می‌کشد و در شمال شرق فرانسه روایت می‌شود. این فیلم، زندگی دو نوجوان را نشان می‌دهد که ابتدا، دیوانه‌وار عاشق یکدیگر هستند. این عشق، دختری از خانواده متوسط ​​و پسری از خانواده‌ای کارگر را به تصویر می‌کشد. داستان آن‌ها، به سرعت محکوم به شکست می‌شود و همین اتفاقات کافی است تا ما بدانیم که با بهترین فیلم عاشقانه 2024 روبرو هستیم.

جوکر: جنون دو نفر (Joker: Folie à Deux)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا، زازی بیتز
  • تاریخ اکران: 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403)

شاید حضور فیلم جوکر: جنون دو نفر ابتدا در لیست بهترین فیلم های عاشقانه آمریکایی عجیب به‌نظر برسد، اما با توجه به داستان شکل‌گیری شخصیت «آرتور فلک» به «جوکر» و حضور «هارلی کویین» می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با یکی از جذاب ترین فیلم های عاشقانه روبرو هستیم.

داستان عاشقی این دو نفر در کمیک‌های دی سی، به تنهایی جذاب است و حالا باید ببنییم طبق روند پیش رفتن ژانر فیلم، به موزیکال، چه ترفندی در داستان پیاده می‌شود. حضور «لیدی گاگا» به عنوان شخصیت مکمل جوکر، می‌تواند این اثر را به یکی از پرفروش ترین فیلم های عاشقانه نیز تبدیل کند.

سوالات متداول

آیا فیلم جوکر 2 ابتدا در سینماها اکران خواهد شد؟

بله. این اثر حماسی، در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403)، از سینماهای مختلف کشور آمریکا اکران می‌شود.

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای دیگری هستند که سال 2024 اکران می‌شوند؟

علاوه بر فیلم اسم من لوه کیوان است (My Name is Loh Kiwan)، آثاری همچون Dog Days و Citizen of a Kind در سال 2024، در ژانر عاشقانه در سینمای کره، اکران خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین فیلم های عاشقانه 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو