غلامرضا نوری قزلجه الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/12/16

21:42


رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت : احتمالا در مجلس دوازدهم 3 فراکسیون تشکیل خواهد شد که تعداد اعضای این فراکسیون ها به هم نزدیک خواهد بود منتها اکثریت با اصولگرایان و به سبک و سیاق مجلس یازدهم است.

غلامرضا نوری قزلجه الان کجاست؟ + بیوگرافی

نوری : مجلس دوازدهم یکدستی مجلس یازدهم را ندارد

غلامرضا نوری قزلجه ، اظهار کرد : نتایج انتخابات نشان می دهد که اکثریت مجلس دوازدهم با سبک و سیاق و سابقه مجلس یازدهم خواهد بود. البته که این اکثریت کمی رادیکال تر از مجلس فعلی می شود.

غلامرضا نوری قزلجه الان کجاست؟ + بیوگرافی

غلامرضا نوری قزلجه الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی اضافه کرد : در مقابل تصورم این است که تعداد اعضای فراکسیون مستقلین در مجلس دوازدهم بیشتر خواهد شد و دو برابر مجلس فعلی می شود اما باز هم اکثریت با این فراکسیون نیست.

منتخب مجلس دوازدهم همچنین گفت : پیش بینی ام این است که اصولگرایان در مجلس دوازدهم به دو دسته تقسیم می شوند و آنها از منظر سلیقه سیاسی در یک فراکسیون نبوده و در دو فراکسیون خواهند بود در این صورت مجلس دوازدهم سه فراکسیون دارد که وزن عددی آنها به یکدیگر نزدیک است و ما یک دستی مجلس یازدهم را نخواهیم داشت.

نوری قزلجه ادامه داد : براین اساس فراکسیون اقلیت یا همان فراکسیون مستقلین در مجلس دوازدهم تعداد بیشتری خواهد داشت اما باز هم از نظر عددی به اندازه اکثریت مجلس دوازدهم نمی رسد.

وی با بیان این که تضارب آرا در مج؛س دوازدهم بیشتر خواهد بود ، تصریح کرد : در مجلس دوازدهم بیشتر روی موضوعات بحث می شود اما به دلیل وزن اکثریت اصولگرایان طبیعتا رای آنها تعیین کننده خواهد بود به خصوص در مواردی که نیاز به دو سوم رای است و نظر اکثریت می تواند غالب باشد.


بیوگرافی غلامرضا نوری قزلجه

غلامرضا نوری قزلجه متولد 1349 در بستان آباد نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی و رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بستان آباد در استان آذربایجان شرقی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو