بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس


منبع: تالاب

1

1402/12/17

07:42


اوستون اورونوف یک بازیکن فوتبال ازبکستانی اسـت کـه در پست هافبک هجومی و وینگر برای […]

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس

اوستون اورونوف یک بازیکن فوتبال ازبکستانی اسـت کـه در پست هافبک هجومی و وینگر برای تیم پرسپولیس ایران بازی میکند. او در 29 آذر 1379 در شهر نوایی ازبکستان بـه دنیا آمد. او در تیم‌هاي‌ مختلفی در ازبکستان و روسیه بازی کرده ودر بهمن 1402 بـه پرسپولیس پیوسته اسـت. اگر میخواهید بیشتر درباره او بدانید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

دوران کودکی اوستون اورونوف

دوران کودکی اوستون اورونوف

اوستون اورونوف در شهر نوایی ازبکستان بـه دنیا آمد و از کودکی علاقه زیادی بـه فوتبال داشت. او درخانواده‌اي ورزشکار بزرگ شد و پدرش رستم اورونوف هم یک بازیکن فوتبال بود. او در سن ۱۰ سالگی بـه آکادمی فوتبال نوایی پیوست ودر سن ۱۱ سالگی توسط استعدادیاب‌هاي‌ پاختاکور تاشکند کشف شد. او در سن ۱۷ سالگی بـه تیم اصلی پاختاکور راه یافت و از آنجا شروع بـه حرفه‌اي شدن کرد.

 

خانواده اوستون اورونوف

خانواده اوستون اورونوف

 

اوستون اورونوف درخانواده‌اي ورزشکار بزرگ شده اسـت. او هیچ برادر یا خواهری ندارد. او از خانواده‌اش بسیار حمایت میکند و با ان‌ها رابطه خوبی دارد. او همچنین بـه خانواده‌اش در ازبکستان سفر میکند و با ان‌ها تماس میگیرد. او گفته اسـت کـه خانواده‌اش برای او مهمترین چیز در زندگی اسـت.

 


مطالب مشابه: عکس های سامان قدوس «ملی پوش ایرانی سوئدی»


 

تحصیلات 

تحصیلات اوستون اورونوف

اوستون اورونوف تحصیلات رسمی خودرا در مدرسه شهر نوایی ازبکستان گذرانده اسـت. او در زمینه فوتبال هم تحصیلات خودرا ادامه داده و مدرک CAF B را درسال ۲۰۲۲ از فدراسیون فوتبال ازبکستان دریافت کرده اسـت. او همچنین در حال گذراندن دوره CAF A اسـت کـه درصورت موفقیت در ان می تواند بـه عنوان مربی فوتبال فعالیت کند.

 

او گفته اسـت کـه علاوه بر فوتبال، بـه موسیقی و زبان‌هاي‌ خارجی علاقه دارد ودر اوقات فراغت خود بـه یادگیری ان‌ها می پردازد. او تا کنون زبان‌هاي‌ انگلیسی، روسی، ترکی و فارسی را یاد گرفته اسـت و قصد دارد زبان‌هاي‌ دیگری را هم یاد بگیرد.

 

اوستون اورونوف فوتبال را چگونه شروع کرد

اوستون اورونوف فوتبال را چگونه شروع کرد

اوستون اورونوف فوتبال را از ۱۰ سالگی شروع کرد. او در آکادمی فوتبال نوایی ازبکستان ثبت‌نام کرد ودر آنجا مهارت‌هاي‌ خودرا تقویت کرد. او در سن ۱۱ سالگی توسط استعدادیاب‌هاي‌ پاختاکور تاشکند کشف شد و بـه آکادمی این تیم ملحق شد.

 

به شهرت رسیدن اوستون اورونوف در فوتبال

به شهرت رسیدن اوستون اورونوف در فوتبال

اوستون اورونوف یکی از بازیکنان جوان و موفق ازبکستان اسـت کـه درسال‌هاي‌ اخیر با عملکرد خوب خود در تیم‌هاي‌ ملی و باشگاهی بـه شهرت رسیده اسـت. او درسال ۲۰۱۹ با بازی در تیم ملی بزرگسالان ازبکستان نخستین بار بـه چشم جهانیان خورد و با توانایی‌هاي‌ خود در پست‌هاي‌ مختلف هجومی تحسین‌ها را بـه خود جلب کرد.

 

دیگر درخشش ها

دیگر درخشش های اوستون اورونوف در فوتبال

او درسال ۲۰۲۲ با گلزنی بـه تیم ملی مالدیو در مقدماتی جام ملت‌هاي‌ آسیا ۲۰۲۳ نخستین گل خودرا برای تیم ملی ازبکستان بـه ثبت رساند ودر همان سال با گلزنی بـه تیم ملی کامرون دریک بازی دوستانه نیز اثرگذار بود.

 

او درسال ۲۰۲۳ با بازی در تورنمنت کافا ۲۰۲۳ و گلزنی بـه تیم ملی تاجیکستان بـه عنوان یکی از ستاره‌هاي‌ این رقابت‌ها شناخته شد و با تیم ملی ازبکستان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 

او درسال ۲۰۲۴ با بازی در تیم نوبهار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ بهترین فصل خودرا در کارنامه داشت و با ۹ گل در ۲۵ بازی بـه عنوان یکی از بهترین گلزنان این رقابت‌ها شناخته شد. او همچنین با ۲ گل در ۵ بازی بـه تیم ملی ازبکستان کمک کرد تا بـه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌هاي‌ آسیا ۲۰۲۴ صعود کند.

 

او درسال ۲۰۲۴ با پیوستن بـه تیم پرسپولیس ایران از لیگ برتر خلیج فارس نخستین تجربه خودرا از بازی در خارج از کشور خود داشت ودر نخستین بازی خود برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ گلزنی کرد.

 

اوستون اوروف در چه تیم هایی بازی کرده است ؟

اوستون اوروف در چه تیم هایی بازی کرده است

این تیم‌ها عبارتند از:

  • پاختاکور تاشکند «۲۰۱۷»
  • نوبهار نمنگان «۲۰۱۷–۲۰۱۹»
  • لوکوموتیو تاشکند «۲۰۱۹»
  • اوفا «۲۰۱۹–۲۰۲۰ و ۲۰۲۰–۲۰۲۲»
  • اسپارتاک مسکو «۲۰۲۰–۲۰۲۲»
  • اورال یکاترینبورگ «۲۰۲۲–۲۰۲۳»
  • نوبهار نمنگان «۲۰۲۳–۲۰۲۴»
  • پرسپولیس «۲۰۲۴–»

 


مطالب مشابه: بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی «بازیکن تیم ملی فوتبال»


 

در حال حاضر اوستون اوروف در چه تیمی بازی می کند ؟

در حال حاضر اوستون اوروف در چه تیمی بازی می کند

اوستون اوروف یک بازیکن فوتبال ازبکستانی اسـت کـه در حال حاضر برای تیم پرسپولیس ایران بازی میکند. او در پست هافبک هجومی و وینگر فعالیت می کند. او در طول کارنامه خود در تیم‌هاي‌ مختلفی در ازبکستان و روسیه بازی کرده اسـت.

 

شغل های دیگر اوستون اوروف

شغل های دیگر اوستون اوروف

او گفته اسـت کـه در آینده می خواهد بـه عنوان یک مربی یا یک مدیر فنی در فوتبال مشغول بـه کار شود و بـه تیم‌هاي‌ خودش کمک کند.

 

افتخارات و جوایز اوستون اوروف

افتخارات و جوایز اوستون اوروف

اوستون اوروف یکی از بازیکنان موفق ازبکستان اسـت کـه درسال‌هاي‌ اخیر چندین افتخار و جایزه را کسب کرده اسـت. برخی از این افتخارات و جوایز عبارتند از:

 

  1. قهرمانی در تورنمنت کافا ۲۰۲۳ با تیم ملی ازبکستان 
  2. بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ با ۹ گل برای تیم نوبهار نمنگان 
  3. بهترین بازیکن ماه ژانویه ۲۰۲۴ در لیگ قهرمانان آسیا 
  4. بهترین بازیکن ماه فوریه ۲۰۲۴ در لیگ برتر خلیج فارس 
  5. گلزنی در نخستین بازی خود برای تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ 
  6. گلزنی بـه تیم‌هاي‌ مالدیو، کامرون، تاجیکستان، ویتنام و ایران در بازی‌هاي‌ تیم ملی ازبکستان 

 

علایق 

علایق اوستون اوروف

اوستون اوروف یک بازیکن فوتبال ازبکستانی اسـت کـه بـه موسیقی و زبان‌هاي‌ خارجی علاقه دارد. او تا کنون زبان‌هاي‌ انگلیسی، روسی، ترکی و فارسی را یاد گرفته اسـت و قصد دارد زبان‌هاي‌ دیگری را هم یاد بگیرد. او همچنین عاشق سفر اسـت ودر اوقات فراغت خود از کشور های مختلف دیدن میکند.

 

حواشی زندگی اوستون اوروف

حواشی زندگی اوستون اوروف

اوستون اوروف یک بازیکن فوتبال ازبکستانی اسـت کـه در حال حاضر برای تیم پرسپولیس ایران بازی میکند. او در زندگی خود چندین حواشی و اتفاقات را تجربه کرده اسـت. برخی از این حواشی عبارتند از:

 

1. او درسال ۲۰۲۴ با شرکت در برنامه تلویزیونی «حرف تازه» کـه توسط مجید صالحی اجرا میشد، بـه عنوان مهمان ویژه حضور یافت و درباره زندگی، فوتبال و آینده خود صحبت کرد. او همچنین دراین برنامه یک ترانه از محسن چاوشی را خواند و مورد تحسین مجری و مخاطبان قرار گرفت.

 

2. او درسال ۲۰۲۴ با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اعلام کرد کـه بـه عنوان سفیر صلح و دوستی بین ایران و ازبکستان انتخاب شده اسـت و قصد دارد دراین زمینه فعالیت‌هایي را انجام دهد. او همچنین از همه ی مردم ایران و ازبکستان دعوت کرد کـه دراین ماموریت مهم بـه او کمک کنند.

 

ازدواج اوستون اوروف

ازدواج اوستون اوروف

اوستون اوروف بازیکن فوتبال ازبکستانی اسـت کـه درسال ۲۰۲۲ با دختری بـه نام مهرنوش ازدواج کرده اسـت. مهرنوش یک خواننده و موسیقیدان ایرانی اسـت کـه وی را از زمان بازی در تیم نوبهار می‌شناسد. این زوج در شهر تهران زندگی میکنند و صاحب یک فرزند پسر بـه نام آرمان هستند کـه درسال ۲۰۲۴ بـه دنیا آمد.

 

اوستون اوروف و مهرنوش علاقه زیادی بـه موسیقی دارند و گاهی اوقات باهم ترانه‌هایي را خوانده و منتشر میکنند. این زوج از هم دیگر بسیار حمایت میکنند ودر رسانه‌ ها و شبکه‌هاي‌ اجتماعی از عشق و احترام خود بـه یک دیگر میگویند.

 

در پایان

او تا کنون ۲۵ بازی و ۵ گل برای تیم ملی ازبکستان بـه ثبت رسانده اسـت و بـه عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار و محبوب این کشور شناخته می شود. او همچنین از طرفداران و منتقدان فوتبال بـه عنوان یکی از بازیکنانی کـه میتوانند در آینده بـه لیگ‌هاي‌ بزرگ اروپا بروند معرفی شده اسـت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو