از فال روزانه و طالع واقعی خود آگاه شوید | فال روزانه امروز 17 اسفند

1

1402/12/17

10:29


از فال روزانه و طالع واقعی خود آگاه شوید | فال روزانه امروز 17 اسفند

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز اصلا دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید، اما متأسفانه چنین چیزی برایتان مقدور نیست. برای این که کمتر اذیت شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید سعی کنید به هر کاری که انجام می دهید جنبه تفریح بدهید. شما در حال حاضر بیش از اندازه درگیر عواطف خود و تلاش برای به ثبات رساندن احساساتتان شده اید و به همین دلیل هم نسبت به عقل و منطق خود و صدایی که از درون سعی دارد شما را به راهی مختلف بکشاند، به اندازه ی کافی توجه نداشته اید. کمی بیشتر به افکار خود توجه کنید و آنچه عقلتان به شما می گوید را کمی جدی بگیرید. عشق نجات دهنده است. بگذارید عشق وارد خانه تان شود تا در آرامش باشید، در مورد مسئله ای کاری مدتی به راه اشتباه می رفتید و وقت خود را بیهوده تلف کرده اید. اکنون وقت آن رسیده که گذشته را جبران کنید و اشتباهات را تکرار نکنید. سفره غم را برچینید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز به جای این که سعی کنید به دیگران نصیحت کنید و بگویید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است، بهتر است کمی از این توصیه ها و نصایح را در زندگی شخصیتان به کار بگیرید. ممکن است با یک نفر که او هم به اندازه شما سرسخت است و خیال ندارد کوتاه بیاید درگیر شوید. این چالش هر چند باعث می شود تا حدودی تحت فشار قرار بگیرید، می تواند برای شما درس جدیدی به همراه داشته باشد و به شما متذکر شود که برای به دست آوردن آنچه می خواهید همیشه باید یک پله بالاتر از نیروی مقاوم و بازدارنده ای که در برابرتان قرار گرفته است بروید. برای یک جابجایی به تکاپو خواهید افتاد و دوستانتان به کمکتان خواهند امد. عمر از آنچه که فکر می کنید سریعتر می گذرد. برای پاسخ دادن به درخواستی که از شما شده بهتر است بیش از این دست دست نکنیدف تکلیف را روشن کنید، اوضاع فرقی نخواهد کرد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

شما دارید کارهایتان را به آرامی و بر اساس اصول و قواعد قدیمی و همیشگیتان پیش می برید، اما ناگهان موجی قدرتمند شما را به خود آورده و مجبور خواهد کرد تا روش متفاوتی را در پیش بگیرید. هر چه بیشتر تلاش کنید در مقابل این موج بایستید با تنش ها و سختی های بیشتری مواجه خواهید بود. این انرژی را با آغوش باز پذیرا باشید تا اثرات مثبت آن را روی زندگی و اهداف خود ببینید. امروز ممکن است با موانعی برخورد کنید، اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. شما قادر هستید کارهایی انجام دهید تا این موانع را دور بزنید. شخصی را که دوست دارید به معنای واقعی نگاه کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و برایتان عزیز است. در مورد مسئله ای کاری شکیبا باشید، الان زمانی است که آب سربالا می رود، اما بعد از هر سر بالایی سرپایینی است. آب که به سر پایینی بیفتد سرعت می گیرد. سرتان به کار خودتان باشد.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز نیرویی قدرتمند در برابر شما قرار گرفته و عقاید و باورهایتان و این که چطور باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما دشوار و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله ای جدید از زندگیتان خواهد بود. تغییرات اغلب با سختی همراه هستند، اما اگر بتوانید خودتان را با آنها تطبیق دهید زمینه ساز رشدتان خواهند بود. شما عادت دارید حتی اگر با طرف مقابلتان مخالف باشید هم لبخند زده و سر تکان دهید، شاید خودتان فکر کنید این کار از روی ادب و احترام است، اما در واقع تنها دارید سوء تفاهم هایی در ذهن طرف مقابل ایجاد می کنید. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما تا اتفاقی نیفتاده شلوغ نکنید، اگر این رفتار ادامه پیدا کند، مردم به عنوان یک فرد دردسر ساز و بی ملاحظه به شما نگاه خواهند کرد. در اموری که پای پول در میان است، محتاط و دور اندیش باشید و بی گدار به آب نزنید. این روزها زمان ریسک کردن نیست.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

صبح که از خواب بیدار می شوید با یک پرش از رختخوابتان بیرون می جهید و احساس می کنید که هزار تا کار روی سرتان ریخته است و هر یک شما را به سویی می کشد. امروز شاید اوضاع کمی برای شما سخت شده باشد. در این موقعیت اولین عکس العمل شما رفتن به سراغ عزیزانتان برای دریافت کمک و حمایت از جانب آنها خواهد بود. متأسفانه شاید آنهایی که انتظار دارید در کنارتان باشند را در جبهه ی مقابل خود یافته و احساس کنید که مورد خیانت قرار گرفته اید. اما بد نیست کمی ذهنتان را به کار انداخته و ببینید که آیا واقعا حق با شماست یا آنها. با شخصی پر مدعا کهفکر می کند در هر زمینه ای حق با اوست، وارد بحث نشوید، کوچک می شوید، از او دوری کنید و به حال خودش بگذاریدش. مراقب تغذیه تان باشید و به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنید. در مورد نیت تان بهتر است دنبال دلتان نروید.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز احساس می کنید همچون گلادیاتوری در میدان نبرد هستید. خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که اگر تنها یک نفر بتواند به این وضع غلبه کند و به کل این ماجرا نگرشی صحیح و منطقی داشته باشد شما هستید. سعی کنید در مقابله با مشکلات منطقی رفتار کرده و لجبازی به خرج ندهید، در غیر این صورت خودتان را بیشتر و بیشتر به دردسر خواهید انداخت. به جای این که درگیر احساساتتان شوید باید به واقعیت هایی که به وجود آمدن شرایط فعلی منجر شده اند فکر کنید. دلتان شکسته و چشمتان از اشک پر و خالی می شود. صبور باشید، این شب صبح خواهد شد. برای انجام کاری که همیشه دوست داشتید انجام بدهید و یا جایی که دلتان می خواسته بروید، حالا برنامه ریزی کنید. حرفی شنیده اید که متعجبتان کرده، نیت گوینده خیر است، اما طرز بیانش شما را به غلط انداخته.

♎ فال روزانه متولدین مهر

اگر فقط به جنبه ی منفی موقعیت های مختلف نگاه کنید خود را در یک چرخه ی باطل گرفتار خواهید کرد. نداشتن یک نگرش مثبت و درست باعث خواهد شد راه حلی که درست در برابر دیدگانتان قرار دارد را نبینید. ذهن شما می تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمن شما باشد، همه چیز به خودتان بستگی دارد. امروز به نظر می رسد که شما درگیر نبرد قدرتی شده اید که نمی توانید خودان را از آن بیرون بکشید. باید تمام سعیتان را به کار بگیرید که تا جای ممکن خودتان را درگیر تنش هایی که به شما ارتباطی ندارند نکنید. شما نزد همه عزیز هستید. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده، سعی کنید، خواسته هایتان منطقی باشد. شما در کار سرمشق دیگران هستید، اما این روزها دوست ندارید در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده با کسی حرف بزنید. واقع بین باشید و با یک مشاور گفتگو کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

در حال حاضر ذهن شما سرشار از ایده های جدید و خلاقانه ای است که شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار خواهند داد، اما متأسفانه در این راه با برخی موانع روبرو خواهید بود. آنهایی که از چیزهای جدید و متفاوت وحشت دارند سعی خواهند کرد که شما را از ادامه ی راه منصرف کرده و یا چوب لای چرختان بگذارند. این افراد را مقصر ندانید، چون این کار را تنها از روی ترس و نگرانی و نداشتن آگاهی انجام می دهند، پس به آنها کمک کنید در نگرش خود تغییر ایجاد کنند. حواستان به اطرافتان باشد شخصی از قول شما حرف هایی زده که اگر همین حالا جلویش را نگیرید فردا پشیمان و متحمل ضرر جبران ناپذیری می شوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید، سلامتتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید. حضور فردی در زندگی تان پر از نور و برکت است.

♐ فال روزانه متولدین آذر

یادتان باشد که هر چند تنش و بی نظمی همه ی اطراف شما را فرا گرفته است، شما مجبور نیستید که تحت تأثیر این شرایط قرار بگیرید و باید سعی کنید که حتی اگر در میانه ی این میدان قرار دارید هم خودتان را درگیر این نبرد نکنید. شما باید نهایت تلاشتان را بکنید که اعتماد به نفس خود را وابسته به نظرات و حرف های دیگران نکنید. رشد روحی و معنوی شما چیزی است که خودتان اولین نفری هستید که باید به آن پی ببرد، اما دلتان می خواهد که آن را از زبان یک نفر دیگر بشنوید. تا زمانی که خودتان به این واقعیت پی نبردی حتی اگر دیگران آن را تأیید کنند هم هیچ ارزشی نخواهد داشت. برایتان سفری پیش خواهد آمد. شخصی در انتظار خبری از شماست او را بیش از این منتظر نگذارید. از شکست هایی که در گذشته داشته اید عبرت بگیرید و از آن ها مثل چراغی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. به زودی با شخصی آشنا می شوید که برای پیشرفت کاری شما فرد بسیار مناسبی است.

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز ذهن شما بسیار فعال شده و دارید ایده های جدید و متفاوتی در سر می پرورانید، اما یک چیزی همزمان جلویتان را گرفته و نمی گذارد این ایده ها را عملی کنید. انگار صدایی در درونتان دارد شما را به دقت و احتیاط بیشتر فرا می خواند. تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بین این ایده های انقلابی و صدایی که شما را به احتیاط فرا می خواند تعادل برقرار کنید. امروز اصلا دلتان نمی خواهد که دیگران ضعف ها و کمبودهایتان را ببینند تا مبادا نگرشی که نسبت به شما دارند تغییر کند. مدتی است خواسته ای را در دل می پرورانید ولی زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید زمان نتیجه را مشخص می کند برای رسیدن به آن ناامید نباشید. از شخصی دلخور هستید ارتباطتان را با او قطع نکنید، به خودتان و او فرصت بدهید تا مشکلات به آرامی حل شوند و سوتفاهم ها برطرف شود.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز شمابه شدت کنجکاو و بیقرار شده و در تلاش برای کشف چیزهای تازه هستید و توجه چندانی هم به خطراتی که سر راهتان قرار گرفته اند ندارید. البته که شما باید به خودتان آزادی بدهید، اما لازم است که در عین حال دقت و احتیاط کافی نیز داشته باشید. امروز دیگران به جای این که به شما کمک کنند دست و پایتان را هم می بندند و این موضوع ممکن است باعث شود رفتارهای عصبی از خودتان نشان بدهید. با این حال تا زمانی که از درست بودن کار خودتان مطمئن شده اید هیچکس را به چنین کاری متهم نکنید، شاید اشکال از خودتان باشد. از جایی که توقع ندارید خبری خوب دریافت خواهید کرد. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، از حالا اقدام کنید. شخصی سخت به شما علاقمند است، کمی صبر و حوصله داشته باشید. در مورد مشکلی حقوقی همچنان منطقی و درستکار باقی بمانید، نگران نباشید ضرر نمی کنید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز به قوانین و قواعد جدیدی پی خواهید برد که باید برای رسیدن به اهداف خود از آنها تبعیت کنید. شاید تا به حال فکر می کرده اید چون به اصول اخلاقی معتقد هستید دیگر مجبور نیستید به قوانین توجه چندانی داشته باشید، اما حالا متوجه شده اید که باید کمی بیشتر به اصول و قوانین پایبند باشید. امروز این فرصت را خواهید داشت که برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما باید پیش از آن که مسیرتان را ادامه دهید از درست بودن برنامه هایتان اطمینان حاصل کنید تا بعدا با هیچ مشکل یا خطری مواجه نشوید. چیزی که خاطرتان را مکدر کرده سوتفاهمی بیشتر نیست. به جای خود خوری پای صحبت بنشینید، بشنوید و گوش بدهید. در مورد شخصی چشم از خواسته تان بردارید، شما هر کاری که می توانسته اید انجام داده اید حالا وقت آن است که راه خودتان را بروید، اگر قسمت شما باشد خودش به دنبال شما خواهد آمد.

منبع: تصویر زندگی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو