مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی چه زمانی آغاز می شود؟

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/17

10:44


ساعد نیوز: معاون تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از 17 اسفندماه آغاز می شود.

مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی چه زمانی آغاز می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، علی دانشی اصل ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: شهروندان برای دریافت سهمیه 11 قلم کالاهای اساسی ماه نخست یعنی بهمن ماه، تا ساعت 24 روز 16 اسفند فرصت دارند.

وی بیان داشت: شهروندان هر چه سریع‌تر سهمیه ماه نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را دریافت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 6369 با پیش شماره 021 مرکز پاسخگویی سوالات و اعتراضات مردم تماس بگیرند.

دانشی اصل اظهار داشت: از 17 بهمن 1402 به مدت سه ماه و تا اردیبهشت ماه سال آینده طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی اجرا می‌شود و در صورت دریافت نکردن سهمیه کالابرگ در هر ماه، این سهمیه باطل می‌شود.

وی افزود: سهمیه ماه دوم از 17 اسفند سال جاری تا 17 فروردین سال 1403 در کارت سرپرست خانوار شارژ می‌شود و با اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه»، 220 هزار تومان اعتبار به ازای هر عضو یک خانوار، برای خرید کالاهای مشمول این کالابرگ در کارت بانکی سرپرست خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی، شارژ شد.

دانشی تصریح کرد: حمایت بیشتر از سبد غذایی خانوارهای یارانه بگیر از اهداف اجرای این طرح است و در این طرح، بر اساس نظر مؤسسه تغذیه ایران، یک سبد با 11 قلم کالا برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های سال 1401 در نظر گرفته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو