چند مدل از شیک ترین و خاص ترین مانتو های امسال | سال جدید رو با این استایل بترکونید!

چند مدل از شیک ترین و خاص ترین مانتو های امسال | سال جدید رو با این استایل بترکونید!


1

1402/12/17

16:27


چند مدل از شیک ترین و خاص ترین مانتو های امسال | سال جدید رو با این استایل بترکونید!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

امسال برای عید، مانتوهایی به شدت جذاب مد شده‌اند که برخی از آن‌ها با پارچه‌ها و مدل‌های کلاسیکشان هرگز از مد نمی‌افتند و اگر جنس پارچه‌هایشان خوب باشد تا سال‌ها داخل کمد شما یکی از مانتوهای محبوبتان خواهند بود.

1. مانتو ژاکارد برای عید سال 1403

برای عید سال 1403 مانتو ژاکارد به شدت مد شده است. نکته مهم این است که ژاکارد نام یک مدل مانتو نیست. ژاکارد نوعی بافت خاص پارچه است و از هر جنسی می‌تواند باشد. اما، ویژگی اصلی این نوع پارچه مقاومت و ایستایی آن است. وقتی که شما مانتو ژاکارد بپوشید، لباس به تن شما ایستایی بسیار زیادی دارد، بنابراین جذابیت شما به شدت بالا می‌رود.

خرید مانتو

در میان مدل‌های متفاوت مانتو ژاکارد، نوع مغزی‌دوزی شده، امسال، به شدت مد شده است که عموما رنگ مغزی، با رنگ پارچه هم‌راستا، اما روشن‌تر است. بسته به نوع دوخت مانتو ژاکارد می‌توانید آن را با شلوارهای نیم‌بگ، بگ، دامن شلواری و حتی راسته بپوشید. اما، از آنجایی که سبک پارچه ژاکارد تقریبا رسمی است، بهتر است کفش پاشنه بلند را به همراه مانتو ژاکارد فراموش نکنیم.

2. مانتو وست و شومیز برای عید 1403

یکی از جذاب‌ترین مدل مانتوهایی که در سال 1403 مد شده است، مانتو وست و شومیز است. منظور از وست، لباس‌هایی جلیقه‌مانند است که اکثرا دکمه ندارند. از آن‌جایی که وست بدون آستین است، زیر آن یک شومیز به طرح و رنگ دلخواه می‌پوشند که متناسب با وست است. جنس پارچه‌های وست می‌تواند هر چیزی باشد، اما بهتر است پارچه ایستایی بالایی داشته و شومیز کمی لخت‌تر باشد.

خرید مانتو

شلوار‌هایی که با مانتو وست و شومیز می‌پوشند نیز بسته به سلیقه شما متفاوت است. اما، پوشیدن شلوار پلیسه با وست و شومیز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در نهایت ایده جذاب و خاص مانتو در سال 1403 این است که مانتو وست را بر روی یک پیراهن بلند بپوشیم که برای مهمانی‌های عید سروصدای زیادی خواهد کرد.

3. مانتو کتی برای عید 1403

اما، جالب است بدانید که مانتو کتی هرگز از مد نخواهد افتاد و بهتر است پایه ثابت کمد هر خانم شیک‌پوشی باشد. اما، علاوه بر مدل مانتو کتی‌هایی که در آن مقاله یاد شده، بهتر است به مانتو کتی عروسکی و مانتو کتی پتینه هم فکر کنیم. هر دوی این مدل مانتو کتی‌ها با شلوارهای ترند امسال، از بگ گرفته تا راسته هماهنگ خواهند شد. اما اگر می‌خواهید کمی اسپرت‌تر بپوشید بهتر است یک مانتو کتی شنل برای عید امسال انتخاب کرده و آن را با کفش اسپرت هماهنگ کنید.

خرید مانتو

4. مانتو آستین ساده برای عید 1403

از آن‌جایی که امسال سلیقه‌های بیشتر به سمت کت و شلوار و لباس‌های کلاسیک و دارک آکادمیا رفته است، بهتر است به جای انتخاب مانتوهایی که آستین‌های گشاد دارند، یا مدل‌هایشان کمی عجیب و غریب است خودداری کنیم. در عوض به سراغ آن مدل مانتوهایی برویم که آستین ساده دارند.

اما اگر به آستین‌های طرح‌دار علاقه دارید به سراغ آستین‌های پایین‌چین‌دار و مچ‌تنگ بروید. اگر کمی جسور باشید و بخواهید از قلمروهای مد پایتان را فراتر بگذارید نیز می‌توانید به سراغ مانتوهایی بروید که آستین فانوسی دارند.

خرید مانتو

5. مانتو پیراهنی برای عید 1403

اگر می‌خواهید برای عید سال 1403 کمی متفاوت باشید بهتر است به جای خرید مانتو، به سراغ پیراهن بروید. پیراهن‌های بلند با طرح‌هایی سنتی که دل بسیاری از افراد را خواهند برد. از پوشیدن این دست مانتو در انظار مردم نترسید. پیراهن‌ها جسارت و قدرت زنانه شما را بیشتر به رخ می‌کشند. پس جسور باشید و انتخابی متفاوت داشته باشید.

خرید مانتو

مانتو برای عید

برخی از این پیراهن‌ها یا به شکل سارافن هستند که با یک شومیز هماهنگ می‌شوند و یا روی آن‌ها کت می‌پوشند که جذابیت آن چند برابر شود. زیر پیراهن برای احساس نکردن خنکی هوای بهاری، می‌توانید از انواع جوراب‌شلواری‌های طرح خوشه‌ای استفاده کنید و به جای شال، از روسری استفاده کرده و گره آن را ازشیوه معمول خارج کنید (کمی خلاقیت کافی است تا با یک پیراهن، امسال عید با ظاهری متفاوت حاضر شوید.)

خرید مانتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو