توصیه‌هایی برای خرید مانتو | چگونه مانتو مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنیم؟

منبع: پلازا

8

1402/4/17

19:21


توصیه‌هایی برای خرید مانتو | چگونه مانتو مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنیم؟

مانتو یک عضو جدا نشدنی از کمد لباس‌های خانم‌های ایرانی است. مانتوها به علت تنوع بالا در مدل، رنگ و جنس پارچه، برای پوشیدن در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف مناسب‌اند. در زمان خرید مانتو بهتر است چند سوال از خودتان بپرسید؛

  • قرار است از مانتو خود در چه موقعیتی استفاده کنم؟
  • استایل و تیپ مورد نظر و مناسب من چیست؟
  • انواع مدل‌های مانتو کدام است؟
  • چگونه می‌توانم مانتو مورد نظرم را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنم؟

برای پاسخ به این سوالات، پیشنهاد می‌کنم در ادامه همراه ما باشید.

چه مانتویی مناسب شما است؟

برای خرید یک مانتو خوب اول باید بدانید مانتوی مناسب شما چیست؟ شما قرار است در چه موقعیت و شرایطی مانتو خود را بپوشید و یا اینکه تیپ و سلیقه شما چگونه است؟ در ابتدا باید بدانید انواع مدل‌های مانتو برای پوشیدن در موقعیت‌های مختلف طراحی شده‌اند. اگر قرار است در محیطی رسمی و اداری حاضر شوید، باید از مانتوهایی با مدل رسمی و ساده‌تر مثل مانتو اداری استفاده کنید. اگر هم قرار است برای گردش یا خرید از مانتویی استفاده کنید که در آن راحت باشید، پیشنهاد ما مانتو اسپرت است. همچنین برای انتخاب مانتو باید به نکات دیگری همچون رنگ مانتو، جنس پارچه آن، سایز، قد و همچنین طراحی و دوخت مانتو توجه کنید. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

مدل مانتو

مدل مانتو شما باید با شرایط و مکانی که قرار است مانتو را در آن بپوشید همخوانی داشته باشد. اگر می‌خواهید مانتو خود را در آب و هوای گرم تابستان بپوشید، خرید مانتو تابستانی را به شما توصیه می‌کنیم. اگر قرار است مانتویی بپوشید که در آن احساس راحتی کنید و ساعات طولانی بخواهید آن را بپوشید، خرید مانتو اسپرت گزینه مناسبی است. همچنین اگر داشتن مانتو شلوار ست و یک تیپ آراسته و یک دست برای شما مهم است، خرید ست مانتو را فراموش نکنید. با خرید ست مانتو شما مانتو و شلوار ست آن را یک جا تهیه می‌کنید.

مدل مانتو تابستانی

رنگ مانتو

رنگ مانتو علاوه بر سلیقه و استایل شما، به شرایط و همچنین مدل مانتو شما نیز بستگی دارد. به طور مثال برای حضور در یک محیط رسمی و اداری، بهتر است از مانتوهایی با رنگ تیره و سنگین مانند مشکی یا سورمه‌ای استفاده کنید و از پوشیدن مانتوهایی با رنگ جیغ خودداری کنید. نکته مهم دیگر در انتخاب رنگ مانتو توجه به رنگ پوست شما است. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با پوست شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر سبزه هستید، از خرید مانتوهایی با رنگ تیره یا جیغ خودداری کنید. بهتر است رنگ مانتو شما با سن و موقعیت شما همخوانی داشته باشد. اگر دختر خانمی جوان هستید، از رنگ‌های روشن و شادتر استفاده کنید.

سایز مانتو

سایز مانتو باید با اندام و مدل مانتو شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال در هنگام خرید مانتو تابستانی باید توجه کنید که مانتو زیاد تنگ نباشد زیرا باعث می‌شود که شما در هوای گرم، احساس گرمای شدیدتری کنید. همچنین مانتو اداری باید متناسب با سایز شما باشد و نباید زیاد تنگ یا گشاد باشد زیرا ظاهری نامرتب و نامناسب برای شما در محیط اداری ایجاد می‌کند.

قد مانتو

قد مانتو شما به دو چیز بستگی دارد؛ قد شما و موقعیت و شرایط شما. اگر قد بلند هستید، سعی کنید مانتوهای خیلی کوتاه را برای خرید انتخاب نکنید زیرا شما را بسیار بلندتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. و برعکس، اگر قد شما کوتاه است، از پوشیدن مانتوهایی با قد خیلی بلند خودداری کنید. همچنین برای حضور در محیط‌های رسمی و اداری بهتر است قد مانتو شما از حدی کوتاه‌‌تر نباشد زیرا مناسب محیط رسمی و اداری نیست.

جنس پارچه مانتو

جنس پارچه مانتو شما باید با مدل مانتو هماهنگی داشته باشد. مانتو تابستانی عموما از پارچه‌هایی با جنس خنک و سبک مانند نخی دوخته می‌شود تا در هنگام پوشیدن آن احساس خنکی و راحتی داشته باشید. مانتوهای زمستانی و پاییزه از پارچه‌هایی از جنس ضخیم مانند کتان، مخمل و یا جین دوخته می‌شوند تا در فصل سرما احساس سرما نکنید.

طراحی و دوخت مانتو

طراحی و دوخت مانتو نکته بسیار مهمی است که باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشید. دوخت مانتو باید تمیز و خوب باشید و در نواحی مانند سر شانه، یقه و آستین‌ها به خوبی به اندام شما بنشیند و ظاهری زیبا و آراسته برای شما به وجود بیاورد.

توصیه‌هایی برای خرید مانتو

در این قسمت قصد داریم توصیه‌هایی برای خرید مانتو مناسب به شما ارائه دهیم.

  1. دقت کنید که مدل مانتو شما با سلیقه، استایل، شرایط آب و هوایی و موقعیت شما همخوانی داشته باشد.
  2. در هنگام خرید مانتو حتما به وجود نخ کش شدگی، در رفتگی و یا افتادن دکمه‌های مانتو خود توجه کنید.
  3. مانتو شما نباید بیش از حد تنگ یا گشاد باشد.
  4. در صورت خرید مانتو جلوباز، از زیر سارافونی و یا تاپ ست با رنگ آن برای زیر مانتو خود استفاده کنید.
  5. از روسری، شال و یا مینی اسکارف‌هایی متناسب با رنگ مانتو خود استفاده کنید. می‌توانید از رنگ‌های هماهنگ و یا متضاد با مانتو خود استفاده کنید.
  6. از پوشیدن مانتو با طراحی شلوغ و روسری با طراحی شلوغ هم زمان با هم پرهیز کنید. سعی کنید اگر مانتو شما طراحی شلوغی دارد از روسری‌های ساده، و اگر مانتو شما طراحی ساده‌ای دارد از روسری با طراحی متنوع و جذاب استفاده کنید.
  7. از پوشیدن مانتوهایی با قد بسیاز بلند یا بسیار کوتاه پرهیز کنید زیرا تیپ شما را شلخته نشان داده و شما را کوتاه قد یا بلند قدتر از حالت طبیعی نشان خواهد داد.
  8. اگر کم سن و سال هستید از رنگ‌های روشن و شادتری در هنگام خرید مانتو استفاده کنید و اگر خانمی میانسال هستید، رنگ‌های خنثی و یا تیره رنگ انتخاب مناسبی برای شما است.

خرید مانتو اسپرت

ویژگی‌های یک مانتو خوب

مانتو خوب برای هر شخص با ویژگی و شرایط مختلف، تعاریف متعددی دارد. در این بخش به شرح برخی از ویژگی‌های یک مانتو خوب پرداخته‌ایم.

کیفیت پارچه بالا

مانتو یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌های بانوان است به خصوص مانتوهایی مثل مانتو اداری ممکن است ساعت‌ها در روز پوشیده شوند. به همین علت نیاز است که کیفیت پارچه مانتو شما بالا باشد تا در اثر پوشیدن زیاد و شست و شوی مکرر، بافت و رنگ آن آسیب نبیند.

طراحی زیبا و مناسب مانتو شما باید طراحی زیبا و متناسب با موقعیت شما باشد. اگر مانتو شما قرار است در محیطی رسمی پوشیده شود بهتر است طراحی شلوغی نداشته باشد. همچنین مانتو اسپرت شما باید طراحی راحت و ساده‌ای داشته باشد تا با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.

سایز مناسب

باید دقت کنید که سایز مانتو شما متناسب با اندام و قد شما باشد به این معنا که زیاد تنگ یا گشاد نباشد و قد آن متناسب با قد شما باشد. این موضوع باعث می‌‌شود ظاهری آراسته‌تر داشته باشید.

قیمت مناسب و ارزان

یک مانتو خوب، مانتویی است که علاوه بر داشتن ویژگی‌هایی مانند کیفیت بالا، زیبایی و طراحی خوب، قیمت مناسب و ارزان نیز داشته باشد. باید توجه کنید که مانتو مورد نظر خود را از فروشگاهی خریداری کنید که مانتوهای ارائه شده توسط آن علاوه بر کیفیت بالا و زیبایی، قیمت ارزان و مناسب نیز داشته باشد. خرید مانتو بدون واسطه و از تولید کننده، باعث می‌شود که علاوه بر اطمینان از کیفیت و ضمانت آن، مانتو خود را با قیمتی به مراتب مناسب‌تر و ارزان‌تر تهیه کنید. پیشنهاد ما برای خرید مانتو بدون واسطه و قیمت مناسب، خرید اینترنتی مانتو از فروشگاه اینترنتی مانتو سیتی است. این فروشگاه انواع مدل‌های مانتو را بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

خرید مانتو ارزان قیمت بدون واسطه

حدف واسطه‌ها در صنعت پوشاک، یک عامل تاثیر گذار برای خریدی مطمئن با قیمت بسیار ارزان‌تر است. با خرید از واسطه‌ها، شما اطلاعی از هویت تولید کننده و کیفیت لباس خود به طور دقیق نخواهید داشت و مجبور خواهید بود که لباس خود را با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت اصلی آن تهیه کنید. خرید مانتو نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر به دنبال خرید مانتو ارزان قیمت با کیفیت بالا هستید، خرید اینترنتی مانتو را به شما توصیه می‌کنیم. فروشگاه‌های اینترنتی خرید مانتو، امکان خرید بدون واسطه از تولید کننده را برای شما فراهم کرده‌اند. فروشگاه اینترنتی مانتو سیتی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر عرضه کننده انواع مدل‌های مانتو بدون واسطه است. شما می‌توانید مانتو مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این فرروشگاه با آدرس mantocity.com تهیه کنید، برای دسترسی به این سایت، این اسم را در گوگل جستجو کنید: مانتو سیتی

پرسش و پاسخ

یک مانتو خوب و مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مانتو مناسب مانتویی است که علاوه بر قیمت مناسب و ارزان، کیفیت بالایی نیز داشته باشد. توجه کنید که مانتو شما باید طراحی و دوختی تمیز و متناسب با تیپ و مدل آن داشته باشد. همچنین رنگ و جنس پارچه مانتو پارامترهای بسیار مهمی هستند که باید با مدل مانتو و همچنین سلیقه و موقعیت شما تناسب داشته باشند. قد و سایز متناسب با اندام شما نیز پارامتر مهم دیگری است که در کیفیت خرید و همچنین زیبایی و تناسب مانتو موثر است.

چگونه بفهمیم چه مدل مانتویی مناسب ماست؟

برای پاسخ به این سوال باید به موارد مهمی همچون قد، سایز و هیکل خود توجه کنید و مانتو خود را متناسب با این آیتم‌ها خریداری کنید. همچنین مدل مانتو شما باید علاوه بر سلیقه و تیپ شما، با موقعیتی که قرار است در آن پوشیده شود هماهنگی داشته باشد.

خرید مانتو بدون واسطه چه مزیتی دارد؟

خرید بدون واسطه علاوه بر آن که قیمت پایین‌تر و مناسب‌تری دارد، تضمین کیفیت نیز دارد و خیال شما بابت داشتن ضمانت کیفیت آن راحت خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو