راهنمای جامع خرید مانتو تابستانی: نکات مهم برای انتخاب بهترین مانتو تابستانی

راهنمای جامع خرید مانتو تابستانی: نکات مهم برای انتخاب بهترین مانتو تابستانی


منبع: وقت مد

6

1402/4/11

15:00


با نزدیک شدن به روزهای گرم تابستان، خرید مانتو تابستانی یکی از اولویت‌های مهم خانم‌های ایرانی محسوب می‌شود‌. پوشیدن یک مانتو خنک در هوای گرم و طاقت‌فرسای تابستان، می‌تواند تعطیلات خوبی را برای شما رقم بزند. برای خرید زیباترین و باکیفیت‌ترین مانتوهای تابستانی موجود در بازار، باید به چند نکتهٔ بسیار مهم توجه داشته باشید. …

با نزدیک شدن به روزهای گرم تابستان، خرید مانتو تابستانی یکی از اولویت‌های مهم خانم‌های ایرانی محسوب می‌شود‌. پوشیدن یک مانتو خنک در هوای گرم و طاقت‌فرسای تابستان، می‌تواند تعطیلات خوبی را برای شما رقم بزند.

برای خرید زیباترین و باکیفیت‌ترین مانتوهای تابستانی موجود در بازار، باید به چند نکتهٔ بسیار مهم توجه داشته باشید. آشنایی با اصول خرید مانتو، به خریداران کمک می‌کند که انتخاب مناسب و هوشمندانه‌‌تری داشته باشند و از بین مدل‌های مختلف مانتو، مناسب‌ترین مدل را خریداری کنند.

اسپانسر های ما

لباس خواب برند لباس سکرت

در این مقاله قصد داریم دربارهٔ نکات مهم در زمان خرید مانتو تابستانی صحبت کنیم. مطالعهٔ این مقاله برای افرادی که قصد دارند مانتو تابستانی خریداری کنند مفید خواهد بود.

رپ31تس - تبلیغات

در زمان خرید مانتو تابستانی رعایت چه نکاتی لازم است؟

لباس زیر از برند لباس سکرت

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، قبل از خرید مانتو تابستانی به‌عنوان مهم‌ترین لباس خانم‌های ایرانی، باید به چند نکتهٔ مهم توجهٔ ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل مانتو را برای خود خریداری کنید. این نکات مهم شامل موارد زیر است:

به جنس و کیفیت پارچه مانتو توجه داشته باشید

یکی از نکات مهم در زمان خرید مانتو تابستانی، توجه به جنس و کیفیت پارچه است. برای فصل تابستان، پارچه‌هایی که با استفاده از الیاف طبیعی مانند نخ پنبه، لنین، کتان و غیره تولید شده‌اند، گزینه‌های مناسب‌تری هستند، زیرا الیاف طبیعی کم تراکم هستند و عبور جریان هوا در آن‌ها مانع از تعریق زیاد می‌شوند.

لباس خواب برند لباس سکرت

پوشیدن مانتوهایی که با پارچه‌های الیاف مصنوعی دوخته شده‌اند، برای فصل تابستان گزینهٔ مناسبی نیست، زیرا باعث تشدید گرما و ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شوند. برای دوخت مانتو اسپرت تابستانی، معمولاً از پارچه‌های لی کاغذی و کتان استفاده می‌کنند‌.

سبکی و خنکی مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پارچه است.

پارچه شانتون هم به دلیل خوش‌دوخت بودن و عدم چروک شدن، یک گزینهٔ خوب و منحصربه‌فرد است.

بعضی از مانتوهای تابستانی با پارچه‌های کرپ اسکاچی و کرپ حریر دوخته می‌شوند.

جذب رطوبت و خشک شدن سریع پارچه لنین هم این نوع پارچه را به یک پارچهٔ مناسب برای دوخت مانتو تابستانی تبدیل کرده‌است.

رپ32تس - تبلیغات

به سراغ‌ مانتوهایی بروید که رنگ‌های روشنی دارند

رنگ پارچه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در خرید مانتو تابستانی اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که می‌خواهید رنگ مانتوی موردنظر خود را انتخاب کنید، هرگز به سراغ مانتوهایی که با پارچه‌های تیره مانند مشکی، سورمه‌ای، قهوه‌ای، دودی و غیره هستند نروید.

این پارچه‌ها نور خورشید را به خود جذب می‌کنند‌.

پوشیدن مانتوهای تیره در تابستان به‌هیچ‌وجه پیشنهاد نمی‌شود.

با پوشیدن مانتوهایی به رنگ روشن، تابستان خنک‌تری را تجربه خواهید کرد، زیرا پارچه‌های روشن برخلاف پارچه‌های تیره، گرما را به خود جذب نمی‌کنند.

با انتخاب مانتوهای طرح‌دار، استایل شیک و جذابی را برای خود رقم بزنید

از بین مدل‌های مختلف مانتو، مانتوهای طرح‌دار طرفداران بیشتری دارند.

البته این‌که مانتوی تابستانی شما طرح‌دار باشد یا ساده، کاملاً به سلیقهٔ شخصی‌تان بستگی دارد؛ اما معمولاً خانم‌ها در فصل تابستان برای خرید مانتوهای زیبای طرح‌دار تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

مانتوهای طرح‌دار شادتر و زیباتر به نظر می‌رسند و با پوشیدن آن‌ها می‌توان استایل جذاب و شیکی را به وجود آورد.

هرگز به دنبال انتخاب مانتوهای تابستانی تنگ نباشید

اگر می‌خواهید تابستان خنک و راحتی را تجربه کنید، مانتوهای تنگ و چسبان را از لیست خرید مانتوی تابستانی کنار بگذارید. پوشیدن مانتوی تنگ در تابستان به بدن فشار وارد کرده و میزان تعریق پوست را به‌شدت افزایش می‌دهد. هر چه فاصلهٔ مانتو با پوست کمتر باشد، گرمای بیشتری تولید می‌شود. البته اکثر مدل‌های مانتو تابستانی موجود در بازار، گشاد و دارای جنس نخی هستند.

مانتویی را انتخاب کنید که مدل آن با قدتان تناسب داشته باشد

متناسب بودن مدل مانتو با قد خانم‌ها، نکتهٔ مهم دیگریست که توجه به آن در خرید مانتو تابستانی اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها از این نکته غافل هستند و به آن توجه نمی‌کنند.

لباس خواب برند لباس سکرت

در حالی که تناسب مانتوی تابستانی با قد تأثیر فراوانی در جذاب شدن استایل خانم‌ها دارد. برای افراد قدبلند و ریزنقش، مانتوهای عروسکی و چین‌دار را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید مدل‌های اورسایز برای خانم‌های قد کوتاه انتخاب مناسبی نیست، زیرا باعث کوتاه‌تر دیده شدن قد آن‌ها می‌شود.

این خانم‌ها بهتر است به سراغ مدل‌های ساده و بلند بروند، زیرا مانتوهای عروسکی برای آن‌ها مناسب نیست. طرح‌های راه‌راه و عمودی روی پارچه با ایجاد خطای دید منجر به قدبلند دیده شدن آن‌ها می‌شود‌.

قبل از خرید مانتوی تابستانی، فرم بدن خود را بشناسید

انواع مختلف فرم بدن در خانم‌ها عبارتند از: فرم بدن سیبی‌شکل یا دایره‌ای، فرم بدن گلابی، فرم بدن مثلث برعکس، فرم بدن ساعت شنی‌. خرید مانتو تابستانی در مدل‌های کوتاه و تنگ برای اندام‌های سیبی‌شکل اصلاً گزینهٔ مناسبی نیست.

لباس زیر از برند لباس سکرت

این افراد باید مانتوهای تابستانی بلند با برش‌های عمودی را خریداری کنند و در کنار مانتو، پوشیدن شلوارهای خنگ و گشاد را هم مدنظر قرار دهند.

خانم‌هایی که اندامشان به شکل گلابی است و پایین‌تنهٔ چاقی دارند، باید مانتوهایی بخرند که آستینشان پفی است. با پوشیدن این مدل‌ها، می‌توان بین بالاتنه و پایین‌تنه تناسب ایجاد کرد.

بدن‌هایی با فرم مثلث برعکس درست برعکس اندام‌های گلابی شکل باید مانتوهایی را انتخاب کنند که از سمت پایین‌تنه پف‌دار هستند.

برای اندام ساعت شنی، هیچ محدودیتی برای انتخاب مدل مانتو وجود ندارد، زیرا هر مدلی که بپوشند به آن‌ها می‌آید. این افراد با پوشیدن مانتوهای کمربنددار، می‌توانند استایل شیک و جذابی را برای خودشان رقم بزنند.

رپ31تس - تبلیغات

کیفیت دوخت و جنس پارچهٔ مانتوی تابستانی را نسبت‌به مدل و طراحی ظاهری آن در اولویت قرار دهید

در بازار شاهد مدل‌های متنوعی از مانتوهای تابستانی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هستیم. برخی از خانم‌ها با خرید مانتو تابستانی ارزان در چندین مدل با طرح‌های ظاهری زیبا سعی دارند، استایل‌های مختلفی را تجربه کنند.

برند و فروشگاه اینترنتی مانتو سیتی توانسته با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت مانتوهای بسیار با کیفیتی را به بازار معرفی کند، برای آشنا شدن با مدل‌های این برند نام آن را در گوگل جستجو کنید: مانتو سیتی

لباس زیر از برند لباس سکرت

به قیمت مانتو و اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، توجهٔ ویژه‌ای داشته باشید.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، همهٔ خانم‌ها سعی دارند برای خرید مانتو تابستانی، فروشگاه‌های معتبری را انتخاب کنند که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

گاهی اوقات ممکن است برای خرید یک مانتوی بسیار بی‌کیفیت، مبالغ زیادی را پرداخت کنید و بعد از چند بار استفاده از مانتو و شستشوی آن، متوجه شوید که کیفیت لازم را ندارد.

با انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید مدل‌های مختلف مانتو، خیال مشتری بابت خرید یک محصول باکیفیت راحت است.

رپ31تس - تبلیغات

جمع‌بندی

در این مقاله راجع‌به مهم‌ترین نکات برای خرید مانتو تابستانی صحبت کردیم. با رعایت نکاتی مانند توجه به جنس و کیفیت پارچهٔ مانتو، انتخاب مانتو خنک طرح‌دار به رنگ روشن، نخریدن مانتوهای تنگ و چسبان، توجه به متناسب بودن مانتو با قد و فرم بدن، اولویت قرار دادن کیفیت دوخت و جنس پارچه مانتو به مدل و طراحی ظاهری آن، توجه به قیمت مانتو و اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، می‌توانید بهترین مانتوی تابستانی را برای خود خریداری کنید و با پوشیدن آن در روزهای گرم تابستان از تعطیلات لذت ببرید. برای خرید مانتو، پیشنهاد می‌کنم نام “مانتو سیتی” را در گوگل جستجو کنید و بعد از ورود به سایت مدل‌های متنوع مانتو را مشاهده و خرید خود را انجام دهید!

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را انجام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو