تصاویری زیبا از نمایشگاه فراگیر لندن

منبع: فیگار

2

1402/12/18

11:12


چینش شگفت‌انگیز بیش از یک میلیون آجر لگو در نمایشگاه فراگیر لندن در جریان است و آثار جالبی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که در ادامه مشاهده خواهیم…

تصاویری زیبا از نمایشگاه فراگیر لندن

چینش شگفت‌انگیز بیش از یک میلیون آجر لگو در نمایشگاه فراگیر لندن در جریان است و آثار جالبی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که در ادامه مشاهده خواهیم کرد.

در این نمایشگاه لگو آثار هنری مشهور، از جمله مونالیزای «لئوناردو داوینچی» و داودد از «میکل‌آنژ»، در کنار یک اسکلت شش متری دایناسور تی‌رکس با قطعات لگو بازسازی شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصاویری از نمایشگاه فراگیر لندن

نمایشگاه هنر آجر که در حال حاضر به لندن رسیده، به عنوان غنی‌ترین نمایش لگو تاکنون توصیف شده است. «نیتان ساوایا»، وکیل سابق اهل نیویورک، گفته که گروه او، از آوردن این مجموعه به لندن بسیار هیجان‌زده هستند.

نمایشگاه فراگیر لندن

گروه لگو یک شرکت خصوصی در بیلوند دانمارک است که در سال 1932 توسط «اوله کرک کریستینسن» بنیان‌گذاری شد و امروز نوه او این شرکت را اداره می‌کند. شکل آجر لگو به شکل امروزی آن در سال 1958 به بازار آمد. قابلیت چسبیدن قطعات امکان ساخت بی‌نهایت اشکال را فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این نمایشگاه فراگیر لندن چیست؟ به نظر شما در آینده می‌توانیم شاهد اینگونه نمایشگاه‌ها در کشور ایران باشیم؟ شما کدامیک از آثار هنری ساخته شده را می‌شناسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو