شکایت همایون شجریان از همسر استاد شجریان به جرم قتل عمد

منبع: فیگار

1

1402/12/5

20:53


چندی پیش، شایعاتی درباره شکایت همایون شجریان از «کتایون خوانساری» در خصوص مرگ استاد شجریان به گوش رسیده؛ اما تاکنون هیچ پاسخ رسمی از طرف این خواننده موسیقی سنتی داده…

شکایت همایون شجریان از همسر استاد شجریان به جرم قتل عمد

چندی پیش، شایعاتی درباره شکایت همایون شجریان از «کتایون خوانساری» در خصوص مرگ استاد شجریان به گوش رسیده؛ اما تاکنون هیچ پاسخ رسمی از طرف این خواننده موسیقی سنتی داده نشده است.

به گزارش فیگار و به نقل از «بهمن بابازاده»، خبرنگار فعال و معتبر حوزه موسیقی، این شایعات، شب گذشته درز پیدا کرد. او در صفحه شخصی ایکس (توییتر سابق) خود اعلام کرده که پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکر، اکنون در وب‌سایت رسمی این گروه، جزئیاتی از شکایت شجریان پسر از «کتایون خوانساری» (همسر استاد محمدرضا شجریان)، در اواخر سال 1396 منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شکایت همایون شجریان از همسر استاد شجریان

«همایون شجریان»، در سال 1354 و در سن 20 سالگی با «گیتا خوانساری»، خواهر «کتایون خوانساری» و همسر دوم «محمدرضا شجریان»، ازدواج کرد و یک دختر به نام یاسمین دارند. او و استاد محمدرضا شجریان ، تا مدت‌ها با همدیگر درگیر شدند.

همایون شجریان

این اطلاعات، از پرونده‌های قضایی منتشر شده‌اند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دادگستری استان تهران، درباره ادعای هک سامانه قوه قضاییه تنها به این شیوه واکنش نشان داده است:

موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و صرفا یک خبرسازی کور سراسیمه برای تحت تاثیر قرار دادن خبر بازگشت اموال بابک زنجانی است. موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و همه سامانه‌های قوه قضاییه هیچ آسیبی ندیده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برخی از آن‌ها نامه‌های اداری مخدوش و دستکاری شده تاریخ گذشته هستند که در گذشته نیز در برخی رسانه‌های زرد معاند منتشر شده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ این شایعات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو