گزارش و نتیجه بازی استقلال و استقلال خوزستان + حواشی

منبع: نم نمک

2

1402/12/19

20:07


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، بازی استقلال استقلال خوزستان و نتیجه بازی استقلال و استقلال خوزستان و گزارش دیدار استقلال و استقلال خوزستان و حواشی بازی استقلال و استقلال خوزستان در لیگ برتر و بازی استقلال و استقلال خوزستان در جام حذفی و بازی استقلال و استقلال خوزستان در جام باشگاههای آسیا و اسامی بازیکنان بازی استقلال خوزستان و استقلال  و اخطاری ها و اخراجی ها و مربیان بازی استقلال و استقلال خوزستان را در نم نمک ببینید.

گزارش و نتیجه بازی استقلال و استقلال خوزستان + حواشی

نتیجه بازی استقلال استقلال خوزستان

استقلال خوزستان 0 - 1 استقلال

گزارش و نتیجه بازی استقلال و استقلال خوزستان + حواشی

گزارش و نتیجه بازی استقلال و استقلال خوزستان + حواشی

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با حاشیه هایی همراه بود.

استقلال خوزستان از ساعت 20:45 امشب در ورزشگاه غدیر پذیرای تیم نکونام بود ، دیداری که در هر دو نیمه با حاشیه هایی همراه بود. 

در دقیقه 6، برق ورزشگاه به دلیل نقص فنی ورزشگاه قطع شد. قطعی برق باعث شد که بازی پنج دقیقه متوقف شود. 

در دقیقه 30 نیز از بیرون از ورزشگاه سنگ هایی به درون ورزشگاه و جایگاه هواداران پرتاب شد که همین نیز منجر به شکستگی سر دو سه هوادار شد.

در دقیقه 66 این بازی ، ضربه آسو در محوطه جریمه استقلال به مدافع این تیم برخورد کرد که استقلال خوزستان اعتقاد به پنالتی داشتند.

در نیمه دوم نیز پورموسوی در دقیقه 70  بازی به شدت به داور اعتراض کرد که ابتدا با کارت زرد جریمه شد اما تداوم اعتراض های او منجر به جریمه او با کارت قرمز شد. 

همچنین در مقاطعی نیمکت استقلال خوزستان به داوری اعتراض می کرد. 

در نیمه دوم در مقاطعی از بازی که استقلال تهران به کرنر می رسید ، هواداران استقلال خوزستان به سمت بازیکنان تیم تهرانی بطری آب پرتاب می کردند. 

این بازی در نهایت با حساب یک بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو