معرفی سریال کره ای قمارباز سلطنتی (The Royal Gambler) + بازیگران و خلاصه داستان

معرفی سریال کره ای قمارباز سلطنتی (The Royal Gambler) + بازیگران و خلاصه داستان


منبع: فیگار

1

1402/12/19

20:59


یکی از مجموعه‌های تلویزیونی کره‌ای که جدیداً مورد استقبال زیادی در کشور ایران قرار گرفته، سریال قمارباز سلطنتی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

معرفی سریال کره ای قمارباز سلطنتی (The Royal Gambler) + بازیگران و خلاصه داستان

یکی از مجموعه‌های تلویزیونی کره‌ای که جدیداً مورد استقبال زیادی در کشور ایران قرار گرفته، سریال قمارباز سلطنتی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

The Royal Gambler، یک سریال تلویزیونی تاریخی و درام محصول کره‌جنوبی است که به داستان جذاب و پرماجرای یک شاهزاده ورزشکار و قمارباز به نام «یونگ جو» می‌پردازد. این سریال که جایگزین شش اژدهای پرنده محسوب می‌شود، در قالب 24 قسمت، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، از 28 مارس 2016 (9 فروردین 1395) تا 14 ژوئن 2016 (25 خرداد 1395) از شبکه SBS پخش شد و توانست در همان زمان انتشار خود، هواداران زیادی را برای خود دست و پا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


معرفی سریال قمارباز سلطنتی (The Royal Gambler)

سریال The Royal Gambler یکی از برترین آثار «جانگ گیون سوک» در ژانر تاریخی است که با یک وقفه طولانی در کارنامه او به ارمغان آمد. این درام تاریخی، داستان شاهزاده‌ای را روایت می‌کند که مجبور می‌شود زندگی عادی را در برگیرد و از مهارت‌های قمار خود برای انتقام از پادشاه استفاده کند.

سریال قمارباز سلطنتی

سریال قمارباز سلطنتی

این سریال، با بازیگری‌های استثنایی و داستانی پرشور، مخاطبان را به دنیای پررنگ و یک شاهزاده ورزشکار سحرآمیز می‌کشاند و آن‌ها را با ماجراجویی‌ها و نبردهای پرهیجان او همراهی می‌کند.

خلاصه داستان سریال قمارباز سلطنتی

سریال قمارباز سلطنتی

داستان سریال قمارباز سلطنتی درباره «یی گئوم»، پسر «دونگ‌یی» است که پس از مرگ برادر ناتنی‌اش، به عنوان بیست و یکمین امپراتور سلسله «جوسئون» بر تخت می‌نشیند؛ اما مادرش، «دونگ‌یی»، از نژاد اشرافی نبود و در ابتدا به عنوان خدمتکار وارد قصر شد.

این موضوع باعث می‌شود که مسیر تاج‌گذاری «یی گئوم»، مسیری آسان نباشد. این سریال، روایتی آمیخته با تخیل و افسانه از رویدادهایی است که در مسیر به تخت نشستن او رخ می‌دهند. این سریال، همچنین به ماجرای شورش معروف «موسین» نیز اشاره دارد؛ شورشی که در ابتدای حکومت «یی گئوم» آغاز شد؛ اما اصلی‌ترین محور داستان سریال روی یک بازی قمار متمرکز است؛ قماری بین «دائه گیل»، یکی از مشهورترین قماربازان کره و یک شاهزاده جوان پیش می‌رود.

در این مجموعه، «دائه گیل» بر سر جان خودش قمار می‌کند و شاهزاده نیز کل پادشاهی را به عنوان گرو در این قمار به میان می‌آورد. همچنین، داستان به شخصیت «دام‌سئو»، یک دختر جوان که تنها هدف زندگی‌اش انتقام گرفتن از شاهزاده است نیز پرداخته می‌شود و شخصیت «چوی سوک بین» یا «دونگ‌یی»، به عنوان مادر شاهزاده، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است. در این سریال، «یون جین سئو» نقش «دونگ‌یی» را بازی کرده است.

بازیگران سریال The Royal Gambler + بیوگرافی

سریال قمارباز سلطنتی

از اصلی‌ترین بازیگران سریال The Royal Gambler ، می‌توان به «یئو جین گو»، «جانگ کیون سوک»، «جون کوانگ ریول»، «باک دائه گیل»، «لی این جوا»، «چوی مین سو»، «یون جین سئو»، «لیم جی یون» و «هیون وو» اشاره کرد.

بازیگران دیگری همچون «آن گیل کانگ»، «سونگ جونگ هو»، «جی ایل جو»، «هان جونگ سو»، «هان کی وونگ»، «هان کی وون»، «اوه یون آه»، «یون جی هی»، «جئون سو جین» و «لی مون سیک» در این سریال بازی می‌کنند.

Yeo Jin-goo (یئو جین-گو)

سریال قمارباز سلطنتی

یئو جین گو، یک هنرپیشه اهل کره‌جنوبی که کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک، با اولین بازی در فیلم سینمایی غمگین 2005 (Sad Movie) آغاز کرد. او با نام مستعار برادر کوچک ملت (Nation’s Little Brother)، در ادامه به ایفای شخصیت‌های جوان‌تر نقش‌های اصلی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مانند گل یخ‌زده (2008)، غول (2010) و ماه در آغوش خورشید (2012) پرداخت.

او به خاطر ایفای نقش شخصیت اصلی در فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Hwayi: A Monster Boy (2013) شهرت دارد که برای آن جایزه بهترین بازیگر جدید مرد را در سی و چهارمین دوره جوایز فیلم Blue Dragon دریافت کرد.

Jang Keun-suk (جانگ کیون سوک)

سریال قمارباز سلطنتی

«جانگ کئون سوک»، خواننده و بازیگر اهل کره‌جنوبی است که بیشتر برای بازی در سریال‌های تلویزیونی کره‌ای ویروس بتهوون (2008)، تو زیبا (2009)، مری تمام شب بیرون ماند (2010)، باران عشق (2012)، بل آمی (2013) و قمارباز سلطنتی (2013) شناخته می‌شود.

Jun Kwang-ryul (جون کوانگ ریول)

سریال قمارباز سلطنتی

«جون کوانگ‌ریول» یک هنرپیشه اهل کره‌جنوبی است که بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی جومونگ شناخته می‌شود. او در طی سال‌های گذشته، با بازی در نقش‌های متنوع و اجراهای قوی در صحنه بازیگری، موفق به جلب توجه بسیاری از تماشاگران و مخاطبان در کره‌ی جنوبی و خارج از کشور شده است.

تیزر قمارباز سلطنتی

سوالات متداول

سریال قمارباز سلطنتی چند قسمت دارد؟

این سریال در سال 2016 در قالب 24 قسمت پخش شد.

آیا سریال The Royal Gambler بر اساس رویدادهای واقعی است؟

بله. مانند سریال دونگ‌یی، این اثر نیز بر اساس رویدادهایی است که در آن زمان رخ داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو