سریال کره‌ای دهن لق از تلویزیون ملی پخش خواهد شد

منبع: فیگار

2

1402/12/24

16:47


سریال کره‌ای دهن لق ، یک محصول اکشن، جنایی و درام از کشور کره جنوبی است که در سال 2022 تولید شده و در نوروز 1403 از شبکه تهران سیما…

سریال کره‌ای دهن لق از تلویزیون ملی پخش خواهد شد

سریال کره‌ای دهن لق ، یک محصول اکشن، جنایی و درام از کشور کره جنوبی است که در سال 2022 تولید شده و در نوروز 1403 از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.

سریال Big Mouth درباره وکیل جوانی به نام «چانگ هو» است که تاکنون در هیچ یک از پرونده‌هایش موفق نشده و همچنین بدهی‌های زیادی دارد. به طوری که در آستانه جدایی از همسرش نیز قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش سریال کره‌ای دهن لق از تلویزیون ملی

خلاصه داستان سریال به این شکل است که «چانگ هو» به اتهام بودن یکی از معروف‌ترین تبهکاران گمنام کره جنوبی، به نام موش بزرگ دستگیر می‌شود. او به شدت شوکه شده و به زندان، جایی که حس می‌کند همه چیز را از دست داده است می‌رود. اهالی زندان باور دارند که او واقعا موش بزرگ است.

در نهایت، «چانگ هو» تصمیم می‌گیرد خود را به جای موش بزرگ بگذارد و بی‌گناهی‌اش را اثبات کند. ایده اصلی فیلم، جذاب و پرداخت و پیشبرد داستان با خطوط تازه‌ای که به آن اضافه می‌شود، یک درام جذاب را به وجود می‌آورد که مخاطب را مانند هر سریال معمایی موفقیت‌آمیز ترغیب به دنبال کردن می‌کند. همچنین ساخت حرفه‌ای سریال برای جلب توجه بیشتر مخاطبان نیز اهمیت دارد.

سریال کره‌ای دهن لق

در این سریال، سه شخصیت اصلی را مشاهده خواهیم کرد. «پارک چانگ هو»، وکیلی با سابقه کم که در هیچ کدام از پرونده‌هایش موفقیتی نداشته و در شرایط مالی بدی قرار دارد و در آستانه جدایی از همسرش است. «هو می‌هو»، همسر «پارک چانگ هو» که علاقه‌مند به یکدیگر هستند، اما مشکلات مالی و ناپایداری همسرشان به فکر جدایی او از او می‌اندازد.

«چوی دوها» شهردار شهر گوچون که «پارک چانگ هو» را استخدام می‌کند تا وکیل سه نفر از افراد مهم شهر باشد و آن‌ها را از اتهام قتل تبرئه کند. سریال دهن لق در ایام نوروز 1403 هر شب ساعت 23 به وقت ایران روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات 11 و 19 نیز بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال کره‌ای دهن لق از تلویزیون ملی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو