امیر تتلو توبه خواهد کرد

منبع: فیگار

1

1402/12/25

12:04


بازپرس پرونده «امیرحسین مقصودلو»، یا همان امیر تتلو ، «وحید ناصری» اعلام کرد که او توبه‌نامه‌ای نوشته و قصد دارد ازدواج کند و فرزند بیاورد.

امیر تتلو توبه خواهد کرد

بازپرس پرونده «امیرحسین مقصودلو»، یا همان امیر تتلو ، «وحید ناصری» اعلام کرد که او توبه‌نامه‌ای نوشته و قصد دارد ازدواج کند و فرزند بیاورد.

«وحید ناصری»، بازپرس پرونده، 10 روز پس از برگزاری اولین جلسه دادگاه تتلو ، در روز پنج‌شنبه 24 اسفند، اظهار کرد که او از اعمال و رفتارش ابراز پشیمانی می‌کند. رسانه‌های ایران در تاریخ 12 آذر ماه سال 1402 خبر دادند که پلیس ترکیه، این خواننده را به دلیل شکایت کنسولگری ایران در استانبول به اتهام فحاشی به اعضا و کارکنان این ارگان، بازداشت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


امیر تتلو توبه خواهد کرد

دادگستری آذربایجان غربی نیز سه روز بعد اعلام کرد که این خواننده به دست مقامات ترکیه به ایران بازگردانده و سپس بلافاصله در خاک ایران بازداشت شده است. در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396، امیرحسین مقصودلو ، حمایت خود را از «ابراهیم رئیسی» اعلام کرد و عکس‌های او در کنار رئیس‌جمهور کنونی ایران منتشر شد که این موضوع حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.

«امیرحسین مقصودلو»، معروف به «تتلو»، در اولین جلسه دادگاه به اتهاماتی مانند دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دست‌یابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن و تحریک و ترغیب افراد خصوصاً نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرافات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشا مواجه شد. و اولین جلسه رسیدگی به اتهاماتش در تاریخ 14 اسفند برگزار بود.

امیر تتلو

خبرگزاری قوه قضائیه، پیشتر اعلام کرده بود که شکایت‌های متعددی علیه این خواننده ثبت شده که تعدادی از آن‌ها شامل نوجوانان زیر 18 سال و خانواده‌هایشان می‌شود. این خبرگزاری همچنین ادعا کرده بود که این نوجوانان پس از حضور در محل اقامت این خواننده در استانبول، از او در ایران شکایت کرده‌اند.

«وحید ناصری»، بازپرس پرونده، روز گذشته اعلام کرده است که تتلو توبه‌نامه‌ای نوشته و قصد دارد ازدواج کند و فرزند بیاورد. جزئیات بیشتری در مورد محتوای توبه‌نامه و جزئیات ازدواج او در دسترس نیست. همچنین، اطلاعات مربوط به اتهاماتی که علیه او مطرح شده، از جمله فحاشی به اعضا و کارکنان کنسولگری ایران در استانبول، ترغیب و تحریک به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرافات جنسی، نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام امیر تتلو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو