دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال در برادوی روی صحنه خواهند رفت

منبع: فیگار

2

1402/12/20

14:58


یک اجرای جدید از «اتللو» در «برادوی» در حال آماده‌سازی است که با بازی دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال روی صحنه رفته و به تماشاگران ارائه خواهد شد.

دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال در برادوی روی صحنه خواهند رفت

یک اجرای جدید از «اتللو» در «برادوی» در حال آماده‌سازی است که با بازی دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال روی صحنه رفته و به تماشاگران ارائه خواهد شد.

«دنزل واشینگتن» و «جیک جیلنهال» قرار است در نمایش جدیدی از تراژدی شکسپیر که «اتللو» نام دارد، در «برادوی» ایفای نقش کنند. طبق گزارش ورایتی، این نمایش در بهار سال 2025 روی صحنه خواهد رفت و انتظار می‌رود یکی از پرطرفدارترین نمایش‌های آن فصل باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال در برادوی

«کنی لئون»، برنده جایزه تونی برای کارگردانی نمایش یک کشمش در آفتاب با حضور «دنزل واشینگتن» در سال 2014، به‌عنوان کارگردان نمایش «اتللو» مشغول به فعالیت است. در این نمایش، «دنزل واشینگتن» نقش شخصیت اصلی را بازی خواهد کرد، در حالی که «جیک جیلنهال» نقش یاگو، شخصیت منفی داستان، را خواهد داشت. «یاگو» تلاش دارد «اتللو» را متقاعد کند که همسرش به او خیانت کرده است.

آخرین باری که نمایش «اتللو» در «برادوی» به روی صحنه رفت، در سال 1982 بود که «جیمز ارل جونز» در نقش اتللو و «کریستوفر پلامر» در نقش یاگو به اجرا گذاشتند. در سال 1995، «اولیور پارکر» این نمایشنامه را به صورت فیلمی با بازی «لارنس فیشبرن» و «کنت برانا» به اکران رساند.

«دنزل واشینگتن»، بازیگری که برای نقش‌هایش در فیلم‌های روز تعلیم و افتخار جایزه اسکار را دریافت کرده، آخرین‌بار در سال 2018 در نمایش مرد یخی می‌آید در «برادوی» حضور داشت. وی در سال 1998 با بازی در کیش‌مات به‌عنوان بازیگر شروع کرد و همچنین در نمایشنامه حصارها اثر «آگوست ویلسون» حضور پیدا کرد.

«واشینگتن» همچنین در فیلم حصارها به کارگردانی «کنی لئون» در سال 2016 نقش اصلی را داشت. او همچنین در فیلم تراژدی مکبث ساخته‌ای از «جوئل کوئن» در سال 2021 که توسط «A24» و «اپل» منتشر شد، در یک نمایش از آثار شکسپیر شرکت کرده بود.

«جیک جیلنهال» که به زودی در فیلم اکشن کافه کنار جاده به تصویر کشیده خواهد شد، برای نمایش دیوار دریا/یک زندگی در سال 2019 نامزدی جایزه تونی را دریافت کرد. وی همچنین در فیلم‌های راه سفید بزرگ به‌عنوان یک تولید کلاسیک و یکشنبه در پارک با جورج و صورت فلکی به کارگردانی «استفان ساندهیم» حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال در برادوی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو