کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل (۱ گیگ تا ۱۰۰ گیگ)

کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل (۱ گیگ تا ۱۰۰ گیگ)


منبع: پلازا

2

1402/12/21

14:02


کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل (۱ گیگ تا ۱۰۰ گیگ)

بسته‌های رایگان ایرانسل، یکی از ابزارهای مهم و موثر در دسترس برای افرادی است که به دنبال کاهش هزینه‌های ارتباطی و استفاده بهینه از خدمات ارتباطی هستند. در ادامه کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل را در اختیار شما قرار داده ایم.

بسته های رایگان ایرانسل به شکل‌ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند که هر یک از آن‌ها قابلیت‌ها و مزایای خود را دارند. از بسته‌های دیتا و اینترنت گرفته تا بسته‌های تماس و پیامک، ایرانسل توانسته است با ارائه این محصولات به مشتریان، ارتباط آن‌ها را تسهیل کرده و نیازهای آنان را برآورده سازد.

از سوی دیگر، بسته‌های رایگان ایرانسل نقش مهمی در افزایش دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات را داشته‌اند. این بسته‌ها به دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و اقشار مختلف جامعه کمک کرده‌اند تا به راحتی و با کمترین هزینه از فناوری ارتباطی استفاده کنند و از فرصت‌های مختلف ارتباطی و آموزشی بهره‌مند شوند. در ادامه مطلب انواع بسته های اینترنت رایگان ایرانسل را به شما معرفی خواهیم کرد. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل

در ادامه راه های فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل را برای شما شرح داده ایم.

کمپین حذف قبض کاغذی

کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل

از این پس، به‌جای دریافت قبض کاغذی، مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل می‌توانند از راه‌های متعددی مانند اپلیکیشن و نسخه وب ایرانسل‌من، پیامک و… برای دریافت صورت‌حساب الکترونیکی خود استفاده کنند.

به این ترتیب، علاوه بر کاهش مصرف کاغذ و جلوگیری از قطع درختان، مشترکان در این کمپین، از بسته ۱ گیگابایت اینترنت با اعتبار ۱ روز بهره‌مند می‌شوند. این بسته با ارسال عدد ۱ به شماره ۲۴۶۵ و یا استفاده از اپلکیشن ایرانسل من، فعال خواهد شد.

اولین ورود به برنامه ایرانسل من

کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل

با نصب و اولین ورود به اپلیکیشن ایرانسل من، به‌طور خودکار یک هدیه شگفت‌ انگیز خواهید گرفت و یک بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی رایگان به شما اعطا می‌شود.

همچنین اگر ۳۰ تا ۹۰ روز است که به ایرانسل‌من سر نزده‌اید، با اولین ورود پس از این مدت، حداقل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه ایرانسلی رایگان برای همان روز هدیه می‌گیرید.

خرید سیم کارت دائمی: کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل

با خرید سیم‌کارت‌های دائمی یا تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی، از هدایایی مثل ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۶ ماهه، ۹۰۰ دقیقه مکالمهٔ رایگان با اعتبار ۶ ماهه، ۹۰۰ پیامک رایگان با اعتبار ۶ ماهه و ۶ ماه مکالمهٔ نیم‌بها به شما تعلق خواهد گرفت.

شما می‌توانید با شماره‌گیری کد *۷۰# و یا اپلیکیشن ایرانسل من، منوی سمت راست > خدمات سیم‌کارت > تبدیل سیم‌کارت به دائمی، سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنید.

تبدیل سیم کارت 3G به 4G

تبدیل سیم‌کارت از 3G به 4G، نه‌تنها به شما سرعت بالاتری در استفاده از اینترنت می‌دهد، بلکه امکان دریافت هدایای جذاب نیز را برای شما فراهم می‌کند. این هدایا شامل ۲۰ گیگابایت اینترنت، ۲۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۲۰۰۰ پیامک ایرانسلی است. این هدایا تا 20 روز اعتبار دارند.

برای تبدیل سیم کارت به 4G می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنید و یا کد *۵۵۵*۳۴# را شماره گیری کنید. برای این کار همچنین می‌توانید به فروشگاه اینترنتی یا حضوری ایرانسل مراجعه کنید.

نصب اپلیکیشن لنز

کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل

شما می‌توانید با دعوت دوستان خود به اپلیکیشن لنز هدایایی دریافت کنید. با ارسال شماره ایرانسلی دوستتان به ۳۱۱۳، هر دو از  ۱ گیگابایت اینترنت یک روزه بهره‌مند می‌شوید. برای فعال‌سازی هدیه کافیست دوست ایرانسلی شما لنز را نصب و در آن ثبت‌نام کند.

کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل *۴۴۴۴#

با شماره گیری کد *۴۴۴۴# شما می‌توانید پیشنهادات شخصی سازی شده برای سیم کارت خود را مشاهده و دریافت کنید. این پیشنهادات به صورت روزانه ارائه می‌شوند و تغییر می‌کنند.

کد فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل: دعوت دوستان به ایرانسل من

با استفاده از قابلیت “دعوت از دوستان” در منوی اصلی اپلیکیشن ایرانسل‌من و پس از نصب و اولین ورود آن‌ها، شما به‌طور خودکار به یک هدیه جذاب دست پیدا خواهید کرد و ۵۰ گیگابایت اینترنت به عنوان جایزه به شما اهدا می‌شود.

سخن پایانی

به طور خلاصه، بسته‌های رایگان ایرانسل به مشتریان امکان استفاده از خدمات ارتباطی را با کمترین هزینه ممکن می‌دهند. این بسته‌ها، علاوه بر ارتقای دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات، به مشترکان امکانات و هدایای جذابی را فراهم می‌کنند که باعث افزایش رضایت و ترغیب به استفاده بیشتر از خدمات ایرانسل می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو