بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند [+طرح‌های تماس]

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند [+طرح‌های تماس]


منبع: تکراتو

3

1402/5/30

22:31


بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند. ایرانسل نیز مانند همراه اول از بسته‌های متنوع خود ویژه زائرین اربعین حسینی رونمایی کرد.

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند [+طرح‌های تماس]

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند. ایرانسل نیز مانند همراه اول از بسته‌های متنوع خود ویژه زائرین اربعین حسینی رونمایی کرد.

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند. ایرانسل به‌عنوان دومین اپراتور همراه ایران به مناسبت اربعین حسینی از بسته‌های متنوع اینترنت، تماس و پیامک خود رونمایی کرد. ایرانسل 5 بسته اینترنت رومینگ و 3 بسته ترکیبی ویژه این ایام معرفی کرده است که کاربر می‌تواند به انتخاب خود، از بین گزینه‌های موجود انتخاب کند. اما این اپراتور برای مناطق مرزی داخل کشور نیز برنامه ویژه‌ای دارد که جزئیات آن را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: بسته‌های اینترنت همراه اول ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

اپراتور ایرانسل برای آسان‌تر کردن ارتباطات و دسترسی زائران اربعین حسینی در کشور عراق علاوه بر اینکه تعرفه‌های رومینگ بین‌الملل در این کشور را کاهش داد، ۵ بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل و ۳ بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه، پیامک را در نظر گرفت. این تعرفه‌ها و بسته‌ها نسبت به اپراتورهای عراقی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و مشترکان می‌توانند از ۲۵ شهریور آنها را فعال‌سازی کرده و تا پایان اعتبار بسته از آنها استفاده کنند.

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

بسته‌های ویژه اربعین ایرانسل

بسته‌های رومینگ ایرانسل که از اپراتورهای Zain و Asiacell در کشور عراق ارائه می‌شود، به شرح زیر است:

  • بسته ۵۰ مگابایتی ۱ روزه با قیمت ۶ هزار و پانصد تومان
  • بسته ۱۵۰ مگابایتی ۷ روزه با قیمت ۱۸ هزار تومان
  • بسته ۳۰۰ مگابایتی ۷ روزه با قیمت ۳۳ هزار تومان
  • بسته ۱ گیگابایتی ۷ روزه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان
  • بسته ۵ گیگابایتی ۱۴ روزه با قیمت ۳۶۰ هزار تومان

بسته‌های ترکیبی ایرانسل برای زائران اربعین حسینی نیز به شرح زیر است:

  • بسته ترکیبی ۱۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک با قیمت ۸۰ هزار تومان (با اعتبار ۷ روزه)
  • ۲ گیگابایت اینترنت رومینگ، ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ پیامک با قیمت ۲۵۰ هزار تومان (با اعتبار ۷ روزه)
  • بسته ترکیبی ۹۰ دقیقه مکالمه و ۹۰ پیامک با قیمت ۴۹۵ هزار تومان (با اعتبار ۷ روزه)

در واقع مشترکان اپراتور ایرانسل بدون این‌که سیم‌کارت جدید خریداری کنند و شماره خود را تغییر دهند، می‌توانند در هزینه اینترنت مصرفی خود در این ایام در کشور عراق صرفه‌جویی کرده و نسبت به تعرفه اپراتورهای کشور عراق به مراتب هزینه کمتری را پرداخت کنند.

از سایر امکانات فعال‌سازی خدمات رومینگ و استفاده از بسته‌های ویژه رومینگ ایرانسل برای سفر به کشور عراق می‌توان به دسترسی به خدمات بانکی، انجام تراکنش و کارت به کارت و دریافت پیامک‌های بانکی، امکان تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت پرسرعت با تعرفه‌های ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه درمقایسه با اپراتورهای عراق اشاره کرد.

مشترکان با استفاده از دو روش کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند بسته‌های اینترنت رومینگ این اپراتور ویژه ایام اربعین را فعال‌سازی کنند.

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت بدون بسته

اپراتور ایرانسل تعرفه‌های آزاد مکالمه و پیامک را نیز برای مشترکانی که قصد سفر به کشور عراق را دارند با در نظر گرفتن تخفیف ویژه این ایام، اعلام کرد که جزئیات آن به شرح زیر است:

  • هر دقیقه تماس داخل کشور عراق و هر دقیقه تماس با ایران با هزینه ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان
  • هر دقیقه تماس دریافتی از ایران ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان
  • ارسال هر پیامک ۳ هزار تومان
  • هزینه مصرف آزاد اینترنت بدون فعال‌سازی بسته رومینگ، ۱۵۰ تومان به ازای هر مگابایت

ایرانسل برای مناطق مرزی داخلی پیشنهادی ویژه دارد

اپراتور ایرانسل همانند سال قبل یک بسته اینترنت ۱ گیگبایتی را به‌شکل رایگان به مشترکان ارائه می‌کند؛ این بسته دارای اعتبار ۷ روزه بوده و می‌توان آن را در نواحی مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین و مسیرهای تردد زائران منتهی به این مناطق استفاده کرد. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۴۰* یا با استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند این بسته را فعال کنند.

همچنین در این مناطق مرزی که اشاره شده، اپراتور ایرانسل قابلیت اتصال رایگان به اینترنت ایرانسل به شکل اینترنت وای‌فای نیز فراهم کرده است. کاربران برای این‌که بتوانند به این وای فای دسترسی داشته باشند، کافی است به شبکه وای فای متصل شده و برای دریافت رمز وای فای، عدد یک را به سرشماره ۱۱۵۵ ارسال کنند.

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

ارتباط آنلاین رایگان در روبیکا

اپراتور ایرانسل به‌عنوان یکی از سهامداران اصلی سوپر اپلیکیشن روبیکا محسوب می‌شود و برای کاربران این اپلیکیشن نیز که قصد سفر به عراق را دارند، خدمات ارتباطی رایگان از طریق سرویس رومینگ را در نظر گرفته است. از این رو از ابتدای شهریور ۱۴۰۲، تماس صوتی و تصویری، ارسال پیام متنی، صوت و تصویر در پیام‌رسان روبیکا و استفاده از سرویس روبینو با استفاده از رومینگ ایرنسل رایگان خواهد بود.

نحوه فعال‌سازی خدمات رومینگ ایرانسل

مشترکان ایرانسلی باید پیش از سفر از طریق شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت ایرانسلی یا با استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من فرایند فعال‌سازی خدمات رومینگ را انجام دهند. کاربران در سوپراپلیکیشن ایرانسل من می‌بایست در گام نخست وارد بخش حساب من شده و در ادامه از بخش پروفایل، وارد بخش رومینگ شوند و آن را فعال کنند.

گفتنی است مشترکان ایرانسل در کشور عراق نمی‌توانند از بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران استفاده کنند و برای استفاده از این خدمات باید بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال سازند.

اپراتور ایرانسل به مشترکان پشنهاد می‌کند تا پیش از ورود به کشور عراق حداقل به‌میزان ۱۰۰ هزار تومان سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند تا در طول سفر از نظر برقراری تماس با مشکلی روبه‌رو نشوند. همچنین پیش از سفر باید از کافی بودن میزان اعتبار یا شارژ سیم کارت خود اطمینان حاصل کنند. مشترکان دائمی نیز باید به مقدار مورد نیاز حد اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند.

مشترکان ایرانسل برای شارژ سیم‌کارت خود در کشور عراق می‌توانند از اپلیکیشن ایرانسل من یا با شماره‌گیری رایگان کد دستوری #۷* استفاده کنند. ضمن این‌که روشن بودن تلفن همراه در زمان رومینگ برای مشترکان هزینه‌ای به همراه ندارد.

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 معرفی شدند

همچنین هزینه تماس ورودی و خروجی بر اساس دقیقه و از زمان شروع مکالمه محاسبه می‌شود. از این رو اگر مشترکان به تماس دریافتی پاسخ ندهند، هزینه‌ای در نظر گرفته نخواهد شد. ضمن این‌که دریافت پیامک مسافران کشور عراق در زمان استفاده از سرویس رومینگ ایرانسل، رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است اگر مشترکان اینترنت رومینگ را روشن کنند، دیتایی که توسط اپلیکیشن‌های تلفن همراه استفاده می‌شود با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. از این رو بهتر است مشترکان مطمئن شوند که به‌روزرسانی‌های خودکار یا موارد مشابه در اپلیکیشن‌ها غیرفعال باشد. همچنین مشترکان برای تماس با شماره‌های ایران از خارج از کشور باید پیش از شماره مخاطب مورد نظر، کد ۰۰۹۸ را قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بسته‌های اینترنت ایرانسل ویژه اربعین 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو