بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین معرفی شدند

منبع: تکراتو

4

1402/4/29

17:29


بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین معرفی شدند. اپراتور اول کشور همزمان با آغاز ماه محرم 1402، بسته‌های رومینگ خود ویژه زائرین اربعین حسینی را معرفی کرد.

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین معرفی شدند

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین معرفی شدند. اپراتور اول کشور همزمان با آغاز ماه محرم 1402، بسته‌های رومینگ خود ویژه زائرین اربعین حسینی را معرفی کرد.

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین معرفی شدند. همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور همراه ایران، همواره در ارائه خدمات مناسبتی پیشگام بوده و بسته‌های متنوعی برای ایام خاص در سراسر سال درنظر می‌گیرد. حال این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، بسته‌های رومینگ خود ویژه زائرین اربعین و کربلا را معرفی کرده است که جزئیات آن را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت گذرنامه ویژه اربعین اعلام شد

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین معرفی شدند

با فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان، جزئیات بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه سفر به کشور عراق اعلام شد. اپراتور اول تلفن همراه کشورمان با توجه به فاکتورهای مد نظر و دغدغه زائران عتبات عالیات، بسته‌هایی را طراحی کرده است که علاوه بر رقابت با سیم‌کارت اپراتورهای عراقی، از خروج ارز از کشورمان نیز جلوگیری می‌کند.

همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، بعد از تجربه موفقی که در ارائه بسته‌های ویژه حج تمتع در سال ۱۴۰۲ داشته، حالا با اپراتورهای عراقی نیز توافقی را انجام داده تا تعرفه مکالمه و دیتا را با قیمت مناسبت در قالب بسته‌های ویژه محرم به کاربران ارائه دهد. به این ترتیب مسافران کشور عراق و زائران عتبات عالیات، هیچ نگرانی از قطعی ارتباط خود در سفر به این کشور نخواهند داشت.

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین معرفی شدند

کاربران از امروز، چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ می‌توانند دو بسته «۱۵ دقیقه مکالمه ۷ روزه» و «اینترنت نامحدود ۷ روزه به اضافه ۱۵ دقیقه مکالمه» را خریداری و فعالسازی کنند. بسته اول با ۱۵ دقیقه مکالمه هفت روزه را می‌توانید با قیمت ۱۵۰ هزار تومان و بسته دوم با اینترنت بین‌المللی نامحدود هفت روزه (با رعایت مصرف منصفانه تا سقف سه گیگابات) به همراه ۱۵ دقیقه مکالمه را می‌توانید با قیمت ۲۹۰ هزار تومان خریداری کنید. این بسته در حالت رومینگ روی شبکه اپراتورهای آسیاسل و کورک و زین قابل استفاده است.

متقاضیان سفر به کشور عراق در ایام محرم قادر خواهند بود با مراجعه به آدرس اینترنتی https://mci.ir/roaming-iraq یا اپلیکیشن همراه من و منوی خرید بسته جدید – رومینگ در این اپلیکیشن، یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۴*۲۹۱۳*۱۰*، بسته های رومینگ همراه اول ویژه سفر به کشور عراق در ایام محرم را انتخاب، خریداری و فعالسازی کنند.

مشترکان همراه اول با خرید یکی از این بسته‌ها و بردن سیم‌کارت همراه اولی خود به کشور عراق، دیگر نیازی به استفاده از ارز برای خرید سیم کارت عراقی نخواهند داشت و می‌توانند بابت ارتباط با خانواده و بستگان خود از طریق تلفن همراه، اطمینان و آرامش خاطر داشته باشند. از دیگر مزایای همراه داشتن سیم‌کارت همراه اول در کشور عراق و استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل می‌توان به دسترسی به سایت‌ها، اپلیکیشن همراه من، بانک‌ها و انجام عملیات بانکی اشاره کرد.

علاوه بر این، کاربران سیم‌کارت‌های همراه اول می‌توانند به اپلیکیشن اوانو مراجعه کرده و با خرید بلیت پرواز به عراق از طریق سرویس کارناوال در این اپلیکیشن، بسته رومینگ رایگان هدیه بگیرند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت بسته رومینگ رایگان در سفر به عراق به آدرس اینترنتی https://ewano.app/safaroaming مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو