اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی این اپراتور

منبع: تکراتو

3

1402/4/20

18:30


طرح اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی این اپراتور اعلام شد. اپراتور اول کشور به مناسبت تولد 29 سالگی خود بسته‌های اینترنت و کد تخفیف هدیه می‌دهد.

اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی این اپراتور

طرح اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی این اپراتور اعلام شد. اپراتور اول کشور به مناسبت تولد 29 سالگی خود بسته‌های اینترنت و کد تخفیف هدیه می‌دهد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران خبر از ارائه کد تخفیف و اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی این اپراتور داد. همراه‌اول به‌عنوان اپراتور اول کشور قصد دارد به مناسبت تولد 29 سالگی خود بسته‌های اینترنت رایگان و کدهای تخفیف ارائه دهد. لازم به ذکر است که مشترکین می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن همراه من از بین گزینه‌های موجود انتخاب خود را نهایی کرده و حداکثر تا 24 ساعت هدیه خود را استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: چت بات حج توسط همراه اول در الکامپ 1402 معرفی شد

اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی اپراتور اول کشور

به گزارش تکراتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در آستانه 29 سالگی خود و به عبارتی سالروز عرضه اولین سیم‌کارت در سال 1373، تاریخچه همراهی مشترکان همراه اول را ارائه می‌کند.

در این تاریخچه یک ساله مشترکان همراه اولی، اطلاعاتی نظیر «مجموع میزان مکالمه»، «تعداد تماس ورودی و خروجی»، «تعداد پیامک ارسالی» و «میزان مصرف اینترنت» به کاربر نمایش داده خواهد شد.

اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی خود

برای مشاهده این تاریخچه کافی است به اپلیکیشن همراه من رفته و از بخش هدایای تشویقی، گزینه «سالروز همراهی» را انتخاب کرد. با اشتراک‌گذاری تصویر تاریخچه و منشن صفحه همراه اول و یک کاربر دیگر، می‌توان در قرعه‌کشی یک دستگاه گلکسی S23 اولترا شرکت کرد.

شرکت ارتباطات سیار ایران در آستانه 29 سالگی خود، هدایایی در دو قالب هدایای تلکامی و هدایای دیجیتال در نظر گرفته است که به سلیقه و انتخاب مشترکان همراه اول، برای آنان فعال می‌شود.

هدیه تلکامی شامل 1 گیگابایت اینترنت داخلی رایگان همراه اول است که در کنار چهار بسته کدهای تخفیف کسب و کارهای معتبر اکوسیستم دیجیتال کشور قرار دارد. یعنی مشترکین هر بسته‌ای را که انتخاب کنند، حتماً 1 گیگابایت اینترنت نیز شامل آنها می‌شود.

«هدیه خدمات زندگی دیجیتال» تدارک دیده شده شامل چهار بسته «فیلم بازها»، «ماجراجویان»، «قهرمانان علم» و «پیشگامان» که به انتخاب مشترکان برای آنها فعال می‌شود و همچنین تمامی متقاضیان 100 هزار تومان بیمه گوشی از طریق «آی بیمه» دریافت می‌کنند:

  • بسته «فیلم بازها» شامل تخفیف در سرویس‌های فیلم نت، گپ فیلم و نت‌باکس می‌شود.
  • بسته «ماجراجویان» شامل تخفیف در سرویس‌های فلای تودی، جاجیگا و بیمه سفر آی بیمه می‌شود.
  • بسته «قهرمانان علم» شامل تخفیف آکادمی همراه، آلاء و شنوتو می‌شود.
  • بسته «پیشگامان» نیز تخفیف آچاره، نبض و سیب اپ را شامل می‌شود.
  • ارزش هر یک از این بسته‌ها 5 میلیون ریال است که مشترک می‌تواند با سلیقه خود یک مورد را انتخاب کند.

نحوه دریافت اینترنت رایگان همراه اول

مشترکان برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول یا کدهای تخفیف بایستی به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند. سپس بایستی به بخش هدایای تشویقی رفته و گزینه «سالروز همراهی» را انتخاب کنند. سپس به پایین صفحه رفته تا بخش «جایزه همراهی» نمایش داده شود.

اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی خود

سپس از میان چهار بسته نمایش داده شده بایستی یکی را انتخاب و گزینه «این بسته را انتخاب می‌کنم» را زد. سپس کدهای تخفیف به تفکیک نمایش داده شده و می‌توان هر یک از آنها را کپی کرد. همچنین فعالسازی اینترنت و کدهای تخفیف برای کاربر پیامک خواهد شد.

گفتنی است هم اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران با حدود 80 میلیون مشترک تلفن همراه، دارنده 53 درصد «سهم بازار مشترکان فعال تلفن همراه کشور» و همچنین 53 درصد «سهم بازار مشترکان پهن باند سیار» مطابق شاخص های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری است.

همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران، در حال حاضر تمام شهرها، حدود 45 هزار روستا و حدود 83 هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش خود دارد.

همچنین در حوزه بین الملل نیز مطابق گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همراه اول با 285 اپراتور خارجی در 112 کشور جهان ارتباط رومینگ دارد.

همراه اول طی سال‌های اخیر در راستای مأموریت خود (تحقق رویای دیجیتال) و با شعار «همراه لحظه‌های دیجیتال»، سعی در جایگاه‌سازی به عنوان اپراتور دیجیتال و ترسیم نقش خود در رونق اقتصاد دیجیتال داشته است.

در این راستا با سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، سبد خدمات دیجیتال خود را توسعه داد و روند همکاری نزدیک با کسب و کارهای نوپا و مطرح کشور را آغاز کرد.

«همراه اول» از آن جهت به زعم حاکمیت ارتباطات به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» شناخته می‌شود که یکی از ارائه‌دهندگان بزرگ زیرساخت‌های ارتباطی کشور است و با تکیه بر همین ظرفیت به سمت ایجاد محیطی سازنده و حرفه‌ای برای کسب و کارها و کنشگران اقتصادی رفته است.

تعریف و طراحی سکوهای ویژه دیجیتال با هدف ارتقا بهره‌وری در کنار ارائه زیرساخت‌های حیاتی، بخشی از اقدامات کلیدی این اپراتور طی سالیان اخیر در مسیر تحول دیجیتال و رونق اقتصاد دیجیتال بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 29 سالگی این اپراتور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو