تاریخ اکران فیلم The Batman Part II با تاخیر مواجه شد

منبع: فیگار

1

1402/12/23

13:09


اخیراً خبری توسط استودیو برادران وارنر به انتشار رسید که نشان می‌دهد فیلم The Batman Part II با تأخیری یک ساله در تاریخ 2 اکتبر 2026 (10 مهر 1405) منتشر…

تاریخ اکران فیلم The Batman Part II با تاخیر مواجه شد

اخیراً خبری توسط استودیو برادران وارنر به انتشار رسید که نشان می‌دهد فیلم The Batman Part II با تأخیری یک ساله در تاریخ 2 اکتبر 2026 (10 مهر 1405) منتشر خواهد شد.

در ابتدا، قرار بود این فیلم در اکتبر 2025 منتشر شود. این تغییر تاریخ انتشار فیلم بتمن 2 همراه با اعلام تاریخ‌های دیگری از جمله فیلم بعدی «پل توماس آندرسون» اعلام شده است. این تأخیر بزرگ نشان می‌دهد که قسمت دوم تقریباً پنج سال پس از انتشار قسمت اول که نقش اصلی آن را رابرت پتینسون بازی کرد، منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاخیر یک ساله فیلم The Batman Part II

درباره خلاصه داستان قسمت دوم اطلاعاتی در دسترس نیست. این فیلم برای اولین بار همزمان با اعلام «جیمز گان» و «پیتر سافران» درباره دنیای سینمایی دی‌سی به اطلاع عموم رسید. «گان» تأیید کرد که فیلم بتمن قسمت دوم جزئی از یک سه‌گانه خواهد بود و قسمتی از مجموعه جنایی «مت ریوز» است که شامل سریال تلویزیونی «پنگوئن» نیز می‌شود و قرار است در پاییز 2024 منتشر به انتشار برسد. «گان» گفت که تصمیم جدا کردن بتمن از دنیای سینمایی DC انتخاب «مت ریوز» بوده است.

فیلم The Batman Part II

با اینکه قسمت دوم بتمن جزو دنیای سینمایی دی‌سی نخواهد بود، «گان» گفت که این فیلم به عنوان فرزند ناخواسته در نظر گرفته نخواهد شد و برادران وارنر به همان اندازه در موفقیت «بتمن» سرمایه‌گذاری کرده است. «گان» و «سافران» نیز یک برنامه‌ریزی برای فیلم «بتمن» خودشان در دنیای سینمایی DC دارند که با عنوان شجاع و پرهیزکار نامگذاری شده است و در سال‌های 2026 یا 2027 منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بتمن «مت ریوز» با بازی «رابرت پتینسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Ign

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو