خواهش و تمنای علی دایی از بازیکنان پرسپولیس!! | علی دایی با این حرکت طرفدارانش را ناراحت کرد!

خواهش و تمنای علی دایی از بازیکنان پرسپولیس!! | علی دایی با این حرکت طرفدارانش را ناراحت کرد!


1

1402/12/23

19:16


خواهش و تمنای علی دایی از بازیکنان پرسپولیس!! | علی دایی با این حرکت طرفدارانش را ناراحت کرد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم .اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.در ادامه به آخرین حواشی زندگی علی دایی می پردازیم.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال فردا چهارشنبه از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در حالی یکصدوسومین شهرآورد پایتخت را برگزار می‌کنند که پیروزی در این دیدار برای هر یک از دو تیم باتوجه جایگاه سرخابی‌ها در جدول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در همین زمینه آقای گل فوتبال آسیا صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

گزیده صحبت‌های علی دایی چهره مطرح فوتبال ایران را با تابناک در خصوص شرایط دربی در زیر بخوانید:

{شانس بیشتر یک تیم در دربی} کفه ترازو در بازی فردا باتوجه به بازگشت عیسی آل‌کثیر و خریدهای موفقی که مدیریت باشگاه انجام داده به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند.

ضمن این که بهبودی وحید امیری و بازگشت این بازیکن موثر به شرایط بازی هم دست کادرفنی پرسپولیس را برای چینش یک ترکیب ایده‌آل‌تر باز می‌گذارد.

با این شرایط اگر پرسپولیسی‌ها باهوش و خوب عمل کنند می‌توانند تیم پیروز دربی ۱۰۳ باشند.

{جدول را تحت تأثیر دربی} به خاطر فاصله ۳ امتیازی دو تیم، استقلال با نتیجه مساوی هم می‌تواند در صدر باقی بماند. اما پرسپولیس نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار و کسب ۳ امتیاز آن دارد تا خودش را به صدر بیش از پیش نزدیک بکند.

منبع: خبر ورزشی

بیوگرافی همسر علی دایی

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان‌سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه‌شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س) « آب» است.

خیلی‌ها فکر می‌کردن که مهریه همسرم سکه‌های زیادی است، به قول این جدیدی ها! … اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت‌ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است. او بعنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می‌کند.

علی دایی در مورد همسرش و نحوه آشنایی با او و همینطور مهریه همسرش صحبت‌های جالبی کرده است. مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است.

دایی و همسرش اردیبهشت ماه 84 یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود.

شهریار فوتبال ایران یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود. علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می‌گوید: همسرم فرزند اول خانواده است.

مهریه جالب همسر علی دایی

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه 1383 صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال 1384 در مصاحبه‌ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت:

همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است.

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه‌شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س) « آب» است.

خیلی‌ها فکر می‌کردن که مهریه همسرم سکه‌های زیادی است، به قول این جدیدی ها! … اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت‌ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»/ سایت طلا

علی دایی

بدترین خبری که علی دایی به ملت ایران داد!

سوابق قبلی و تجربه‌ای که در این زمینه وجود دارد نشان داده علی دایی به هر آنچه می‌گوید عمل می‌کند و معمولا در این جور وقت‌ها با کسی شوخی ندارد. دایی وقتی می‌گوید؛ «فوتبال بس است، می‌خواهم زندگی کنم» یعنی دیگر فوتبال برایش به هر دلیلی تمام شده و دیگر قصد بازگشت ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، به یاد می‌آوریم در سال‌هایی که علی دایی روی نیمکت تیم‌های مختلف لیگ برتری می‌نشست، با زمین و زمان دچار چالش می‌شد. خیلی وقت‌ها هم حق با او بود، اما اعتبار و شخصیت دایی در آن مناقشه‌ها زیر سوال می‌رفت. همان روز‌ها خیلی‌ها به دایی توصیه می‌کردند دست از مربیگری بردارد و در قامت یک مدیر فوتبالی ظاهر شود. ریاست در فدراسیون فوتبال، حتی فکر کردن به حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا، بخشی از آرزو‌های هر کدام از ما بود. چرا که تصور می‌کردیم دایی می‌تواند از وجاهت بین المللی خود استفاده کند و در بالاترین پست‌ها مشغول به کار شود.

علی دایی، اما با تمام این تفاسیر سعی می‌کرد صراحتا بگوید هیچ علاقه‌ای به حضور در بخش‌های مدیریتی فوتبال ندارد و آنچه او را اقناع می‌کند، حضور در نیمکت مربیگری است. دایی تا آخرین روز‌هایی که در فوتبال حضور داشت، یک مربی بود و در تصمیمش نیز هیچ تغییری حاصل نشد./ شایانیوز

علی دایی

با این عکس به ثروت علی دایی ایمان می آورید!

جنجال بر سر تیپ و ظاهر علی دایی اولین باری نیست که در شبکه های اجتماعی طرح می شود. این بار هم کاربران به ساعت بند تمساح شهر ایران پرداخته اند و قیمت آن را چند میلیاردی اعلام کرده اند.

یک کاربر در این رابطه ادعا کرد که با پول این ساعت می توان یک خانه آپارتمانی در شمال کشور خریداری کرد.

اما اگر سری به سایت های خارجی بزنید می توانید این ساعت Royal Oak Offshore از برند Audemars Piguet را با قیمت 25 هزار معادل یک میلیارد و 250 میلیون تومان خریداری کرد.

علی دایی

منبع: شمانیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو