۱۰ شغل های پردرآمد اینترنتی

۱۰ شغل های پردرآمد اینترنتی


1

1402/12/27

14:03


۱۰ شغل های پردرآمد اینترنتی گسترش تکنولوژی باعث شده تا امروز با شغل‌های اینترنتی جدیدی آشنا شویم. اما کدام…

۱۰ شغل های پردرآمد اینترنتی

گسترش تکنولوژی باعث شده تا امروز با شغل‌های اینترنتی جدیدی آشنا شویم. اما کدام شغل اینترنتی می‌تواند درآمد خیلی خوبی برای ما داشته باشد؟ چطور می‌توانیم بهترین شغل‌ اینترنتی بدون سرمایه اولیه را پیدا کنیم؟ ۱۰ شغل های پردرآمد اینترنتی کدام اند ؟

هر کسی با هر میزان تحصیلاتی که داشته باشد به دنبال یک شغل آبرومند با درآمد خوب می‌گردد. با گسترش اینترنت و ورود کسب و کارها به دنیای اینترنتی اگر می‌خواهید از غافله جا نمانید باید هرچه سریع‌تر دست به کار شوید. یک شغل نان و آب دار اینترنتی پیدا کنید و درآمد کسب کنید. در ادامه لیست ۱۰ مشاغل اینترنتی پر درآمد را برای شما معرفی می‌کنیم.

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

معرفی شغل‌های پردرآمد اینترنتی با سرمایه کم

برای کسب درآمد در اینترنت دو راه پیش روی شما است. روش اول کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار کامل است که خب باید سرمایه خیلی زیادی داشته باشید. اما روش دوم یادگیری مهارت و ارائه خدمات به مردم است. این روش سرمایه کمی هم نیاز دارد.

شغل‌های اینترنتی که می‌توانید با سرمایه کم راه اندازی کنید شامل:

۱- نویسندگی

اگر به نوشتن علاقه دارید و می‌توانید در مورد موضوعات مختلف مقاله بنویسید، به عنوان نیروی تولید محتوا شروع به کار کنید. درآمد نویسندگی برای وب سایت‌ها ماهانه بیش از ۸ میلیون تومان است. می‌توانید به صورت پروژه‌ای مقالات فارسی یا انگلیسی بنویسید و درآمد کسب کنید.

کارفرما موضوع مقالات را برای شما عنوان می‌کند. شما هم با جستجوی عنوان مقاله سعی می‌کنید اطلاعات مفیدی دراین‌رابطه کسب کنید. بر اساس دانسته‌هایی خودتان و اینترنت یک مقاله می‌نویسید.

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

۲- طراحی گرافیک

برای کسب درآمد از اینترنت به سمت شغل طراحی گرافیک بروید. درآمد طراح گرافیک بیش از ۱۲ میلیون تومان است. شما می‌توانید به عنوان طراح گرافیک در یک شرکت استخدام شوید یا به صورت پروژه‌ای با افراد مختلف کار کنید.

طراحی لوگو، طراحی بنر، طراحی پست اینستاگرامی، طراحی ست اداری و… از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توانید به عنوان گرافیست انجام دهید.

۳- راه اندازی کانال یوتیوب

درآمد یوتیوبر از پخش تبلیغات و تعداد بازدید ویدئوهای آن است. تمام ویدئوهای یوتیوب به صورت رایگان هستند. اگر بتوانید ویدئوهای هیجان انگیز یا آموزشی تولید کنید و بازدید زیادی بگیرید، می‌توانید میلیون‌ها تومان درآمد داشته باشید.

کاربران در زمان مشاهده ویدئوهای شما تبلیغاتی را روی صفحه می‌بینند. با مشاهده تبلیغات و تعامل کاربر با آن، پلتفرم یوتیوب درآمد دلاری برای شما در نظر می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از حساب پی پال این پول را به تومان تبدیل کنید و ماهانه درآمد خوبی داشته باشید.

۴- برنامه نویسی

برنامه نویسی شغلی است که به خاطر درآمد بالایی که دارد، متقاضی زیادی پیدا کرده است. اگر بتوانید زبان‌های برنامه نویسی کاربردی را یاد بگیرید و از طریق آن سایت و اپلیکیشن بسازید، ماهانه می‌توانید بیشتر از ۲۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

البته برنامه نویسی فقط مربوط به ساخت وب سایت نیست. می‌توانید با یادگیری برنامه نویسی در زمینه پزشکی، هوش مصنوعی، صنایع، امنیت، رباتیک و… هم فعالیت کنید.

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

۵- مدیریت شبکه‌های اجتماعی

کسب و کارهای زیادی برای فروش محصول یا خدمات به سراغ اینستاگرام رفتند. بعضی از این کسب و کارها برای مدیریت پیج، قرار دادن پست و استوری یا جواب دادن دایرکت‌ها به سراغ ادمین شبکه اجتماعی می‌گردند.

شما می‌توانید به عنوان یک ادمین برای اینستاگرام، تلگرام و… فعالیت کنید و درآمد خوبی داشته باشید. درآمد ماهانه یک ادمین اینستاگرامی حدوداً ۱۰ میلیون تومان به بالا است.

۶- ساخت و تدوین ویدئو

اگر به حوزه فیلم و انیمیشن علاقه دارید و می‌توانید ویدئوهای خلاقانه بسازید، به عنوان تدوینگر کار خودتان را شروع کنید. یک تدوینگر به صورت ماهانه بیشتر از ۱۵ میلیون تومان درآمد دارد. برای کار تدوین باید به نرم افزارهای ویدئویی مسلط باشید و کمی خلاقیت داشته باشید.

بسیاری از افراد برای تدوین ویدئوهای خودشان به دنبال تدوینگر می‌گردند. شما می‌توانید به صورت پروژه‌ای ویدئوهای خام را از کارفرما بگیرید و باحوصله آن را ویرایش کنید.

۷- تایپ و ویراستاری

اگر سرعت تایپ خوبی دارید و به خوبی با نگارش فارسی آشنا هستید، تایپ و ویراستاری را امتحان کنید. متخصصان این حوزه ماهانه بیش از ۶ میلیون تومان درآمد دارند. می‌توانید محتوای صوتی یا تصاویر متنی را تایپ کنید و در ازای آن پول دریافت کنید.

۸- مدیریت وب سایت

اگر به سایت و سئو علاقه دارید و از پس مدیریت وب سایت برمی‌آیید این شغل حسابی به دردتان می‌خورد. با شرکت در دوره‌های اینترنتی مهارت‌های مربوط به مدیریت وب سایت را آموزش ببینید.

بعد از آن با وارد کردن محصول در سایت، به‌روزرسانی وب سایت، افزایش امنیت وب سایت و… درآمد کسب کنید. شما می‌توانید به صورت پروژه‌ای مدیریت چند وب سایت اینترنتی را بگیرید و ماهانه بیشتر از ۸ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

۹- دستیار مجازی

شما می‌توانید به عنوان دستیار مجازی یک شرکت یا فرد استخدام شوید تا کارهای روزانه گفته شده را به صورت دورکار انجام دهید. شما باید تخصص‌ کافی در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته باشید تا بتوانید به راحتی از پس وظایف محول شده بربیایید.

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

10 شغل های پردرآمد اینترنتی

۱۰- تدریس آنلاین

اگر در زمینه‌های مختلف مثل آشپزی، کامپیوتر، نرم افزار، برنامه نویسی و… تخصص دارید، به سمت آموزش آنلاین بروید. با ساخت ویدئوهای آموزشی یا برگزاری سمینار آنلاین درآمد کسب کنید. شما می‌توانید ویدئوهای آموزشی خودتان را در یوتیوب به صورت رایگان قرار دهید و از پخش ویدئو درآمد دلاری داشته باشید.

همچنین، می‌توانید پکیج‌های آموزشی درست کنید و از فروش مستقیم آن‌ها درآمد کسب کنید.

در پایان امیدواریم که بتوانید هر چه سریع‌تر یک کسب و کار اینترنتی خوب برای خودتان دست و پا کنید. ما در این لیست سعی کردیم ۱۰ مورد از بهترین مشاغل اینترنتی که افراد می‌توانند با سرمایه کم داشته باشند را معرفی کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو