راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز

منبع: همگردی

1

1402/12/27

15:07


ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز اعلام گشت.

عبدالرسول حسن پور اظهار کرد: یکی از خدمات جوی جدید سازمان صدور پیش بینی های 10 روزه است که به صورت روزانه در سایت سازمان بروزرسانی می شود و به صورت ملی و استانی در تمام 31 استان کشور تولید و عرضه می شود.

وی افزود: نرم افزار موبایلی سازمان هواشناسی کشور با عنوان «اپ هواشناسی» به صورت رایگان در سایت سازمان هواشناسی و برخی فروشگاه های عرضه برنامه های موبایل مانند بازار عرضه شده است.

راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز

مدیر کل حوزه ریاست، امور بین الملل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ادامه داد: تلفن هواگوی 134 و پورتال اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور به آدرس irimo.ir نیز جدیدترین اطلاعات جوی و پیش بینی های هواشناسی کشور را ارائه می کنند. همچنین کارشناسان هواشناسی سازمان در بخش های مختلف خبری صدا و سیما و رسانه ها گزارش های جوی این ایام را ارائه می کنند.

حسن پور اضافه کرد: ایستگاه های هواشناسی کشور نیز مانند گذشته در ایام نوروز نیز فعال هستند و خدمات جوی لازم را به بخش های هوانوردی، دریانوردی، جاده ای و...ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: از 22 اسفند تا 17 فروردین ایستگاه های هواشناسی فرودگاهی کشور در حالت آماده باش کامل هستند و همچون گذشته به صورت شبانه روزی خدمات جوی را به بخش هوانوردی و شرکتهای هواپیمایی عرضه می کنند.

مدیر کل حوزه ریاست، امور بین الملل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد در ادامه گفت: بخش قابل توجهی از ایستگاه های هواشناسی کشور به صورت شبانه روزی فعال هستند و خدمات لازم را ارائه می کنند. اطلاعات این ایستگاه ها به صورت ساعتی و حتی هر نیم ساعت یک بار تولید و ارائه می شود تا کاربران بخش های مختلف از آنها بهره برداری کنند.

حسن پور خاطرنشان کرد: در واحدهای عملیاتی سازمان هواشناسی کشور نیز برای ایام نوروز فعالیت های ویژه ای تعریف شده تا فرآیند خدمات رسانی به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.

وی افزود: به طور کلی بدنه کارشناسی و مدیریتی واحدهای عملیاتی سازمان در ایام نوروز پای کار هستند تا کمک کنند مردم عزیز سفر ایمنی تجربه کنند.

حسن پور در پایان توصیه کرد: مردم در جریان سفرهای نوروز حتما به پیش بینی های هواشناسی به ویژه هشدارهای جوی توجه کنند و برنامه ریزی های سفر خود را با این اطلاعات تنظیم کنند.

راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو