بهترین هتل‌های اقتصادی مسقط عمان

بهترین هتل‌های اقتصادی مسقط عمان


2

1402/12/27

15:56


مسقط علاوه بر پایتخت زیبای عمان، یکی از پرگردشگری‌ترین شهرهای خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. از آنجایی که این شهر رتبه بالایی در گردشگری دارد، هتل‌های زیادی برای اقامت مسافران در آن ساخته شدند. آیا بهترین هتل‌های اقتصادی مسقط عمان را می‌شناسید؟ شاید انتخاب هتل مناسب یکی از سخت‌ترین قسمت‌های سفر های خارجی باشد؛ چرا که شما نه آنجا را دیده‌اید و نه از سرویس‌دهی و خدمات آن مطمئن هستید و در چنین شرایطی تنها باید به عکس‌های موجود در سایت‌ها اکتفا کنید.

هتلی که برای اقامت در مسقط انتخاب می‌کنید باید باب سلیقه خودتان باشد و اگر ندانسته هتلی را انتخاب کنید و آن را رزرو کنید ممکن است از کیفیت خدمات هتل راضی نباشید. هتل باید از لحاظ نظافت و بهداشتی در رتبه بالایی قرار بگیرد؛ از نظر کیفیت خدمات‌دهی نیز باید مطلوبیت خود را به گردشگران ثابت کند. دیگر عواملی که  در انتخاب هتل مهم است مانند منطقه جغرافیایی، دسترسی به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری، منظره پنجره، اتاق خواب مستر، رستوران خوب، برخورد خوب پرسنل، نداشتن مشکل زبان‌ برای گردشگران خارجی و… است.

در چنین شرایطی کمک گرفتن از شرکت‌های معتبر همچون فلای‌تودی بهترین راه‌حل است. با رزرو هتل مسقط از فلای‌تودی می‌توانید با اقتصادی‌ترین قیمت، بهترین هتل‌ها را رزرو کنید. در ادامه به معرفی چند نمونه از ارزان‌ترین هتل‌های مسقط از نگاه فلای‌تودی می‌پردازیم.

  1. هتل رویال تولیپ مسقط

هتل رویال تولیپ، هتلی ۴ ستاره، در نزدیکی ساحل و مرکز خرید است. این هتل ۲۴ ساعته پذیرای مسافران و گردشگران می‌باشد. برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل شامل موارد زیر است:

دیگر نیازی نیست نگران تمام شدن پول‌های ارزی خود باشید، در این هتل صرافی نیز مستقر است که به سبب آن می‌توانید با خیال راحت پول ریالی خود را به ارز تبدیل کنید. هتل رویال تولیپ، دارای استخر روباز، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، رستوران، سونا، جکوزی و… می‌باشد.

هتل رویال تولیپ - Royal Tulip Muscat

این هتل ممنوعیت ورود حیوان خانگی به اتاق‌ها را دارد پس در زمان رزرو حواستان به این نکته باشد که هنگام اقامتتان در هتل مشکلی برایتان پیش نیاید. شما می‌توانید برای جلوگیری از دزدیده شدن وسایل گران‌بها و قیمتی خود، آن‌ها را در صندوق امانات هتل قرار دهید.

اگر قبل از سفر فرصت نکردید مو‌هایتان را مرتب کنید، می‌توانید در این هتل به قسمت آرایشگاه بروید و دستی به سر و روی خود بکشید. پرسنل این هتل، تسلط کافی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، عربی، هندی، فیلیپینی، مراتی و… دارند.

  1. هتل بست وسترن پریمیر

این هتل نیز ۴ ستاره است و می‌تواند به عنوان یک اقامتگاه خوب برای سفر به مسقط عمان معرفی شود. تبدیل ارز، خدمات ۲۴ ساعته، راهنمای گردشگری، اینترنت رایگان، خدمات شستشو و اتوکشی لباس مسافران با دریافت هزینه مجزا و حتی اجاره ماشین در این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

در هتل بست وسترن پریمیر مانند اکثر هتل‌ها ساعت ورود به اتاق ۱۴:۰۰ و ساعت خروج اتاق ۱۲:۰۰ می‌باشد. برای اینکه خستگی راه طولانی را از تن بیرون کنید، به استخر سرپوشیده هتل بروید و در آنجا ریلکس کنید. اگر ورزشکار هستید و نگران برنامه ورزشی خود هستید، می‌توانید در باشگاه بدنسازی این هتل به ورزش مشغول شوید. این هتل دو رستوران متفاوت و یک کافه نیز دارد.

  • رستوران سیتی کباب: این رستوران در لابی هتل بست وسترن قرار گرفته که شما را برای چشیدن طعم غذاهای ترکی فرا می‌خواند. در این رستوران غذاهای سنتی و ترکی طبخ می‌شود.
  • رستوران اتریوم: غذاهای آسیایی، اروپایی و عربی را می‌توانید در این رستوران میل کنید و از دستپخت آشپز‌های خوب این رستوران لذت ببرید.
  • کافه اتریوم: پس از صرف غذا می‌توانید با کافه اتریوم بروید و نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش بدهید و آنها را نوش جان کنید.

امکاناتی نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی، گاو صندوق هتلی، میز کار، ملزومات تهیه قهوه یا چای، گهواره برای نوزاد(درصورت درخواست) و… از امکانات رفاهی و تفریحی مناسب هتل هستند.

  1. هتل ایبیز (ibis Muscat)

ایبیز یک هتل میان‌رده می‌باشد که در تقریبا در مرکز شهر واقع شده است. این هتل دارای ۱۷۱ اتاق مجزا می‌باشد که طراحی این اتاق‌ها به سبک مدرن انجام شده.

هتل ایبیز - ibis Muscat

از آنجایی که در رستوران این هتل با تنوع غذایی بالایی رو به رو هستید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به آن بزنید. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، عربی و بین‌المللی با بهترین کیفیت پخت می‌شود.

یکی از نکاتی که هتل ایبیز را از هتل‌های دیگر متمایز می‌سازد، اتاق VIP و اتاق مخصوص بیماران مبتلا به آلرژی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل در فاصله ۲۰ کیلومتری فرودگاه مسقط واقع شده که این موضوع، یکی از دلایل محبوبیت هتل ایبیز بین گردشگران است.

  1. هتل سیتی سیزن (City Seasons Hotel Muscat)

چهارمین هتلی که در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد، هتل سیتی سیزن است. سیتی سیزن هتلی ۴ ستاره با امکانات فراوان است. این هتل ۱۱ نوع مختلف اتاق برای مسافران خود فراهم آورده تا هرکسی با هر سلیقه‌ای بتواند در این هتل اقامت داشته باشد. چیدمان و دکوراسیون هتل به قدری زیباست که بدون شک در همان چند ثانیه اول عاشق اتاق و محیط آن می‌شوید.

هتل سیتی سیزن - City Seasons Hotel Muscat

سیتی سیزن به آرامش و آسایش مسافران توجهی زیادی دارد از همین روی اتاق‌های ضد صدا و اتاق سیگار ممنوع را ساخته است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر بسته ناهار، تراس، حمام بخار ترکی، سالن زیبایی مو، فروشگاه در هتل، زمین تنیس، بوفه مناسب کودکان، سرو صبحانه در اتاق، مرکز اسپا و… برخوردار شوید.

این هتل برا رفاه حال مسافران خود، حتی اتاق و محل نگهداری کودکان را فراهم آورده تا شما با خیالی آسوده به جلسه کاری یا تفریح خود برسید و نگران فرزندتان نباشید.

رزرو هتل مسقط عمان از فلای‌تودی

با رزرو هتل مسقط عمان از فلای‌تودی می‌توانید در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید و تجربه‌ای منحصر به فرد و لذت بخش کسب کنید. در نظر داشته باشید که فلای‌تودی متناسب با بودجه و سلیقه شما، برترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر رزرو بهترین و ارزانترین هتل‌ها از فلای‌تودی، شما می‌توانید خدمات و امکاناتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین تورها، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، دریافت انواع ویزای توریستی، تجاری و سفارت را از این مجموعه دریافت کنید.

خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. کارشناسان این مجموعه همراه شما هستند تا سفری امن و لذت‌بخش را تجربه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو