نظافت منزل و نظافت راه پله با نظافت ایرانیان

نظافت منزل و نظافت راه پله با نظافت ایرانیان


1

1403/1/21

15:58


قیمت نظافت منزل و نظافت راه پله چقدر است؟ عوامل مختلفی در تعیین قیمت نظافت خانه و راه پله موثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به ابعاد منزل، تعداد اتاق‌ها، نرخ ساعت، نوع سطحی که قرار است تمیز شود، تعداد پله‌ها، عریض بودن پله، نوع مواد کفپوش، وضعیت پله، درخواست نظافتچی خانم یا آقا و… اشاره کرد. در این بین، شرکت‌های مختلفی در زمینه نظافت مشغول به ارائه خدمات هستند و قیمت‌های مختلفی را برای ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرند. در این نوشته به بررسی عوامل موثر بر قیمت تمیز کردن منزل و راه پله می‌پردازیم و در آخر نیز یکی از بهترین شرکت‌های خدمات نظافتی را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت نظافت منزل

قیمت نظافت منزل می‌تواند بسته به عوامل مختلفی متغیر باشد. این عوامل شامل اندازه و متراژ خانه، تعداد اتاق‌ها، تعداد ساعت صرف شده برای نظافت و… می‌شود. در بخش زیر، به تفکیک در خصوص عوامل مختلفی که بر روی قیمت نظافت منزل تاثیر دارند، صحبت می‌کنیم.

متراژ منزل

متراژ خانه از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت نظافت منزل  است. شرکت خدماتی نظافتی نرخ خدمات خود را بر اساس متراژ خانه تعیین می‌کند. با افزایش متراژ خانه، زمان و تلاش بیشتری برای انجام نظافت لازم می‌شود. این به معنی استفاده بیشتر از مواد نظافتی مانند انواع شوینده، ابزار و تجهیزات و ساعات بیشتر برای تمیز کردن است.

به علاوه، با افزایش مساحت محیط، احتمال وجود نواحی آلوده و کثیف‌تر نیز بیشتر می‌شود که نیازمند تمیزکاری دقیق‌تر و صرف زمان بیشتری است. بنابراین، زمان بیشتر برای نظافت خانه‌های بزرگ‌تر باعث افزایش قیمت خدمات نظافت می‌شود.

نظافت

به همین دلیل، هنگام صحبت با شرکت خدماتی نظافتی، ارائه متراژ دقیق خانه می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا نرخ دقیقی به شما اعلام و از بروز ابهام در مورد قیمت جلوگیری شود.

تعداد اتاق‌ها

تعداد اتاق‌ها نیز بر قیمت نظافت منزل تاثیرگذار است. شرکت خدماتی نظافتی در تعیین قیمت خدمات خود به تعداد اتاق‌ها توجه می‌کند. هرچه تعداد اتاق‌ها زیاد باشد، نیاز به زمان و تلاش بیشتری برای انجام کار نظافتی خواهد بود. هر اتاق شامل سطوح مختلفی مانند کف، دیوارها و پنجره‌ها است که باید تمیز شوند. علاوه بر تعداد اتاق‌ها، اندازه اتاق نیز بر قیمت نظافت خانه تاثیر می‌گذارد و معمولا شرکت‌های خدمات نظافتی اندازه اتاق‌ها را نیز هنگام تعیین قیمت در نظر می‌گیرند. همچنین، ممکن است عوامل دیگری مانند وضعیت کلی اتاق نیز بر تعیین قیمت نهایی اثر بگذارند. هنگام صحبت در مورد دریافت خدمات نظافت منزل با شرکت نظافتی، ارائه اطلاعات در مورد اندازه اتاق‌ها کمک می‌کند تا قیمت به طور دقیق تعیین شود.

نرخ ساعت

هر تعداد ساعتی که نظافتچی مشغول به تمیز کردن منزل شما باشد، تاثیر مستقیمی بر قیمت خدمات نظافت خواهد داشت. شرکت‌های نظافتی برای خدمات خود نرخ ساعت تعیین می‌کنند، به این معنی که هر چه نظافتچی ساعات بیشتری را صرف کار نماید، هزینه کلی بالاتر خواهد بود. تعداد ساعات مورد نیاز برای نظافت خانه به عوامل مختلفی از جمله اندازه خانه، تعداد اتاق‌ها و… بستگی دارد.

هزینه مواد شوینده

اصولا فرد نظافتچی، ابزار و لوازم نظافتی را به همراه نمی‌آورد و صاحبخانه باید مواد شوینده لازم را از قبل، تهیه کرده باشد. در صورتی که می‌خواهید وسایل نظافتی را شرکت خدماتی تهیه کند، می‌توانید از شرکت نظافتی درخواست کنید که لوازم مورد نیاز را همراه داشته باشند. در چنین مواردی، هزینه لوازم نظافت نیز در فاکتور در نظر گرفته می‌شود.

جنسیت

یکی از عواملی که در تعیین قیمت نظافت منزل تاثیر دارد، این است که آقا این کار را انجام می‌دهد یا خانم. در صورتی که می‌خواهید لوازم منزل، هود آشپزخانه، لکه‌های ایجاد شده بر روی مبل و کارهایی از این دست را برای تمیز کردن به شرکت خدماتی نظافتی بسپارید، بهتر است از نیروی خانم استفاده کنید. طبق نرخ قیمت نظافت،  دستمزد نیروی خانم از نیروی آقا بیشتر است. در صورتی هم که قصد دارید نظافت کلی مانند تمیز کردن پارکینگ، راهرو، آشپزخانه و… را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم از نیروی آقا استفاده نمایید.

نظافت کردن

نوع سطحی که قصد تمیزکاری آن را دارید

نوع سطحی که قصد تمیز و نظافت آن را دارید بر میزان قیمت خدمات نظافتی تاثیر می‌گذارد. هر نوع سطح، از جمله فرش، موکت و سرامیک نیازمند روش‌ها و مواد خاص برای تمیز شدن دارند. فرش و موکت نظافت سخت‌تری نسبت به سرامیک دارند. در تمیزکاری فرش و موکت، لازم است لکه‌برداری، شستشو و استفاده از مواد شیمیایی مخصوص برای حذف لکه‌ها انجام شود. انجام این کار زمان و انرژی زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین سطح قیمت نظافت آن بیشتر است. در مقابل، تمیزکاری سطوح سرامیکی معمولا آسان‌تر است. برای مثال استفاده از وسیله‌ای مانند بخارشو کافی است تا سطح سرامیکی را تمیز کرد. از آنجا که تمیزکاری سرامیک ساده‌تر است و نیاز به تجهیزات و مواد خاص کمتری دارد، هزینه آن نسبت به فرش و موکت کمتر خواهد بود.

قیمت نظافت راه پله

قیمت نظافت راه پله نیز مانند قیمت نظافت منزل به برخی عوامل بستگی دارد که به بیان هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

 اندازه و تعداد پله‌ها

اندازه راه پله نقش به سزایی در تعیین قیمت دارد. راه پله با ابعاد عریض‌تر و بزرگ‌تر به زمان و تلاش بیشتری برای تمیز کردن نیاز دارد که می‌تواند در مقایسه با راه پله کم عرض و کوچک‌تر هزینه بیشتری را به همراه داشته باشد. تعداد پله‌های راه پله نیز به طور مستقیم بر حجم کار نظافتچی تاثیر می‌گذارد. منزل با تعداد پله‌های بیشتر نیز به زمان و نیروی بیشتری برای تمیز کردن نیاز دارد که همین موضوع بر نرخ قیمت موثر است.

وضعیت راه پله و نوع مواد کفپوش

وضعیت راه پله نیز یکی از عوامل موثر بر نرخ قیمت است. اگر راه پله دارای لکه‌های زیاد و کهنه و عمیق باشد به میزان زمان زیادی برای نظافت نیاز خواهد بود. نوع مواد کفپوش مورد استفاده در راه پله نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر سطح قیمت است. ممکن است از مواد مختلف مانند سرامیک، پارکت یا سنگ در پله‌ها استفاده شده باشد، بسته به نوع مواد استفاده شده در پله و دیوارهای پله قیمت نظافت متفاوت می‌شود.

تمیز کردن پله

تعداد طبقه‌های ساختمان

تعداد واحدهای مسکونی نیز تاثیر به سزایی در قیمت نظافت راه پله و فضاهای مشترک دارد. هر چه تعداد واحدها در یک ساختمان بیشتر باشد، مساحت فضاهای مشترک مانند راهروها، راه پله‌ها و لابی‌ها بیشتر می‌شود. تمیز کردن این مناطق مشترک به زمان بیشتری نیاز دارد. مهم است که هنگام درخواست قیمت، جزئیات خاص ساختمان از جمله تعداد واحدها و طبقات را به ارائه دهندگان خدمات نظافت اعلام کنید. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا قیمت را بر اساس اندازه و پیچیدگی مناطق مشترکی که نیاز به تمیز کردن دارند، تخمین بزنند.

پارکینگ و حیاط

در صورتی که منزل دارای حیاط و پارکینگ باشد هزینه نظافت این دو مکان نیز بر روی هزینه کلی موثر خواهد بود.

مدت زمان مورد نیاز برای نظافت راه پله

مدت زمان نظافت راه پله می‌تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت تمیز کردن آن داشته باشد. اگر راه پله بزرگ‌تر و بیشتر باشد، نیازمند زمان و تلاش بیشتری برای نظافت است. همچنین، اگر راه پله دچار لکه‌های زیاد و عمیق باشد، باز هم نیاز به زمان بیشتری برای تمیز کردن خواهد بود. در نتیجه، مدت زمان لازم برای تمیزکاری راه پله بر نرخ قیمت موثر است.

ضد عفونی کردن پله

ضد عفونی کردن پله نیز یکی از عواملی است که بر نرخ قیمت تاثیرگذار است. بعد از اینکه کرونا در کشور شیوع پیدا کرد نیاز به ضدعفونی کردن مکان‌هایی مانند راه‌پله‌ها مورد توجه قرار گرفت. بنابراین، اگر بخواهید شرکت خدماتی نظافتی پله‌ها را ضدعفونی کند این کار مستلزم پرداخت هزینه اضافه‌تری خواهد بود.

نظافت منزل

شرکت خدماتی نظافتی ایرانیان

تا به اینجای متن در خصوص قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله صحبت کردیم و مهم‌ترین عواملی که بر روی نرخ هزینه موثر هستند را بیان نمودیم. در این بخش، قصد داریم یکی از بهترین شرکت‌های خدماتی نظافتی را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال شرکت خدماتی نظافتی مطمئن برای تمیز کردن و نظافت منزل و راه پله خود هستید، بهترین گزینه برای انتخاب شرکت خدماتی نظافتی ایرانیان است. این شرکت، با سابقه و تجربه بالا در زمینه نظافت، تضمین می‌کند که با انتخاب آن، بهترین نتیجه را در نظافت خانه و پله‌های منزل خواهید داشت. شرکت خدماتی ایرانیان با بهره‌گیری از تیمی مجرب و متعهد، آماده نظافت کامل و دقیق در مناطق مختلف خانه، شستشوی کف‌ها، پاکسازی لکه‌ها و ضدعفونی کردن سطوح به عنوان بخش‌هایی از خدمات ارائه شده هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو