بهترین آلت کوین های بازار ارز دیجیتال را بشناسید!

بهترین آلت کوین های بازار ارز دیجیتال را بشناسید!


منبع: ایران ناز

1

1402/12/28

14:44


بهترین آلت کوین های بازار ارز دیجیتال را بشناسید!

بهترین آلت کوین های بازار ارز دیجیتال را بشناسید!

 

بهترین آلت کوین های بازار ارز دیجیتال در حال حاضر عبارتند از: اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین، سولانا، مونرو، کاردانو و ریپل.

 

البته ممکن است از جهات مختلف، برخی آلت کوینها پتانسیل و برتری ویژه ای نسبت به ارزهای گفته شده داشته باشند.

 

بهترین آلت کوین

 

با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی بهترین آلتکوین ها بپردازیم. به راستی بهترین آلت کوین چیست؟

 

ارز همانطور که اطلاع دارید، از زمان ظهور ارزهای دیجیتال در سال 2008، قلمرو دارایی های دیجیتال به یک بازار مالی پرسود با پتانسیل گسترده تبدیل شده است و به عبارتی این چشم انداز شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است.

 

طبیعتا این پیشرفت ها در سال 2015  با به وجود آمدن اتریوم چندین برابر شد؛ به این ترتیب سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال شروع به استفاده از پلتفرم اتریوم برای ابتکارات خود کردند.

 

سپس با گسترش بازار فراتر از بیت کوین، نیاز به تعیین این ارزهای دیجیتال جایگزین به وجود امد و از این رو اصطلاح “Altcoins” یا “Alternative Coins” ابداع شد و افراد استفاده از آن ها را نیز آغاز کردند، به این ترتیب تعداد زیادی از آلت‌کوین‌ها این روز ها در بازار به وجود آمده اند که هر کدام  اهداف خاص خودشان را دنبال می کنند، بدیهی است که این رزش گذاری این آلت کوین ها منوط به کاربرد و پذیرش آنها است.

 

به همین دلیل در این مقاله ، چندین آلت کوین برجسته را  به شما معرفی می کنیم و به سوالاتی از قبیل کاردانو چیست؟ پاسخ می دهیم، تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری قانع‌کننده‌ای را ، چه برای سرمایه گذاری کوتاه‌مدت چه سرمایه‌گذاری بلندمدت  برای شما فراهم می کند.

 

پس اگر قصد سرمایه گذاری در این فضا را دارید، یا سولاتی برای شما هم پیش آمده، این مقاله را با دقت بخوانید زیرا برای شما نوشته شده است؛ مطمئن باشید از خواندن آن پشیمان نمی شوید.

 

اتریوم

اتریوم یکی از اساسی ترین ارز های بازار دیجیتال محسوب می شود که به خاطر برجستگی، ارزش و تطبیق پذیرمشهور شده است  و مسلماً به عنوان برترین ارز جهانی در صدر جدول قرار میگیرد.

 

این ارز از زمان آغاز به کار خود در سال 2015، اکوسیستمی را برای توسعه برنامه‌های کاربردی نوآورانه تقویت می‌کند؛ خوب است بدانید همانطور که اتریوم به رشد خودش در سال های قبل ادامه داده است، به نظر می‌رسد هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای وجود ندارد که مانع از سیر صعودی آن در سال 2023 شود.

 

در نتیجه، اتریوم که با مفهوم و نام سکه ETH نیز شناخته می شود، به عنوان یک دارایی دیجیتال محوری با پتانسیل سودآوری در سال آینده ظاهر می‌شود.

 

آلت کوین

 

 اتریوم علیرغم کاهش حدود 70 درصدی نسبت به اوج خود در سال 2021، انعطاف پذیری خود را از طریق تحلیل های فنی و بنیادی نشان می دهد و راه را برای پیشرفت های افزایشی و امکان رسیدن به اوج قیمت های جدید هموار می کند، به این ترتیب این ابزار می تواند یکی از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در بازار دیجیتال محسوب شود.

 

بی ان بی یا بایننس کوین

بی ان بی نیز به عنوان یک توکن ابزاری جدایی ناپذیر برای تسهیل تراکنش های شبکه و ارائه مشوق هایی مانند تخفیف برای استفاده از خدمات در اکوسیستم شبکه بایننس عمل می کند.

 

خوب است بدانید بایننس کوین که توسط صرافی معروف Binance صادر شده است، در حوزه رمزنگاری اهمیت  بسیار زیایی دارد، به طوئری که  در زمان تهیه پیش نویس این مقاله، بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در سطح جهان شناخته می شود.

 

در پایان لازم به ذکر است قیمت سکه BNB در حال حاضر در حدود 300 دلار است که کاهش قابل توجهی نسبت به اوج آن 686 دلار در سال 2021 است.

 

علیرغم این افت، احتمال تجدید حیات در بازار چشم انداز مساعدی برای کسب سود قابل توجه از این سکه را نشان می دهد، پس اگر به دنبال بهترین ها هستید، بی ان بی را فراموش نکنید.

 

رمز ارز مونرو

اگر از ما بپرسند مونرو چیست اکنون باید گفت مونرو به عنوان یک آلتکوین قدیمی و محبوب در سال‌های اخیر همواره در بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر از نظر محبوبیت در بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

 

این ارز دیجیتال به دلیل توانایی آن برای اطمینان از پنهان ماندن تراکنش ها و سطح بالایی از حریم خصوصی که به کاربران خود ارائه می دهد، مورد توجه قرار گرفته است.

 

فناوری پشت مونرو ناشناس بودن و غیرقابل ردیابی کامل را برای کاربران خود تضمین می کند. برخلاف برخی از ارزهای دیجیتال، مونرو را می توان با استفاده از یک لپ تاپ استاندارد استخراج کرد، و این امر ماینینگ را به روی مخاطبان بیشتری فراتر از ماینرهای حرفه ای باز می کند.

 

انتشار سکه‌های جدید مونرو (XMR) عمداً تدریجی است و تضمین می‌کند که ارزش ارز دیجیتال ثابت بماند. پیش بینی می شود که تقریباً 117 سال طول می کشد تا مقدار کل XMR در گردش نسبت به مقدار اولیه آن دو برابر شود.

 

بلاک چین مونرو به طور منحصر به فردی سازگار است و اندازه بلوک ثابتی ندارد. این انعطاف پذیری امکان رشد اندازه بلوک ها را در کنار حجم تراکنش ها فراهم می کند.

 

Monero همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون به خطر انداختن دارایی‌هایشان، یک عکس فوری از حساب خود را برای اهداف راستی‌آزمایی با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

این ویژگی به ویژه برای نشان دادن مالکیت یک مقدار XMR خاص برای تراکنش ها و در عین حال تضمین امنیت دارایی ها مفید است.

 

مونرو چیست

 

با این حال، ویژگی‌های قوی حریم خصوصی مونرو منجر به پذیرش آن برای فعالیت‌های غیرقانونی، به‌ویژه در وب تاریک شده است و نگرانی‌هایی را در مورد استفاده از آن افزایش داده است.

 

علی‌رغم تلاش‌ها برای دموکراتیک کردن استخراج، داده‌ها حاکی از آن است که حدود 43 درصد از استخراج مونرو تحت سلطه چند استخر بزرگ است که مفهوم فرصت‌های استخراج برابر را به چالش می‌کشد.

 

علاوه بر این، عدم پشتیبانی بسیاری از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری، امنیت مونرو را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال چالش‌برانگیزتر می‌کند. این محدودیت، تلاش‌ها برای حفاظت از دارایی‌های XMR را پیچیده می‌کند.

 

ریپل

خوب است بدانید ریپل به‌عنوان یک سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین عمل می‌کند که انتقال وجه بین‌المللی را تسهیل می‌کند و دارای مشارکت‌های متعدد با نهادهای اقتصادی مختلف مناسب است.

 

این ابزار که به عنوان یک جایگزین قانع کننده برای چارچوب های پرداخت سنتی به شمار می رود، به دلیل توانایی خود در کاهش کارمزدها و تسریع پردازش تراکنش هابسیار متمایز گشته است.

 

علیرغم اینکه ارزش معاملاتی فعلی توکن ریپل تقریباً 90 درصد کمتر از اوج خود در سال 2018 (3.4 دلار) است ، شناخت وضعیت آن به عنوان یکی از امن ترین و جاه طلبانه ترین ارزهای دیجیتال ضروری است.

 

از این رو، ارزش فعلی آن 0.4 دلار (در زمان نگارش) احتمالاً ارزش ذاتی آن را دقیقاً منعکس نمی کند.

 

علاوه بر این، توکن ریپل جایگاه خود را به عنوان ششمین ارز دیجیتال ارزشمند در سطح جهان تضمین می کند. با توجه به این موضوع، ارز بسیار کارآمد ریپل، پتانسیل پیشی گرفتن از قله های قبلی را دارد.

 

دو عامل اصلی این ادعا را تأیید می کند. اولاً، ریپل از لحاظ تاریخی همگامی با بازار ارزهای دیجیتال را نشان داده است و نوساناتی را همزمان با سایر سکه‌ها و توکن‌ها تجربه می‌کند.

 

ثانیاً، نبرد حقوقی مداوم بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از دسامبر 2021 بر عدم اطمینان پیرامون مسیر آینده آن تأکید می کند.

 

با این حال، هر دو طرف اخیراً به دنبال حل و فصل زودهنگام از طرف دادگاه هستند و به این ترتیب با پیش بینی یک نتیجه مطلوب، ریپل آماده از سرگیری فعالیت های خود و پیشبرد اهداف خود است و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین آلت کوین های بازار ارز دیجیتال یاد کرد.

 

بهترین آلت کوین ارز دیجیتال

 

سولانا

مزیت سولانا نسبت به رمز ارز قوی و قدیمی ای مانند لایت توکن چیست؟ باید بگوییم سولانا نیز به عنوان  یکی از سریعترین انواع شبکه های قراردادهای هوشمند و یک آلت کوین برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال ظاهر می شود که ذکر نام آن به دلیل موقعیت‌های اولیه قابل توجه سولانا در بازار، با نشانه‌هایی که به پتانسیل آن برای پیشرفت تدریجی مجدد اشاره می‌کند، ضروری است.

 

البته در پایان سال 2022 شاهد اتفاقات ناگواری در شبکه سولانا بودیم، به طور مثال دخالت صرافی FTX در بسیاری از فعالیت‌های متقلبانه منجر به سرقت دارایی کاربران شد.

 

حضور این صرافی در اکوسیستم شبکه سولانا همچنین باعث کاهش ارزش سولانا شد و آن را به خروج از رتبه بندی 10 ارز دیجیتال برتر پس از مدت زمان تصدی سولانا سوق داد.

 

با این حال، در اواخر سال 2022 و سال 2023 ، سولانا انعطاف پذیری خود را به عنوان یک شبکه قدرتمند به نمایش گذاشت و علیرغم این شکست ها در مسیر رشد خود ادامه داد.

 

درپایان خوب است بدانید دارای سازگاری با طیف وسیعی از فناوری‌های رمزنگاری معاصر، شامل DeFi و Web 3.0 است.

 

همچنین قابل ذکر است که بیش از 300 پروژه بر روی پلت فرم سولانا طراحی شده است؛ به این ترتیب می تواند تاثیر بسیار خوبی در سرمایه شما بگذارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو