اظهارات ملیکا شریفی نیا درباره مجری‌گری

منبع: فیگار

4

1402/12/28

18:16


ملیکا شریفی نیا ، بازیگر سینما و تلویزیون، در حال حاضر مجری برنامه کودک شو در تلویزیون است و شب گذشته اظهار جالبی در این رابطه داشت.

اظهارات ملیکا شریفی نیا درباره مجری‌گری

ملیکا شریفی نیا ، بازیگر سینما و تلویزیون، در حال حاضر مجری برنامه کودک شو در تلویزیون است و شب گذشته اظهار جالبی در این رابطه داشت.

او شب گذشته اعلام کرد اگرچه تجربه اجرا برای او سخت‌ترین کار بوده، اما به هر حال از آن پشیمان نیست. «ملیکا شریفی‌نیا» در یک گفت‌وگو درباره تجربه اجرا در تلویزیون و چالش‌هایی که با حضور در این برنامه به عنوان مجری روبرو شده، توضیحاتی ارائه کرده است.

او می‌گوید کار اجرا به نظرش سخت است و نیازمند اعتماد به نفس بالا دارد؛ اما این کار به طور همزمان اعتماد به نفس را تقویت می‌کند و چالش‌برانگیز است؛ زیرا هر عاملی امکان دارد باعث برهم‌ریختگی شما و حتی یک روز بدحالتی می‌تواند باعث از دست دادن کامل آن صحنه شود. به همین دلیل همیشه باید سعی کنید روحیه‌تان را بالا نگه دارید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اظهارات ملیکا شریفی نیا درباره مجری‌گری

به‌نظر «شریفی‌نیا»، کار در تلویزیون نسبت به سینما سخت‌تر است و فداکاری بیشتری نیاز دارد؛ اما او تأکید می‌کند که از تجربه اجرا پشیمان نیست و می‌گوید:

البته که مجری‌گری تجربه سختی است و به نظرم سخت‌ترین کاری بود که تاکنون انجام دادم؛ اما این حوزه جذابیت‌های خود را دارد و زمان کاری برایم بسیار مهم است و واقعا زندگی را متحول می‌کند. قبل‌تر، من به‌طور مستقیم با بچه‌ها در ارتباط بودم، اگرچه ارتباطم معمولا مرتبط با کارهایی بود که درباره کودکان برگزار می‌شد یا با عروسک‌ها بود. در برنامه کودک شو من ارتباط مستقیم با کودکان ندارم و بیشتر با والدینشان در ارتباط هستم.

ملیکا شریفی نیا

«ملیکا شریفی نیا» درباره واکنش‌ها به حضور بازیگران به عنوان مجری در تلویزیون، از جمله «محمدرضا گلزار»، «جواد رضویان» و «مهران غفوریان»، بیاناتی داشت. او گفت:

من نقدها را ندیده‌ام و البته نقدی که به آقای «گلزار» می‌شود، با من ارتباطی ندارد. من با توجه به دانسته‌ها و علم خود این جایگاه را پذیرفته‌ام و تاکنون هیچ انتقادی درباره خودم ندیدم. من با داشتن دانش و علم در زمینه کودکان این کار را انجام می‌دهم و حالا که بازیگر هم هستم، می‌توانم در حوزه اجرا نیز فعالیت کنم. برای مثال، مانند این است که من به یک نفر نقاشی یاد می‌دهم، اما انتقاد کنند که چرا یک بازیگر نقاشی یاد می‌دهد.

در واقع، نقاشی و گرافیک اولین هنر زندگی من است و حالا که بازیگر هم هستم، در حوزه اجرا نیز فعالیت می‌کنم. در نتیجه، من دانش کافی در زمینه کودکان دارم و به عنوان یک بازیگر هم در این حوزه فعالیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور بازیگران مختلف سینما به عنوان مجری در تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو