عادل فردوسی پور بازنشسته شد

منبع: فیگار

3

1402/12/29

14:42


پس از برنامه نود (90)، عادل فردوسی پور با برنامه فوتبال 120 در صدا و سیما حضور داشت و با پایان قرارداد او، این برنامه به تیم جدیدی سپرده خواهد…

عادل فردوسی پور بازنشسته شد

پس از برنامه نود (90)، عادل فردوسی پور با برنامه فوتبال 120 در صدا و سیما حضور داشت و با پایان قرارداد او، این برنامه به تیم جدیدی سپرده خواهد شد.

تقریبا چند سال تا به بازنشستگی «فردوسی پور» باقی مانده بود، اما او تصمیم گرفت برای آغاز زودتر کارهای مربوط به بازنشستگی خود اقدام کند. به طور رسمی، «فردوسی پور» از صدا و سیما بازنشسته شده و در حال حاضر به عنوان یک فرد آزاد در حوزه رسانه‌ای فعالیت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازنشسته شدن عادل فردوسی پور

عادل فردوسی‌پور، گزارشگر، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی، از سال 1372 با فعالیت در روزنامه‌نگاری ورزشی کار خود را آغاز کرد. او سپس به عنوان گزارشگر ورزشی در تلویزیون مشغول به کار شد. شهرت او پس از گزارشگری در جام جهانی فوتبال 1998 افزایش یافت و در سال 1378 برنامه 90 را برای بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد.

عادل فردوسی پور

او تا سال 1397 برنامه 90 را اجرا کرد که به عنوان یکی از برنامه‌های پرمخاطب و برتر صدا و سیما شناخته می‌شد. «فردوسی‌پور» همچنین تهیه‌کننده برنامه‌های معروف دیگری مانند فوتبال 120 و فوتبال 360 است. در 28 اسفند 1402، رسانه‌ها از بازنشستگی او از صدا و سیما خبر دادند.

«عادل فردوسی‌پور» به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی ایران شناخته می‌شود و جوایزی مانند بهترین گزارشگر فوتبال، بهترین مجری و بهترین چهره تلویزیونی را در جشنواره‌های مختلف به دست آورده است. او علاوه بر تهیه و اجرای برنامه‌های فوتبالی در تلویزیون و فضای مجازی، به عنوان مدرس زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازنشستگی «عادل فردوسی‌پور» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو