علت رنگ نگرفتن تاتو لب و ابرو چیست؟

علت رنگ نگرفتن تاتو لب و ابرو چیست؟


منبع: نم نمک

1

1402/12/29

06:43


در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، علت رنگ نگرفتن تاتو لب و علت رنگ نگرفتن تاتو رژ لب و دلایل رنگ نگرفتن تاتو لب و علت ریزش رنگ تاتو لب و ترکیب رنگ تاتو لب و علت رنگ نگرفتن تاتو لب نی نی سایت و بهترین رنگ برای تاتو لب و علت رنگ نگرفتن تاتو خط چشم و مراحل پوسته ریزی تاتو لب و ترمیم تاتو رژ لب و مراحل تاتو لب در نم نمک.

علت رنگ نگرفتن تاتو لب و ابرو چیست؟

دلایل رنگ نگرفتن تاتو لب و ابرو چیست؟

ایجاد شکل های دائمی با ماندگاری طولانی بر روی پوست تاتو می باشد ، که برای زیبایی استفاده می شود. رنگ نگرفتن تاتو یکی از مشکلات تاتو ارتیست ها و مراجعین است.

علت رنگ نگرفتن تاتو لب و ابرو چیست؟

علت رنگ نگرفتن تاتو لب و ابرو چیست؟

در ادامه اصلی ترین دلایل رنگ نگرفتن تاتو و به خصوص تاتو ابرو رو برای شما بیان خواهیم کرد.

علت رنگ نگرفتن تاتو لب

دلایل رنگ نگرفتن تاتو

به طور کلی دلایل رنگ نگرفتن تاتو (میکروپیگمنتیشن صورت) بر سه نوع است؛

1- نوع اول رنگ نگرفتن تاتو

در این حالت حتی باو وجود رعایت ترکیب رنگ صحیح ، پوست مشتری رنگ نمی گیرد. فرقی هم نمی کند لب باشد یا ابرو یا خط چشم راست باشد یا چپ (هر دو ابرو یا هر دو خط چشم و لب ها رنگ نمی گیرند). علت رنگ نگرفتن این پوست ها عبارت است از؛

الف) عوامل داخلی رنگ نگرفتن تاتو شامل :

ب) عوامل بیرونی شامل :

  • جنس پوست
  • رنگ پوست
  • رنگ تاتو
  • میزان قرار گرفتن در برابر نور خورشید
  • افتاب گرفتن
  • استخر رفتن زیاد
  • مصرف کرم ها و محصولات لایه بردار

ج) عوامل مرتبط با مهارت تاتوکار شامل :

  • فشار دست کم
  • فشار دست زیاد
  • روشن بودن رنگ تاتو
  • دفعات زدن کم
  • مصرف بی حسی زیاد
  • بیرون بودن زیاد سوزن

علت رنگ نگرفتن تاتو لب

2- نوع دوم علت نگرفتن تاتو

نوع دوم رنگ نگرفتن تاتو روی پوست مربوط به حالتی است که یک ابرو یا یک چشم رنگ می گیرد اما ابرو یا چشم دوم رنگ نمی گیرد. این مسئله چندین دلیل دارد که در ادامه به طور مفصل به آن ها پرداخته ایم.

الف) وقتی سوزن وارد لایه میانی و بافت چربی می شود و خونابه یا آب میان بافتی پوست به سطح پوست می رسد ، خونابه وارد سوزن می شود و ما همان سوزن را وارد تشتک می کنیم… .

در واقع خونابه و آب میان بافتی را وارد رنگ درون تشتک می کنیم و آن رنگ توانایی خود را برای نفوذ به لایه های پایینی از دست می دهد. پس برای جلوگیری از این مشکل حتما قبل از اینکه سوزن را داخل تشتک بزنید آن را با پنبه تمیز کنید (قسمت سوزن دستگاه را به حالت اریب روی پنبه مرطوب بگیرید تا رنگ داخل سر پلاک یا کارتریج کاملا خالی شود).

ب) کند شدن سوزن حین کار نیز دلیل مهم دیگری است که به دلایلی مثل :

  • سفت و ضخیم بودن پوست مشتری
  • برخورد سوزن به انتهای تشتک رنگ
  • مدت زمان کار زیاد با سوزن.

در این موارد سوزن کند می شود و اگر نوک سوزن را زیر ذره بین بگذاریم ، مشاهده می کنیم که کج شده است. وقتی سوزن به این حالت می رسد دیگر نمی تواند خوب روزنه ایجاد کرده و کاشت رنگ را انجام دهد. در این شرایط می بایست سوزن را تعویض کرد.

3- عامل سوم رنگ نگرفتن تاتو

این عامل مربوط است به ،

اگر مشتری شما یکی از موارد فوق را دارا است ، ممکن است قسمتی از پوستش به خاطر حمله های عصبی به طور موقت فلج شده باشد و در آن قسمت رنگ پذیری صورت نگیرد. برای این افراد وقتی پوست رنگ تاتو را بخود نمی گیرد ، باید حدود یک ربع الی نیم ساعت به وی استراحت بدهیم. مشتری یک لیوان آب خنک بنوشد ، دراز بکشد و چشم هایش را ببندد و بعد از آن مجدد کار را ادامه دهیم.

علت رنگ نگرفتن تاتو لب

4- محصولات غیر استاندارد میکروپیگمنتیشن چگونه باعث رنگ نگرفتن تاتو می شوند

استفاده از دستگاه و کارتریج میکروپیگمنتیشن غیر استاندارد یکی از دلایل عمده رنگ نگرفتن میکروپیگمنتیشن است زیرا کارتریج و دستگاه استاندارد مطلقاً باعث تخریب پوست نگردیده و سوراخ های بسیار ظریف ، منظم و یکنواخت در سطح پوست ایجاد می کند که منجر به کاشت صحیح رنگدانه در زیر پوست می گردد. محل دقیق کاشت رنگدانه و عدم تحریب پوست در این پروسه از عوامل بسیار مهم در رنگ پذیری تاتو و ماندگاری میکروپیگمنتیشن است.

استفاده از مواد بی حسی که حاوی مقادیر زیادی لیدوکایین هستند نیز دلیلی برای عدم رنگ پذیری تاتو است چرا که ماده لیدوکایین خود اثر رنگ بری دارد.

استفاده از رنگ تاتو تقلبی و یا تاریخ گذشته هم دلیل دیگری برای رنگ نگرفتن میکروپیگمنتیشن محسوب می شود. قطعا کیفیت پیگمنت رنگ ها در ماندگاری رنگ تاتو تاثیر دارد. بعضی از رنگها بسیار رقیق هستند یعنی تعداد پیگمنت موجود در هر قطره رنگ تاتو کمتر از حد استاندارد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو