این تست شخصیت نشون میده متولد هر ماه چه مشکلات روانی دارن | اگه میخوای خودتو بشناسی کلیک کن

1

1402/12/29

10:59


این تست شخصیت نشون میده متولد هر ماه چه مشکلات روانی دارن | اگه میخوای خودتو بشناسی کلیک کن

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست شخصیت ابزار ارزشمندی است که به ما کمک می‌کند تا ذهنیت خود و آنچه ما را منحصر به فرد می‌کند بهتر درک کنیم. تست شخصیت می توانند به ما کمک کنند تا نقاط قوت، ضعف، علایق و ترجیحات خود را تعیین کنیم. تست شخصیت ابزاری است که به طور ویژه طراحی شده است تا به شما در درک بهتر طرز تفکری که مشخصه شماست کمک کند. تست شخصیت شامل شناسایی یک عنصر خاص در بین چندین تصویر و پاسخ به سوالات بر اساس این تصویر است. از پاسخ های ارائه شده می توان برای تعیین وضعیت فعلی ذهن و ترجیحات شخصی استفاده کرد.تست شخصیت جالب را در این صفحه بخوانید.

خلق و خوی افراد بستگی به عوامل بسیاری دارد که یکی از آنها فصل تولد است، به همین دلیل خلق و خوی افراد متولدین هر فصل از سال تفاوت هایی با یکدیگر دارد.

علت این که فصل تولد روی رفتار افراد تاثیر گذار است، به دلیل میزان دوپامین و سروتونین فصل های مختلف می باشد. این میزان از هورمون ها در فصل های مختلف، متفاوت است و اثر بلند مدتی روی نوزادان متولد شده خواهد داشت.

زمانی که در شکم مادرتان بودید، هر چیزی که مادرتان تجربه می کرد را شما نیز تجربه می کردید. مثلاً اگر مادر در دوران بارداری با افسردگی فصلی روبرو باشد، احتمال این که فرزند او نیز بعد از به دنیا آمدن این مشکل را به همراه داشته باشد، بیشتر است.

معمولاً تأثیر پذیری جنین در ماه های اولیه بسیار زیاد است. ماه تولد او نیز می تواند روی شخصیت او تاثیرات بسیار گسترده داشته باشد.

متولدین فصل های سال هر یک چه خلق و خویی دارند ؟

محققان به این نتیجه رسیدند که ماه تولد می تواند الگوهای رفتاری خاصی را در افراد به وجود بیاورد.

خلق و خوی متولدین فصل بهار

افراد متولد فصل بهار، فرقی ندارد که در کدام یک از سه ماه به دنیا آمده باشند، عموما انسان های خوشبین تری نسبت به فصل های دیگر می باشند اما از طرفی خطر ابتلا به افسردگی خصوصاً برای افراد متولد اردیبهشت و اوایل خرداد بیشتر خواهد بود. متولدین بهار و تابستان بیشتر در معرض بیش فعالی هستند، سطح انرژی و مثبت اندیشی آن ها نیز بالاتر است.

خلق و خوی متولدین فصل تابستان

افراد متولد فصل تابستان یعنی متولدین ماه تیر و مرداد و شهریور عموما انسان های شادتری می باشند اما معمولاً احساسات آن ها پایدار نیست. حداقل مشکلی که این نوسانات احساسی به وجود می آورد، ممکن است باعث اختلال دوقطبی در بین آنان شود. ویژگی سریع و نوسانات مکرر بین حالات غمگین و شاد در افرادی که در تابستان متولد شده اند، بسیار بیشتر از افرادی است که متولد زمستان هستند. افراد متولد تابستان کمی تند خوتر می باشند و زودتر تغییر روحیه می دهند. واکنش های مثبت در متولدین تابستان و بهار بیشتر است.

خلق و خوی متولدین فصل پاییز

افراد متولد پاییز که در ماه های مهر، آبان و آذر متولد شده اند، از لحاظ احساسی ثبات دارند اما زود کلافه می شوند. در حالی که افراد متولد زمستان یعنی دی، بهمن و اسفند کمتر با کلافگی ها روبه رو خواهند شد. یافته ها نشان می دهد افراد متولد پاییز کم تر در معرض افسردگی نسبت به افراد متولد زمستان می باشند.

خلق و خوی متولدین فصل زمستان

افراد متولد زمستان بیشتر در معرض بیماری هایی مثل اسکیزوفرنی، اختلال افسردگی فصلی، افسردگی معمولی و دوقطبی قرار دارند. افراد متولد زمستان معمولا آرام تر می باشند. افرادی که در زمستان متولد شدند، راحت تر از فصل های دیگر دچار کلافگی می گردند.

البته هیچ کدام از اطلاعات بالا در مورد همه افراد صدق نمی کند اما معمولاً اکثریت چنین رفتاری را از خودشان نشان می دهند. درجه شخصیتی می تواند از ژن نیز به ارث برده شود.

بنابراین هیچ وقت نمی توان نظر ثابت و قطعی در این مورد داشت اما در حال می توان کلیت رفتارها را تا حدی مشخص کرد.

پس در کل اگر دچار اختلال رفتاری هستید، باید علاوه بر عوامل محیطی و فصل تولد، به ژنتیک خود نیز توجه داشته باشید تا بتوانید قضاوت بهتری نسبت به رفتارهای خود داشته باشید.خلق و خوی متولدین فصل زمستان

افراد متولد زمستان بیشتر در معرض بیماری هایی مثل اسکیزوفرنی، اختلال افسردگی فصلی، افسردگی معمولی و دوقطبی قرار دارند. افراد متولد زمستان معمولا آرام تر می باشند. افرادی که در زمستان متولد شدند، راحت تر از فصل های دیگر دچار کلافگی می گردند.

منبع: سرگرمی روز

با این تست شخصیت میفهمی عشق آینده ات کیه | اول چی دیدی؟

تست شخصیت

تست شخصیت شناسی یک ابزار مفید برای شناخت بهتر از خود و دیگران است. این تست‌ها بر اساس نظریات روانشناسان معروف مانند یونگ طراحی شده‌اند و افراد را به تیپ‌های شخصیتی مختلف تقسیم می کند.

دختر

معشوق بعدی شما شما را بسیار دوست خواهد داشت و از شما مراقبت خواهد کرد

روح شما با عشق خالصانه تغذیه خواهد شد . وقتی عاشق می‌شوید، هر دوی شما می‌دانید چگونه حداکثر راحتی را برای یکدیگر به ارمغان بیاورید. علاوه بر این، شما هر دو یکدیگر را درک می کنید. بنابراین، عشق آینده ممکن است به پایان خوشی منجر شود.

یوزپلنگ

شما همیشه از خلق و خوی آرام برای عشق ورزی استفاده می کنید و نیازی به عشق ندارید که برای شما ارزشی داشته باشد.

بنابراین عشق تاثیر چندانی در زندگی شما نخواهد داشت، اما تمام تلاش خود را می کنید تا این شخص را خوشحال کنید. اگر پسر هستید مردی بسیار مسئولیت پذیر خواهید بود که از سختی و رنج برای کسی که دوستش دارید نمی ترسید. بنابراین می توان گفت که عشق بیشتر از غم و اندوه برای شما شادی به ارمغان می آورد.

پرنده ها

عشق تا حد زیادی بر مسیر تحصیلی شما تأثیر می گذارد، بنابراین اگر می خواهید مدرک بالاتری بگیرید، باید بین عشق و مطالعه زمان بگذارید.

وقتی عاشق می‌شوید ، به راحتی حواس‌تان پرت می‌شود، زیرا باید به مسائل زیادی فکر کنید که بزرگ‌ترین آنها انتخاب بین عشق و مطالعه است. صرف نظر از میزان عشق بین شما و شریک زندگیتان، باید در انتخاب آنچه برای شما ضروری است منطقی باشید یا اینکه آیا می توانید هر دو را خنثی کنید. به طور خلاصه، عشق بعدی شما اضطراب و تردید زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

چشم انداز کوه ها، جنگل ها و درختان

شاید چیزی که در حال حاضر بیشترین تأثیر را بر زندگی شما دارد، شغل شما باشد

شما می خواهید در محل کار به موفقیت های زیادی برسید، اما پس از عاشق شدن با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. شما در پیگیری زمان کاری خود مشکل دارید و توانایی شما برای کنترل خود به تدریج ضعیف می شود. شما می خواهید زمان بیشتری را با فردی که دوست دارید بگذرانید، اما این بدان معناست که شغل شما در رتبه دوم قرار می گیرد. کاری که قبلاً خیلی خوب انجام می دادید، اما بعد از عاشق شدن، خیلی گیج می شوید و اغلب اشتباه می کنید. اگر نتوانید بین عشق و کار تعادل برقرار کنید، می ترسم روزی همه چیز را از دست بدهید. عشق کمی شما را خوشحال می کند، اما شما را بسیار غمگین می کند.

منبع: مکتوب نامه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو