تست شخصیت امروز رو از دست بدی باختی! | در موقعیت سخت زندگی عملکردت رو بسنج

1

1403/1/18

10:15


تست شخصیت امروز رو از دست بدی باختی! | در موقعیت سخت زندگی عملکردت رو بسنج

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست شخصیت ابزار ارزشمندی است که به ما کمک می‌کند تا ذهنیت خود و آنچه ما را منحصر به فرد می‌کند بهتر درک کنیم. تست شخصیت می توانند به ما کمک کنند تا نقاط قوت، ضعف، علایق و ترجیحات خود را تعیین کنیم. تست شخصیت ابزاری است که به طور ویژه طراحی شده است تا به شما در درک بهتر طرز تفکری که مشخصه شماست کمک کند. تست شخصیت شامل شناسایی یک عنصر خاص در بین چندین تصویر و پاسخ به سوالات بر اساس این تصویر است. از پاسخ های ارائه شده می توان برای تعیین وضعیت فعلی ذهن و ترجیحات شخصی استفاده کرد. تست شخصیت جالب را در این صفحه بخوانید.

تست‌های روانشناسی شخصیت سفری جذاب به دنیای روان شما هستند که بر اساس آنچه برای اولین بار در یک تصویر می‌بینید، بینش‌های جالبی را در مورد عمیق‌ترین ترس‌ها، خواسته‌ها و ویژگی‌های شخصیتی شما آشکار می‌کنند. تست شخصیت‌ شناسی تصویری واقعا می‌تواند زوایای پنهانی شخصیت ما را نشان دهد به شرط آنکه خوب طراحی شده باشد! آیا از ویژگی های شخصیتی خود آگاه هستید؟ اغلب، شناخت خود می تواند به ما کمک کند تا به درک خودمان نزدیکتر شویم.

تست شخصیت عملکرد هنگام فشار و بحران

در دنیای وسیع اینترنت، اخیرا یک تست شخصیت توهم نوری فریبنده توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرده است و بحث‌های داغ و بی پایانی را در مورد جنبه‌های پنهان شخصیت ما به راه انداخته است. این تصویر جذاب که توسط میا یلین، خواننده TikTok به اشتراک گذاشته شده که تعداد ۴۵ هزار فالوور چشمگیر دارد، به موضوعی داغ در دنیای اینترنت تبدیل شده است و بینندگان را مجذوب و شیفته خود کرده است. ممکن است نتیجه این تست مهر تائیدی بر شناخت شما از خودتان باشد، یا حتی شما را شگفت‌زده کند.

تفسیر تست شخصیت عملکرد هنگام بحران و فشار

جزیره‌ای با شکل سر گربه می‌بینید که دو دریاچه کوچک چشمان آن را تشکیل می‌دهند. این معمای بصری گیج‌کننده هم چهره یک گربه و هم یک جزیره زیبا را نشان می‌دهد و به گفته میا، کلید این تست همان چیزی است که ابتدا توجه شما را به خود جلب می‌کند و نگاهی اجمالی به عملکرد درونی ذهن و قلب شما می‌اندازد.

اگر ابتدا جزیره را دیدید

برای کسانی که چشمانشان فورا به جزیره جلب شود، میا توضیح داد که این افراد از جمله افرادی هستند که دیگران را درک کرده و افرادی خوش مشرب و معاشرتی به شمار می‌روند.  اگر برای اولین بار جزیره را دیدید، پس شما فردی بسیار فهیم و برونگرا هستید، زیرا از تنهایی متنفرید، داشتن دوستان برای شما بسیار مهم است، و برای جلب رضایت آن‌ها تلاش زیادی خواهید کرد، از جمله تغییر زندگی خود. شخصیت یا حتی سرکوب و تحقیر خود.»

با این حال، میا هشدار می‌دهد که این سازگاری اغلب منجر به عدم قطعیت در تصمیم‌گیری می‌شود، به خصوص در لحظات حساس. این افراد خونگرم که با همه رفتاری دوستانه دارند، خود را در تار و پود عدم قطعیت گرفتار می‌یابند، به خصوص زمانی که با انتخاب‌های مهمی روبرو می‌شوند.

اگر ابتدا گربه را دیدید

از سوی دیگر، کسانی که ابتدا سر گربه را دیدند به عنوان موجوداتی آرام توصیف می‌شوند که به ندرت به خود اجازه می‌دهند خشمشان را آشکار کند. میا توضیح می‌دهد: «اگر برای اولین بار سر گربه را دیدید، پس شما کسی هستید که به ندرت با دیگران عصبانی می‌شود، حتی اگر احساس ناراحتی کنید، می‌توانید بخندید و لبخند بزنید زیرا تمام تلاش خود را می‌کنید تا از درگیری اجتناب کنید.»

با این حال، میا هشدار می‌دهد که در زیر این نمای بیرونی آرام، عزم شدیدی نهفته است. اگر این افراد را تحت فشار بیش از حد قرار دهید و یا از مرزهای آن‌ها عبور کنید، عواقب آن با شماست و خشم آن‌ها حد و مرزی نمی‌شناسد. او می افزاید «با این حال، اگر کسی واقعا اعصاب شما را به هم بزند یا از مرزهای شما عبور کند، هیچ چیز نمی‌تواند خشم شما را کنترل کند. همچنین شما فردی بالغ هستید و اغلب از دیدگاه دیگران فکر می‌کنید و در صورت لزوم اعتراف می‌کنید که اشتباه می‌کنید.»

اما اگر توانایی شما برای تصمیم‌گیری تحت فشار تنها مسئله مهم نباشد، چه؟ چه می‌شود اگر شخصیت شما بیش از آنچه که به نظر می‌رسد عمیق باشد؟ منتظر تست روانشناسی شخصیت بعدی ما در سایت ستاره باشید چون با انجام این تست‌های شخصیتی ممکن است همه چیزهایی که فکر می‌کردید در مورد خود می‌دانید را به چالش بکشد.

تست شخصیت گلبرگی از آرزو هایتان حرف می زند

تست شخصیت

یکی از این گلبرگ ها رو انتخاب کن.

همه ما در زندگی خود آرزوهایی داریم و می خواهیم هر چه سریعتر آنها را محقق کنیم. با این حال، زمان زندگی همیشه برای آنچه ما می خواهیم یکسان نیست و زمانی که با این جریان طبیعی هماهنگ نباشیم، ممکن است رنج بکشیم.پس با این تست شخصیت شناسی همراه ما باشید.

هیچ راه کاملاً مطمئنی برای پیش‌بینی وقایع زندگی وجود ندارد، اما همیشه می‌توانیم تصوری از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد و چه چیزی بسیار دور از واقعیت ماست داشته باشیم.

اگر چنین است، این مسابقه برای شما مناسب است. در تصویر زیر گلی با گلبرگ های رنگارنگ نشان داده شده است. کدام یک را ترجیح می دهی؟ 

یک عدد را انتخاب کنید و آن را در لیست زیر بیابید تا ببینید آیا بزرگترین آرزوی شما در حال حاضر نزدیک است یا خیر.

گلبرگ شماره 1:

برای اینکه آرزوی شما محقق شود، باید آن را به دست آورید. منطقه آسایش خود را ترک کنید   ، شجاع باشید و ریسک کنید، زیرا هیچ کس بدون نگرش درست به چیزی نمی رسد. آرزوی شما زمانی محقق خواهد شد که بخواهید برای آن بجنگید.

گلبرگ 2:

آرزوی شما به واقعیت نزدیک و نزدیکتر می شود. با این حال، برخی چیزها هنوز باید اتفاق بیفتد تا بتوانید درس هایی بیاموزید که به شما یاد می دهد برای  دستاوردهای خود ارزش قائل شوید  . قلب و ذهن خود را برای هر اتفاقی در زندگی باز کنید.

گلبرگ شماره 3:

آرزوی شما ممکن است نیاز به تعدیل با  واقعیت داشته باشد  . البته، ما نمی توانیم با افکار محدود کننده زندگی کنیم، اما همچنین نباید از واقعیت دور شویم و چیزهایی را آرزو کنیم که به سادگی اتفاق نمی افتد. روی اهداف ممکن تمرکز کنید.

گلبرگ شماره 4:

فرصت های زیادی برای برآورده کردن خواسته های شما وجود دارد، همه چیز به  نگرش شما بستگی دارد  . در مورد آنچه واقعاً در زندگی خود می خواهید عمل کنید و از افکار و رفتارهای منفی دور شوید.

گلبرگ شماره 5:

آرزوی شما به زودی محقق خواهد شد، اما به یک شرط: باید از افراد سمی و شایعات دوری کنید، زیرا عادات منفی شما را از داشتن آنچه بیشتر برای خود می خواهید باز می دارد. روی  چیزهای مثبت تمرکز کنید  و خیلی جلو خواهید رفت.

گلبرگ شماره 6:

شما از قبل آماده دریافت آرزوی خود هستید، بلوغ عاطفی و ذهنی همراه شما شده است. طولی نمی کشد که ثمره تمام کارهای شخصی که اخیرا انجام داده اید را می بینید. مراقب باش!

 گلبرگ 7:

بهترین کار این است که توجه خود را روی چیز دیگری متمرکز کنید، زیرا هیچ چیز واقعاً خوبی از این میل فعلی حاصل نمی شود. زمانی که برای خود میل می کنید، همیشه به چیزی فکر کنید که شما را به فرد بهتری تبدیل کند، به دنبال صدمه زدن یا تحت تاثیر قرار دادن دیگران نباشید، زیرا هیچ فایده ای برای شما ندارد.

منبع: سرگرمی روز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو