مجری گری مریم مومن بازیگر نقش اول سریال بانوی عمارت در برنامه عید امسال

مجری گری مریم مومن بازیگر نقش اول سریال بانوی عمارت در برنامه عید امسال


1

1402/12/29

23:53


مجری گری مریم مومن بازیگر نقش اول سریال بانوی عمارت در برنامه عید امسال

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 شبکه‌های سه و دو سیما با دو ویژه برنامه «سال نو» و «شب عیدی» به آنتن رسیده‌اند و حتی به مراتب توانسته‌اند ضعف برخی از سریال‌های این روزهای رمضانِ تلویزیون را هم بپوشانند. این در حالی است که شبکه یک با «ایران دوست‌داشتنی» از امشب به شکل ویژه به آنتن می‌رسد و «بهار جان» هم از فردا شب به آنتن شبکه تهران.

اما اتفاق جالب در «بهار جان» ویژه برنامه شبکه تهران حضور سپند امیرسلیمانی و مریم مومن به عنوان مجریان ویژه‌های نوروزی است. این ویژه برنامه عیدانه و نوروزی از یکشنبه تا چهارشنبه اول فروردین‌ماه روی آنتن خواهد بود که ابوالفضل آقاخانی به عنوان مجری اصلی این ویژه خواهد بود. 

قرار است روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 22:45 تا 1:45 دقیقه بامداد روی آنتن برود و سه‌شنبه از ساعت 19 تا 8 صبح روز چهارشنبه به آنتن می‌رسد.

مریم مومن

«بهار جان» با دعوت از میهمانان ویژه، گفت‌وگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز، خاطرات و شنیدنی‌های جذابی را پیش‌رو مخاطبان قرار دهد. همچنین اجرای زنده استندآپ کمدی با حضور کمدین‌های معروف یکی از بخش‌های تماشایی و خاص این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف به «بهار جان» می‌آید.

دعوت از گروه‌های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از آیتم‌های جذاب و تماشایی این ویژه برنامه است؛ همچنین این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود، آیتم میدانی، گزارش مردمی با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است که تماشایی می‌شود.

ویژه برنامه زنده «بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب‌های پایانی سال و برای تحویل گرفتن سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت است که برای بازی در این مجموعه به خوبی شناخته شد. در ادامه این مطلب سلام دنیا قصد داریم تا شما را با بیوگرافی مریم مومن، زندگینامه و زندگی شخصی مریم مومن، فیلم ها و عکس های جذاب مریم مومن بیشتر آشنا کنیم.

بیوگرافی مریم مومن و زندگی شخصی

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 6 مرداد 1377 در محله روه درویش مشگین‌ شهر، استان اردبیل است. او تنها فرزند خانواده است پدرش نی نواز و مادرش اسب سوار می باشد، و به دلیل شیطنت های زیادی که در کودکی داشت پدرش او را (اوغلوم) «یعنی پسرم» صدا می زد. مریم مومن از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در 5 سالگی برای بازی در فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت. او تا 8 سالگی در شهر اردبیل زندگی کرد و بعد از آن به همراه خانواده به تهران رفت.

مریم مومن

در 9 سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند. خانواده او علاقه زیادی داشتند تا دخترشان دکتر یا مهندس شود اما او به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت بصورت پنهانی در کلاس های بازیگری شرکت می کرد و در دانشگاه هم در رشته بازیگری درس خواند تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورودش به عرصه بازیگری شد.

همسر مریم مومن

مریم مومن مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. البته سال 1399 یک مصاحبه اینترنتی از مریم مومن پخش شد و او در این مصاحبه گفت یک رابطه عاشقانه دارد و برای عشقش که حرف اولش (س) هست میمیرد، با این وجود برای حضور در برنامه چیدانه در شهریور سال 1402 خبر ازدواجش را تکذیب کرد.

کودکی مریم مومن

مریم مومن در 9 سالگی به دلیل جدایی پدر و مادرش با مادرش زندگی کرد و به گفته خودش هیچوقت در دادگاه ترجیح ندادم بعد طلاق انتخاب کنم که با پدر یا مادرم زندگی کنم، این دادگاه بود که من را به مادرم سپرد. او در زندگی حامی مادرش بود و برای زحمت های پدر و مادرش ارزش زیادی قائل است تا حدی که جایگاه کنونی را مدیون پدر و مادرش می داند. مریم مومن به دلیل جدایی پدر و مادرش فرزند مستقلی تربیت شد و از سوم راهنمایی به عنوان دستیار دندانپزشک مشغول به کار بود و مدتی هم به صورت اینترنتی کار می کرد.

شروع فعالیت هنری مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن فعالیت هنری اش را از زمان 5 سالگی برای بازی در فیلم کوتاه آغاز کرد و در دوران راهنمایی هم مشغول تئاتر بود. اما بصورت جدی فعالیت خود را با تئاتر دانشجوی آغاز کرد. خانم خدارحمی در سال 1396 او را برای تست سریال جدیدی به نام بانوی عمارت مطلع کرد و مریم مومن در این تست حضور پیدا کرد. جالب است بدانید که مریم مومن در زمان ساخت این سریال 19 ساله بود. بعد از انجام تست او به عنوان نقش فخر الزمان انتخاب شد و برای بازی در این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

او در این سریال در کنار حسام منظور به ایفای نقش پرداخت. مریم مومن در سال 1400 و 1401 در سری مسابقات «شب های مافیا» که از شبکه نمایش خانگی پخش شد بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. در سال 1402 در مسابقه «چیدانه» به عنوان شرکت کننده حضور داشت و در ادامه به عنوان مجری جایگزین لیلا اوتادی شد./خبرگزاری تسنیم 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو