زمان پخش و تکرار مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ +ساعت بازپخش

منبع: شبونه

2

1403/1/1

12:28


زمان پخش و تکرار مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ +ساعت بازپخش و جزئیات پخش مردان اهنین از شبکه ورزش را در این صفحه مشاهده نمایید. زمان پخش و تکرار مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ برنامه مردان آهنین یکی از مسابقه‌های جذاب تلویزیونی بوده که سال‌های گذشته در ایام نوروز پخش می‌شد و حالا مجدداً از …

زمان پخش و تکرار مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ +ساعت بازپخش

زمان پخش و تکرار مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ +ساعت بازپخش و جزئیات پخش مردان اهنین از شبکه ورزش را در این صفحه مشاهده نمایید.

زمان پخش و تکرار مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳

برنامه مردان آهنین یکی از مسابقه‌های جذاب تلویزیونی بوده که سال‌های گذشته در ایام نوروز پخش می‌شد و حالا مجدداً از اول فروردین ماه ساعت ۲۰ بر روی آنتن شبکه ورزش می‌رود امه‌ای که سال‌های پیش از شبکه سوم پخش می‌شد حالا از شبکه ورزش قرار است که پخش شود مجری برنامه علیرام نورایی بوده و داور این مسابقه فرامرز خود نگاه ی‌باشد که سال‌های گذشته نیز به عنوان داور در این مسابقه حضور داشت.

مردان آهنین یا قوی‌ترین مردان ایران یک مسابقه ورزشی تلویزیونی برای انتخاب قوی‌ترین مرد ایران و اعزام آنها به مسابقات جهانی بود، که در سال‌های ۱۳۷۷، ۱۳۸۰، از ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱، ۱۳۹۷ و ۱۴۰۳ از شبکه ۳ سیما پخش شده‌است.

اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه ۸۰ خورشیدی مخاطبان تلویزیونی، شب‌های نوروزی را با مشاهده قدرت‌نمایی مردانی به پایان رساندند که لقب آهنین داشتند. دوست‌داران آن برنامه هنوز نام‌هایی همچون «محراب فاطمی»، «مجتبی ملکی»، «رضا قرایی»، مرحوم «روح‌الله داداشی» و … را در ذهن دارند. هر چند که در چند سال گذشته ایده‌هایی برای پخش مجدد این رقابت در تلویزیون طرح شد اما در پنج سال گذشته دیگر رسانه ملی علاقه‌ای به پخش آن نداشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو