بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و خلاصه داستان


منبع: شبونه

1

1403/1/1

23:35


اسامی بازیگران فیلم سینمایی ضد اسامی بازیگران فیلم سینمایی ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی تولید سال 1400 عبارتند از : لیلا زارع نقش بیتا نادر سلیمانی لیندا کیانی مهشید جوادی محمد نصرتی نقش سعید مجید پتکی روزبه رئوفی عماد درویشی شیرین آقاکاشی جواد خانی معرفی فیلم سینمایی ضد فیلم سینمایی ضد به‌کارگردانی امیرعباس ربیعی در …

اسامی بازیگران فیلم سینمایی ضد

اسامی بازیگران فیلم سینمایی ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی تولید سال 1400 عبارتند از :

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و خلاصه داستان

معرفی فیلم سینمایی ضد

فیلم سینمایی ضد به‌کارگردانی امیرعباس ربیعی در 3 سال پیش یعنی سال 1400 در گونه عاشقانه تولید شده است  قصه این فیلم دربارهٔ یک عشق در دل حوادث سیاسی اسـت کـه پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می شود.ضد فیلمی بـه کارگردانی امیرعباس ربیعی و نویسندگی حسین تراب نژاد و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال 1400 میباشد.این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد و برنده چندین جایزه از جمله بهترین طراحی صحنه و بهترین نقش مکمل مرد شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و خلاصه داستان

خلاصه داستان

داستان این فیلم که همراه با روایتی از نفوذ در سال‌های ابتدایی انقلاب و درباره یک عشق در دلِ حوادث سیاسی است که پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می‌شود. قصه این فیلم از زمستان سال ۱۳۵۹ آغاز می‌شود و تا تابستان ملتهب سال ۶۰ ادامه می‌یابد.

بعضی آدم‌ها می‌توانند بر «ضدِّ» هدفی باشند که همه می‌پندارند در خدمت آن هستند. این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد» اما بد نیست بدانید این فیلم به فعالیت تروریستی منافقان (سازمان مجاهدین) در ابتدای دهه ۶۰ در بستری ملتهب بین عشق و ایدئولوژی می‌پردازد.

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی لیلا زارع

تحصیلات : کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی لیلا زارع فعالیت بازیگری خود را با ( فیلم ما هم خوبیم ) شروع کرد و در آن بسیار خوب درخشید. لیلا زارع نیز همچنین جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ( ما همه خوبیم ) از جشنواره فجر کسب کرد. آخرین کار خانم لیلا زارع نیز در سریال محکومین میباشد که در آن نقش گلی را بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی نادر سلیمانی

نادر سلیمانی یکی از بازیگران مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران است که در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ در آبادان متولد شد.تا ۱۴ سالگی در منطقه ارتشی‌های کارون آبادان بود، بعد از شروع جنگ به شیراز، رفسنجان و تهران مهاجرت کرد . یکی از بازیگران مطرح مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران است. با بازی در مجموعه «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی باریگر سینمای ایران، در ۲۳ شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده‌است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. او با ایمان حضرتی ازدواج کرده است.

توضیحات کارگردان

امیرعباس ربیعی، کارگردان: هر فیلمی مضمون خود را می‌طلبد وقتی فیلم «لباس شخصی» که فیلم اولم بود را کار کردم، درام جای داشت اما این کار درباره انفجار حزب بود و چنین پایان‌بندی انتخاب شد تا به اینجا برسیم. سکانس‌های شهید بهشتی شاید بازخورد نماهنگ برای مخاطب داشته باشد اما باید روی شخصیت دکتر بهشتی بیشتر متمرکز باشیم. اسلوموشن منطقی سینمایی داشت و با احساس خاص نظاره‌گر دکتر بهشتی بودیم. به‌نظرم تعلیق درباره ماجرا رخ داد و پایان برای تماشاگر آشکار است و همه می‌دانند شهید بهشتی ترور می‌شود بنابراین ماجرای داستان برای ما در اولویت بود تا تعلیق را برای شخصیت‌های دیگر داستان مانند شخصیت سعید به وجود بیاوریم. ما درباره ایدئولوژی سازمان منافقین فیلم نمی‌سازیم. در فیلم «لباس شخصی» هم درباره حزب توده و چیستی این حزب از ما سوال می‌کردند. بیشتر درام قصه برای ما مهم است، قصه و داستان باید به قدری جذاب باشد تا مخاطب را به خود جلب کند. بررسی ایدئولوژی جذابیت کار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش +عکس و خلاصه داستان

عوامل فیلم ضد

کارگردان:امیرعباس ربیعی
نویسنده:حسین تراب‌نژاد
تهیه کننده:محمدرضا شفیعی
مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی
طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی
تدوین: مهدی سعدی
مدیر صدابرداری: علی عدالت‌دوست
صداگذار: امین شریفی
آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست
طراح گریم: مرتضی کُهزادی
مدیر تولید: علی شیرمحمدی
طراح جلوه‌های ویژه بصری: محمد لطفعلی
مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار
دستیار کارگردان: بهمن حسینی
منشی صحنه: آرزو قربانی
عکاس: کورش جوان
روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی
طراح پوستر: محمد شکیبا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو