همه چیز درباره آموزش گوگل ادوردز!

منبع: آرگا

146

1398/5/7

11:25


این روزها در تمامی وب سایت های مختلف، زمزمه ای از آموزش تبلیغات در گوگل  به گوش می رسد. یقیناً کسانی که با موتور جست و جو گر گوگل سروکار دارند با واژه گوگل ادوردز آشنا هستند.

دانستنی هایی سودمند درباره آموزش گوگل ادوردز

این روزها در تمامی وب سایت های مختلف، زمزمه ای از آموزش تبلیغات در گوگل به گوش می رسد. یقیناً کسانی که با موتور جست و جو گر گوگل سروکار دارند با واژه گوگل ادوردز آشنا هستند. هرچند که ممکن است اطلاعات چندانی در مورد روش کار با این سرویس نداشته باشند. همان‌طور که می دانید یکی از مهم ترین پارامترها در تجارت و کسب و کار تبلیغات است. حضور در انواع شبکه های مجازی تأثیر مستقیمی در رونق کسب و کار و افزایش سودآوری دارد تبلیغات در آن ها باعث می شود تا انواع محصولات و خدمات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد. از آنجایی که یکی از مؤثرترین شیوه های تبلیغاتی، تبلیغ کردن در یکی از موتورهای جست و جو گر گوگل می باشد. در نتیجه بسیاری از شرکت ها و صاحبان مشاغل بزرگ سعی می کنند به هر روشی خود را با این سرویس سازگار سازند. امروزه با توجه به امکانات بسیاری که سیستم گوگل ادوردز در اختیار کاربران خود قرار می دهد و موجب بازدید صدمیلیونی از سایت را فراهم می آورد. لذا ما در این مطلب خود برآنیم تا دانستنی هایی سودمند در رابطه با آموزش گوگل ادوردز را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

چرا آموزش گوگل ادوردز

همان‌طور که می دانید سیستم تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز یکی از سرویس های بسیار قوی ارائه شده توسط شرکت جهانی گوگل می باشد که به کاربران خود این امکان را می دهد تا وب سایت خود را با پرداخت هزینه های مشخص شده در صفحات مختلف گوگل ظاهر سازند. واضح است که این سیستم را نمی توان با هیچ یک از سرویس های تبلیغاتی مقایسه کرد. زیرا هر کسی برای رفع نیاز و ابهامات خود اولین اقدامی که می کند به سراغ گوگل می رود. بنابراین هر طور که حساب کنید گوگل ادوردز بهترین گزینه برای تبلیغات کسب و کارهای اینترنتی است. به عنوان مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید می توانید برای هریک از محصولاتتان یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید. زیرا هریک از این کمپین ها می توانند میزان انعطاف پذیری سایتتان را افزایش دهند.

البته ناگفته نماند که قضیه به همین سادگی نیست. اگر شما می خواهید سایتتان ترافیک بیشتری داشته باشد و از بروز اشتباهات جلوگیری کنید اول از همه باید میزان بودجه خود را در تبلیغات این سرویس افزایش دهید و سپس آموزش گوگل ادوردز را فراگیرید. برای اینکه بتوانید جایگاه و ترافیک مناسبی را به دست آورید باید نحوه استفاده و کار کردن با گوگل ادوردز را بدانید. واقعیت این است با آموزش گوگل ادوردز می توانید وب سایت خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی با هر کلمه و عبارت کلیدی که مد نظرتان است، در گوگل جایگاه بگیرید.

آموزش گوگل ادوردز

با آموزش گوگل ادوردز نه تنها می توان به یکی از روش های تبلیغاتی هدفمند دست پیدا کرد بلکه به آسانی می توان بر روی مخاطبان مورد نظر خود تمرکز کنید و دقیقاً همان مشتریانی را که می خواهید به سمت خود جذب کنید. قبل از هرچیز حتماً به خاطر داشته باشید که با یک gmail غیر از gmail اصلی خود آموزش کار با گوگل ادوردز را آغاز کنید. زیرا با انجام این کار و در همان مرحله ورود به شما تخفیفات بزرگی از سوی گوگل داده می شود. حتماً به یاد داشته باشید تا تمامی آموزش های لازم را فرانگرفته اید شروع به انجام کار با این سیستم نکنید. زیرا این سیستم در ایران توسط گوگل محدود شده است و چنانچه اشتباهی از جانب شما صورت گیرد تمامی هزینه هایتان سوخت می گردد. نکته مهم دیگری که لازم است قبل از آموزش گوگل ادوردز بدانید این است که حتماً وب سایتتان را از نظر سئو به روز رسانی کنید. زیرا این ترفند کمک شایانی در پایین آمدن میزان هزینه هایتان می کند.

آموزش گوگل ادوردز

مراحل آموزش گوگل ادوردز

ما در این بخش از مقاله آموزشی خود، تمامی مراحل آموزش کار با گوگل ادوردز را به شما ارائه می دهیم. برای درک بهتر این موضوع لازم است قبل از هرچیز با ساختار کلی گوگل ادوردز آشنا شوید. همان‌طور که قبلاً هم به این نکته اشاره شد نرم افزار گوگل ادوردز در ایران تحریم شده است. لذا هر کاربری خود به تنهایی قادر نیست نسبت به خرید اکانت گوگل ادوردز اقدام نماید. بنابراین شما می توانید به کمک شرکت های واسطه ای که فعالیت های این چنینی انجام می دهد لیستی از شرکت های ایرانی را پیدا نماید. در اینجا چارتی به شکل زیر در اختیارتان قرار داده می شود:

مرحله نخست راه اندازی گوگل ادوردز می باشد. این مرحله که با ایجاد یک حساب در گوگل ادوردز جهت تبلیغ در گوگل آغاز می شود بسیار ساده است. اما سؤالی که در این مرحله ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که با توجه به نمودار بالا، بهترین راه برای شروع کار و تقسیم بندی چیست؟ می توان گفت پاسخ این پرسش با توجه به کسب و کار متفاوت کاربران و اهداف آن متغیر است.

مرحله دوم آموزش تبلیغ در گوگل: در این بخش از آموزش می توانید لینک سایت مربوطه و ایمیل خود را جهت معرفی بیشتر وارد کنید. به واقع در این بخش گوگل از شما می خواهد که همان کمپین تبلیغاتی که در مرحله نخست انتخاب کرده اید را راه اندازی کنید. اما از آنجایی که دسترسی به این سیستم برای کاربران ایرانی تا حدود زیادی غیرمجاز است در نتیجه باید برای راه اندازی کمپین مورد نظر خود مبلغی را به حساب ادودرز پرداخت کرد. روش کار به این صورت است که شرکت های واسط پس از اخذ قرار داد و توافق بر سر مبلغ تعیین شده و همچنین دریافت وجه با واحد پول ایران، اکانتی را برای شما کاربران ایجاد می کنند و ایمیل و رمز عبور آن را در اختیارتان قرار می دهند. اینجا است که با دریافت حساب کاربری، حال نوبت آن است که ایمیل و پسورد خود را به شکل زیر وارد کنید.

آموزش گوگل ادوردز

مرحله سوم: ایجاد کمپین

پس از وارد نمودن ایمیل و پسورد و تکمیل حساب کاربری، حال نوبت به ایجاد کمپین می رسد. در چنین موقعیتی با صفحه زیر مواجه می شوید:

آموزش گوگل ادوردز

برای ادامه آموزش گوگل ادوردز ما را در مطالب بعدی همراهی کنید.

تلفن پشتیبانی دفتر : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۲۳ تلفن بخش فروش : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۳۹

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو