چشم نوازی بازیگران با لباس های قابل ستایش | از پریناز ایزد یار تا رعنا آزادی ور ...!

چشم نوازی بازیگران با لباس های قابل ستایش | از پریناز ایزد یار تا رعنا آزادی ور ...!


3

1403/1/2

08:07


چشم نوازی بازیگران با لباس های قابل ستایش | از پریناز ایزد یار تا رعنا آزادی ور ...!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خانوادهٔ پریناز ایزدیار موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند . پریناز ایزدیار هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است.پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.  پریناز ایزدیار اصالتا اهل مازندران است. پریناز ایزدیار این روز ها در حال بازی در سریال جیران است.

سال 1402 هم با تمام پستی و بلندی‌هایش نفس‌های آخرش را می‌کشد و قدم به قدم به سال جدید نزدیک‌تر می‌شویم. بدیهی است که در سالی که گذشت در تمام حوزه‌ها هم خوب و بدهایی بودند. پایان سال بهانه‌ایست برای نگاهی به یک سال گذشته و مرور تمام خوب و بدها. در این  هم ما به سراغ خوش‌لباس‌ترین زنان سال 1402 رفته‌ایم.

سال 1402 را شاید بتوانیم سالی پر از خشکسالی در حوزه جشنواره‌ها و مراسم مختلف بدانیم. نه جشنواره فجر مجللی داشتیم، نه جشن حافظی و نه … همین موضوع هم باعث شد لباس‌های چندان تجملاتی در لیستمان قرار نگیرند و جایشان را به لباس‌های کژوال و ساده‌تری بدهند. ضمنا بدیهی است که خوب و بد از نظر هرکسی معنا و تعبیر متفاوتی دارد. شاید استایلی که از نظر ما مورد تایید است، از دیدگاه شما چندان جذاب نباشد. اما این لیست با در نظر گرفتن اصول مختصری از مد و فشن آماده شده و امید داریم که انتخاب‌های لیست برای شما هم جذابیت داشته باشند.

رعنا آزادی‌ور

 

پریناز ایزد یار

رعنا آزادی‌ور از آن دسته بازیگرانی است که خوشپوش نبود و ناگهان خوشپوش شد. او در سال‌های اخیر ثابت کرده می‌تواند انتخاب‌های درست و متناسب با اندامش داشته باشد و شیک و مرتب جلوه کند. یکی از استایل‌های جذاب رعنا آزادی ور در سال 1402 کت و شلوار خوش‌دوختی بود که این بازیگر در اکران سریال زخم کاری پوشید. آزادی‌ور این کت و شلوار مشکی که اندام او را کشیده‌تر نشان می‌دادند را با کفش‌های اسنیکر سفید و کیف نسبتا ساده مشکی ست کرده بود. البته بند زنجیری کیف تا حدی سادگی را از استایل رعنا دور می‎کرد. انتخاب درست و متناسب با اندام و قرار دادن آیتم‌های درست در کنار یکدیگر، این استایل را در لیست جذاب‌ترین استایل‌های 1402 قرار داده است.

پریناز ایزدیار

 

پریناز ایزد یار

پریناز ایزدیار همیشه تمام تلاشش را می‌کند که مرتب و شیک لباس بپوشد. بارها شده که این بازیگر آیتم‌های تکراری استایلش را به شکل‌های مختلف ست کرده و باز هم ظاهر جذابی را برای خودش ساخته. این بازیگر مشهور و محبوب در فستیوال فیلمی که در مراکش برگزار شد با استایل شیک و جذابی حضور یافت و حسابی مورد توجه قرار گرفت. او جلیقه سوزندوزی سبز رنگش را با شومیز سفید و شلوار مخمل سبز ست کرده بود و استایلی پوشیده و در عین حال شیک در یک جشنواره خارجی را برای خودش ساخته بود. انتخاب اکسسوری‌های درست، ترکیب رنگ و ترکیب پارچه درست این استایل همگی دست به دست هم داده‌اند تا این استایل پریناز ایزدیار از جذاب‌ترین استایل‌های 1402 باشد.

هدی زین العابدین

 

پریناز ایزد یار

با آمدن نام هدی زین‌العابدین شاید بسیاری از ما به یاد گوشواره‌های خاص و منحصر به فرد او بیفتیم که معمولا امضای شخصی استایل او به حساب می‌آیند. این بازیگر، که در سال 1402 با ایفای نقش مارال در سریال «رهایم کن» به محبوبیت زیادی رسید، معمولا برای استایل‌هایش زمان می‌گذارد و رنگ‌ها و آیتم‌های درست و بسیار جذابی را انتخاب می‌کند. یکی از استایل‌های جذاب او در سالی که گذشت، استایل سراپا جین او در اکران فیلم «دست انداز» بود. استایل او کاملا کژوال و راحت طراحی شده و از ترند all jean هم پیروی می‌کند. این استایل جذاب با اکسسوری‌های خیره‌کننده هدی تکمیل شده و در لیست جذاب‌ترین استایل‌های 1402 قرار گرفته است.

پردیس پورعابدینی

 

پریناز ایزد یار

کم سن و سال‌ترین خوشپوش اسن لیست، پردیس پورعابدینی است. این بازیگر 23 ساله کاملا می‌داند که چه لباس‌هایی را با هم ست کند تا شیک‌تر و جذاب‌تر به‌نظر برسد. یکی از استایل‌های جذاب او در سال 1402 استایلی بود که اتفاقا حسابی هم حس و حال بهاری داشت. پردیس در اکران فیلم «بی‌مادر» کت کراپ سوزندوزی گلدار را با دامن پلیسه سبزرنگ ست کرده بود. هر دو آیتم شدیدا ترندی و پرطرفدار هستند و پردیس هم با آگاهی کامل به سراغ آن‌ها رفته بود. این استایل با کفش‌های استیلتو کرم و شال همرنگ با دامن کامل‌تر و جذاب‌تر هم شده بود.

نازنین بیاتی

پریناز ایزد یار

نازنین بیاتی هم در سالی که گذشت یکی از خوشپوش‌های سینمای ایران بوده. او در اکران عمومی فیلم «عروسی مردم» با استایل مونوکروم مشکی جذابی حاضر شد که البته استایل او حسابی جنجالی هم شد. تمام آیتم‌های این استایل به طوری انتخاب شده بودند که نازنین بیاتی را کشیده‌تر نشان می‌دادند. مدل شلوار، کوتاهی کت و حتی کمربند شلوار همگی تاثیر بسزایی بر زیباتر شدن اندام این بازیگر داشتند. مدل میکاپ و موهای مرتب این بازیگر هم شدیدا باعث می‌شدند که نازنین بیاتی در این مراسم اکران و با این استایل ساده و البته بسیار شیک بدرخشد و تبدیل به یکی از خوشپوشان سالی که گذشت شود.

پردیس احمدیه

پریناز ایزد یار

پردیس احمدیه هم از درخشان‌ترین زنان سالی که گذشت بود. او با پوست شیر غوغا کرد و حسابی میان مردم محبوب شد. او در اکران مردمی سریال پوست شیر با استایل شیکی که شامل کت کراپ و شلوار راه‌راه و کت مشکی بود، حضور یافت. ست کردن این آیتم‌ها شاید در نگاه اول کار ساده‌ای نباشد، اما پردیس احمدیه این آیتم‌ها را به زیباترین شکل ممکن ست کرده و حسابی درخشیده است. البته این بازیگر بارها ثابت کرده که در پوشیدن آیتم‌های متفاوت جسارت زیادی دارد و می‌تواند با استایل‌هایش در ذهن‌ها ماندگار شود./رکنا

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو